Citat:
1. Här är det du som ljuger, eller mer sannolikt är monumentalt okunnig. Exvis tog tjetjenska terrorister sig in från Georgien för sina räder. En del ryska politiker ansåg att dom borde angripas där. Ex Nemtsov ,(han som mördades).
Vad jag förstår har ALLA terrorattacker i rysseriet under barnamördare v.puttins tid vid makten orsakats av personer från Norra Kaukasus (dvs delrepubliker i rysseriet) eller FSB med undantag för en Kirgiz som var rysk medborgare. Inte ett enda fall där ryska myndigheter påstått att terroristerna kom utifrån har dokumenterats av ryska myndigheter. Så här ljög du.
Klart att ett ukrainskt Nato-medlemskap hade varit ett stort problem för kreml, de hade aldrig vågat ge sig på ett Nato-land. Istället fick barnamördare v.puttin en mycket längre gräns mot Nato-medlemmar (Finland).
OK så det faktum att Ukraina förbättrade sina försvarspositioner betyder att rysseriet har rätt att invadera enligt ditt sätt att se på världen? Jag utgår ifrån att det faktum att rysseriet bygger upp sina styrkor betyder att Kina, Polen, USA och alla andra som känner sig manade har rätt att invadera rysseriet enligt ditt sätt att se på världen.
Klart att ett ukrainskt Nato-medlemskap hade varit ett stort problem för kreml, de hade aldrig vågat ge sig på ett Nato-land. Istället fick barnamördare v.puttin en mycket längre gräns mot Nato-medlemmar (Finland).
OK så det faktum att Ukraina förbättrade sina försvarspositioner betyder att rysseriet har rätt att invadera enligt ditt sätt att se på världen? Jag utgår ifrån att det faktum att rysseriet bygger upp sina styrkor betyder att Kina, Polen, USA och alla andra som känner sig manade har rätt att invadera rysseriet enligt ditt sätt att se på världen.
2. Under partnerskapets tid kunde Rysslsnd samarbeta med Nato. Vi i Sverige samövade för tusan med ryska förband. Varför släpptes inte Ryssland in i Nato tror du?
3. Samövningar med offensiva stridskrafter från UK och USA handlar mindre om försvar och mer om avsiktlig provokation.