2026-04-28, 15:58
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
ja och han är så "mogen" enligt experterna hahaha

De tror att man automatiskt är mogen för att man kan gråta 🤣
Jag tyckte nog att han verkade mognare först än han var 😁

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tycker det är roligast att följa flatan med den pansexuella.
Även om Sofie verkar rätt ointresserad?
Men the show must go on.
Hon får nog napp när serien är slut (på annat håll).

Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Rugbyspelaren Sofie verkar nästan mest normal och trygg i sig själv av alla deltagare. Frågan är om hon kommer orka med den pansexuella kvinnans osäkerhet.

Såg någon av er Updejt igår när hon var med? Jag försökte läsa av om de är gifta eller inte, men hon är så jäkla lugn och har världens pokerface, så det var svårt haha
Men hon berättade om att många tjejer som är osäkra på sin läggning eller nyfikna på tjejer testar på henne först, innan de går vidare, eftersom hon är "masc represent" (hennes ord för lesbisk kvinna som är lite mer traditionellt "manlig".
Citera
2026-04-28, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
De tror att man automatiskt är mogen för att man kan gråta 🤣
Jag tyckte nog att han verkade mognare först än han var 😁

Såg någon av er Updejt igår när hon var med? Jag försökte läsa av om de är gifta eller inte, men hon är så jäkla lugn och har världens pokerface, så det var svårt haha
Men hon berättade om att många tjejer som är osäkra på sin läggning eller nyfikna på tjejer testar på henne först, innan de går vidare, eftersom hon är "masc represent" (hennes ord för lesbisk kvinna som är lite mer traditionellt "manlig".
jaså där ser man. nä kollar inte på updejt, pallar inte med elsa och co...
Citera
2026-04-28, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Exakt Hade Fnitter Bruden Matchats med Vasily Stepanov etc Så Hade hon velar varje timma på Dygnet

Vasily Stepanov, jävla udda referens 😅
Citera
2026-04-28, 16:41
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
jaså där ser man. nä kollar inte på updejt, pallar inte med elsa och co...
Av nån anledning har de olika programledare varje avsnitt i år! Elsa hade det första bara.
Citera
2026-04-28, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Av nån anledning har de olika programledare varje avsnitt i år! Elsa hade det första bara.
ah men det är väl ungefär samma kvalitet gissar jag..
Citera
2026-04-28, 16:58
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
ah men det är väl ungefär samma kvalitet gissar jag..

Ja, helt klart 🤣 Men ganska underhållande ändå!
Citera
2026-04-28, 17:15
Medlem
Dinlilladotters avatar
Jag vet inte vilket som är roligast, att John är kåt och inte bara är helt öppen med det och hanterar det genom att sätta sig och SKRIVA EN SEXNOVELL, eller att han bestämmer sig för att högläsa ett gammalt alster för Anna som då somnar? Vad sker?! Och detta återberättar han dessutom helt ogenerat? Jag vill veta hur han skrev sin sexnovell. Det enda som kan göra situationen ännu konstigare och roligare är om han skrev med papper och penna.
För övrigt tror jag inte på Anna och John. Anna är för bra för honom och båda bara pratar sönder allt.

Jasmine är en sådan person man (jag) borde tycka om för hon verkar snäll och gör alla rätt men jag tycker hon är störig och för mycket. Henrik tyckte jag verkligen om från början men jag har svårt att komma över hans gnäll i förra avsnittet. Om man måste välja, pest eller kolera, vill man ha en man som hanterar kåthet genom att gnälla eller genom att med gott självförtroende skriva en sexnovell? Tror ändå jag väljer gnället.
Om jag tror på något par den här säsongen så är det nog Henrik och Jasmine. Blir det inget är det hon som säger nej.

Sofie och Emilia... Kul att de legat! Tråkigt för Sofie att hon tvingades ha samtal med sexologen. Tror Sofie är en miljon gånger förståndigare än sexologen. Sofie har inget att hämta i ett samtal med snusktanten (som dessutom verkar orimligt sugen på att prata om sitt eget sexliv den här säsongen? Snälla du ingen vill veta).
Emilia är rätt rolig faktiskt. Många småroliga kommentarer. Men tror på sikt att Emilia blir för osäker för Sofie. Sofie kan vara en av de mest normala, trygga och jordnära personer som någonsin medverkat.

Amanda och Sebastian... Sebastian är bara inriktad på att PRESTERA och känner inte efter. Han känner inte in heller. Amanda var knepig kring sin packning men för fan, låt henne vara ifred, hon löser det. Så irriterande att han skulle lägga sig i och tycka att han var logisk.
Han verkar sjukligt besatt av att OPTIMERA hennes liv rent praktiskt. Men han söker ju inte jobb som hennes assistent utan han ska ju vara make och livskamrat. Han kanske vore något för den där kampsportande Amanda för några säsonger sedan. Hon var ju bara intresserad av en man som skulle underlätta hennes liv.
Amanda i sin tur är vänlig och mild men verkar egentligen inte intresserad. Men den biologiska klockan tickar och kanske funderar hon över om det är värt att nöja sig med honom för att få bli mamma.
Senast redigerad av Dinlilladotter 2026-04-28 kl. 17:19.
Citera
2026-04-28, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Experterna ja, upphöjda på en piedestal men kunnat hugga vem som helst på gatan och gjort ett likvärdigt jobb.

De väljer att para ihop en vältränad lesbian med en fet och dubbelhakad person som inte är lesbian eller ens verkar ha haft ett förhållande med en kvinna tidigare. Det är ju obegripligt. Antingen har den vältränade lesbianen sagt i matchningen att hon inte bryr sig om hur partnern ser ut, eller så har matcharna missat där också. Eller kan det rentav vara så att det bara fanns en lesbian som ansökte om att få delta och att de därför tvingades para ihop henne med första bästa person som åtminstone inte var 100 procent heterosexuell enligt självskattning.
Citera
2026-04-28, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Rugbyspelaren Sofie verkar nästan mest normal och trygg i sig själv av alla deltagare. Frågan är om hon kommer orka med den pansexuella kvinnans osäkerhet.

Jag kan tänka mig att det är problem för många äkta lesbiska kvinnor med alla dessa förvirrade damer som doppar tårna i alla pölar. Som kvinna har man ju den fördelen.

En man kan inte göra samma sak för då är man märkt för livet.
Citera
2026-04-28, 18:37
Medlem
dialektikers avatar
Jag som tycker John har karisma och är mer färgstark än den färglösa psykologen.
Ni klagar på John här.
Det är ganska sött att han är så filterlös.
Han är charmig.

Men hon är inte rätt för honom.
Och han är inte rätt för henne.
De är extremt omaka.

Hon ska ha någon torr, sofistikerad och städad typ hon kan känna pirr för.

John ska ha någon charmig, spontan, naiv, söt liten tjej. Han passar inte alls med den "myndiga" psykologen.
Dålig match.
Citera
2026-04-28, 18:55
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinlilladotter

Jasmine är en sådan person man (jag) borde tycka om för hon verkar snäll och gör alla rätt men jag tycker hon är störig och för mycket. Henrik tyckte jag verkligen om från början men jag har svårt att komma över hans gnäll i förra avsnittet. Om man måste välja, pest eller kolera, vill man ha en man som hanterar kåthet genom att gnälla eller genom att med gott självförtroende skriva en sexnovell? Tror ändå jag väljer gnället.
Om jag tror på något par den här säsongen så är det nog Henrik och Jasmine. Blir det inget är det hon som säger nej.

Slipper helst både gnället och novellen, särskilt om han ska prata om den på krogen, men väljer novellen 🤣

Citat:
Ursprungligen postat av Dinlilladotter
Sofie och Emilia... Kul att de legat! Tråkigt för Sofie att hon tvingades ha samtal med sexologen. Tror Sofie är en miljon gånger förståndigare än sexologen. Sofie har inget att hämta i ett samtal med snusktanten (som dessutom verkar orimligt sugen på att prata om sitt eget sexliv den här säsongen? Snälla du ingen vill veta).
Emilia är rätt rolig faktiskt. Många småroliga kommentarer. Men tror på sikt att Emilia blir för osäker för Sofie. Sofie kan vara en av de mest normala, trygga och jordnära personer som någonsin medverkat.

Tycker inte någon ska behöva utsättas för Tant Suzann. Hon är otroligt oproffsig, klumpig och gåpåig, kombinerat med ocharmigt skryt.
Hon menar väl så klart, men kan verkligen inte fatta att hon är utbildad! Jämför med den lugna, sakliga sexologen i norska GVFÖ som inte fokuserar alla råd runt sex eller snackar om sitt eget sexliv. Önskar vi hade henne istället.
Citera
2026-04-28, 19:14
Medlem
picapicans avatar
Jobbar Anna verkligen som psykolog? 28 år gammal, känns rätt instabil som person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in