2026-04-28, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Alltså, man blev ju lite chockad över att han är så jävla filterlös 🤣 Och rätt stört att han inte bryr sig om att hans partner blir generad när han sitter ute och pratar högt om hur kåt han har varit, och att han även suttit och citerat sina egna sexnoveller för henne.
Som någon skrev så läser tydligen John här, men jag rekommenderar ingen GVFÖ-deltagare att göra detta- och det är både för er egen skull och vår.
Det är väl helt upp till dem om de vill läsa här, de får skylla sig själva.
Citera
2026-04-28, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag tycker det är väldigt märkligt att "professionella" "psykologer" matchar en kvinna som vill ha sex cirka en gång per månad med en man som vill ha sex cirka 12 gånger per månad. Kan det vara så att deltagarna har ljugit om sina preferenser eller att "professionella" "psykologer" inte ens har frågat om detta.

Experterna ja, upphöjda på en piedestal men kunnat hugga vem som helst på gatan och gjort ett likvärdigt jobb.

1-2 gånger per månad är naturligtvis inte normalt, jag hade aldrig accepterat det.

Överlag väldigt mycket hångel och prat om ananas, blir själv lite äcklad. Men i avsaknad av drama får de ta till intimitet.
Citera
2026-04-28, 01:13
Medlem
Vad bidrar gatuskitarbögcoachen med? Platittyder och trams.
Citera
2026-04-28, 07:18
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereGoesRabbit

Jag hade lite svårt för Jasmines agerande i början, men jag tycker att hon växer mer och mer för varje avsnitt när hennes spralliga person blandas med lite mer allvarsamhet.

John har jag tyvärr fått motsatt effekt av - jag tyckte att han var gullig i början, men enligt mig förväxlar han "öppenhet och ärlighet" med att vara rent vulgär och inte alls känna av ett rum.

Mitt i prick beskrivet om dessa två! 👏

Jasmine som mest verkade flamsig och dominant har verkligen visat att hon både kan gå på djupet, uttrycka sina behov utan att såra- "jag behöver att du ställer mer frågor" - och visa äkta omtanke; så fin support runt Henriks dansband.

Medan John bara ordbajsar och läcker varje tanke rakt ut utan att läsa av stämningen.
Citera
2026-04-28, 08:16
Medlem
Citat:

Jasmine som mest verkade flamsig och dominant har verkligen visat att hon både kan gå på djupet, uttrycka sina behov utan att såra- "jag behöver att du ställer mer frågor" - och visa äkta omtanke; så fin support runt Henriks dansband.

Medan John bara ordbajsar och läcker varje tanke rakt ut utan att läsa av stämningen.
ja och han är så "mogen" enligt experterna hahaha
Citera
2026-04-28, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
Vad bidrar gatuskitarbögcoachen med? Platittyder och trams.

Han pratar som om han högläser en saga för barn.

- Anna and John 💅
Citera
2026-04-28, 09:26
Medlem
ThereGoesRabbits avatar
Citat:

Håller med dig, så fint att hon verkligen stöttade Henrik och även, direkt när han hade pratat i telefon ang. att bandet behövde repa, säga: "Men då äter vi pizza en annan dag - klart att du ska åka och repa" och sedan verkligen stod för det också, och var jätteengagerad och hade roligt med Henrik och bandet.

I tidigare säsonger tycker jag mig ha sett flera deltagare som säger att en ändring av planer är heeeelt okej, för att sedan sitta och sura efteråt, men Jasmine var verkligen super och hon verkade ha lika roligt som Henrik.

Det är väldigt roligt och fint att följa deras resa och, som sagt, jag tycker verkligen att Jasmine växer för varje avsnitt.
Citera
2026-04-28, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThereGoesRabbit
Håller med dig, så fint att hon verkligen stöttade Henrik och även, direkt när han hade pratat i telefon ang. att bandet behövde repa, säga: "Men då äter vi pizza en annan dag - klart att du ska åka och repa" och sedan verkligen stod för det också, och var jätteengagerad och hade roligt med Henrik och bandet.

I tidigare säsonger tycker jag mig ha sett flera deltagare som säger att en ändring av planer är heeeelt okej, för att sedan sitta och sura efteråt, men Jasmine var verkligen super och hon verkade ha lika roligt som Henrik.

Det är väldigt roligt och fint att följa deras resa och, som sagt, jag tycker verkligen att Jasmine växer för varje avsnitt.

Ja hon verkar vettig, och än så länge OK med att Henrik är lite needy och osäker, inte många tjejer som kan ha överseende med det!

Svårt att få kläm på hon med katterna, verkar överlag rätt tråkig, sex 1-2 gånger per månad är ett helt sjukt märkligt uttalande.
Citera
2026-04-28, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Sexnovellerna? Han skrivit förut.

Han skrev en ny för att han var så kåt.

Hon somnade.

Vad är John för kille?

Undrade också. Är han författare?
Han verkar mångsidig.
Citera
2026-04-28, 13:10
Medlem
Hon med de söta katterna och den töntige krulltotten.
Hon har en väldigt fin tavla i köket, är det Hilma af Klint??
Citera
2026-04-28, 14:26
Medlem
dialektikers avatar
Jag tycker det är roligast att följa flatan med den pansexuella.
Även om Sofie verkar rätt ointresserad?
Men the show must go on.
Hon får nog napp när serien är slut (på annat håll).
Hon med katterna är urtråkig. Extremt jobbig att höra prata.
Att dessutom bara vara sugen på sex 1-2 gånger i månaden . Vilken öken.

Har vi inte sett tillräckligt med lönnfeta gingerkillar i GVFÖ nu? Gång på gång återkommer dom.
Citera
2026-04-28, 14:55
Medlem
Rugbyspelaren Sofie verkar nästan mest normal och trygg i sig själv av alla deltagare. Frågan är om hon kommer orka med den pansexuella kvinnans osäkerhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in