2026-04-26, 00:04
Medlem
fonders avatar
Nu finns nästa veckas alla avsnitt ute för Plus-medlemmar, kom ihåg att använda spoilertagg.
Citera
2026-04-26, 00:31
Medlem
Har svårt att bestämma mig för vem som är min favorit i år.
Citera
2026-04-26, 00:52
Avstängd
Jag hade fel Lasseliten klarade sig på håret, fegt hon inte vågade utmana honom i duell kan jag tycka med.

Nu är tjepakten spräckt iaf vilket innebär Iki är i skottlinjen nästa vecka om de hamnar i öråd igen, men jag är inte ledsen för det
Citera
2026-04-26, 00:58
Medlem
fonders avatar
Ingen annan använder ordet lag lika ofta som tjejpakten gör, men alla med hjärna förstår att de är hycklare och aldrig sett andra som sitt lag. Hela tiden har det varit häx-pakten mot hela världen.

Så skönt att Anna åkte, vi kommer inte sakna dig, hoppas att du åker hem till Sverige från Gränslandet.
Citera
2026-04-26, 01:01
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spionkatten
Har svårt att bestämma mig för vem som är min favorit i år.

Än så länge gillar jag Caroline, verkar vara schyst och pålitlig, dock brukar jag som säkrast veta mina favoriter först efter sammanslagningen.
Citera
2026-04-26, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Ändå gjorde du det indirekt nu v et jag ju det inte blir som jag trodde ochh blir troligtvis som du trodde eller du trodde ju inte för du har ju sett skiten
Gjorde jag ju inte! Kan man bara se söndagens avsnitt som betalande av TV-4 play?
Citera
2026-04-26, 01:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Gjorde jag ju inte! Kan man bara se söndagens avsnitt som betalande av TV-4 play?
Du motsa dig vad jag trodde sedan beklagade du dig över du inte kunde berätta hur det verkligen gick, då förstod jag och en annan skribent direkt inte lasse skulle ryka som jag trodde.

Så jag får tacka dig dör det, hela 15 minuter innan programmet sändes
Citera
2026-04-26, 01:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Än så länge gillar jag Caroline, verkar vara schyst och pålitlig, dock brukar jag som säkrast veta mina favoriter först efter sammanslagningen.
Jag gillar henne med än så länge iaf, i övrigt har jag ingen favorit inne i robinson nu direkt killarna är på tok för mesiga som tex jonas har killen ens en egen åsikt om något? Och resten är ju nazifeministiska lebbar ja inte alla men många och hejade jag på någon av dem hade jag varit tvungen spöa mitt eget arsle
Citera
2026-04-26, 01:09
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Jag gillar henne med än så länge iaf, i övrigt har jag ingen favorit inne i robinson nu direkt killarna är på tok för mesiga som tex jonas har killen ens en egen åsikt om något? Och resten är ju nazifeministiska lebbar ja inte alla men många och hejade jag på någon av dem hade jag varit tvungen spöa mitt eget arsle

Ja, Jonas verkar vara väldigt feg och ryggradslös, totalt tyst hela tiden för att inte få någon mot sig.
Citera
2026-04-26, 01:53
Medlem
Han är MATTläggare, inte GOLVläggare!
Han lägger ut mattor, typ entre o.s.v, vilket syntes i hans presentstionsklipp.
Sen förstår jag inte vad pussel skulle ha med ett schackrutigt golv att göra, ett sånt mönster kan ju en barnunge lägga.

Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Undrar hur denna mattläggare skulle lösa uppgiften av att lägga ett klassiskt chackrutigt golv i köket? Behöver han numrerade plattor eller klarar han utav att "se och förstå ett mönster" - alldeles själv? 😅
Citera
2026-04-26, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ja, Jonas verkar vara väldigt feg och ryggradslös, totalt tyst hela tiden för att inte få någon mot sig.
Eller taktisk.
Skapar ingen TV men kan smidigt glida förbi minorna i Robinson.
Tråkigare än Lasse och Aza m.fl men kan vara vinnare trots färre minuter i rampljuset.
Citera
2026-04-26, 02:51
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA

1. DE som har TV4 PLAY = ser avsnitten Dag för Dag!

2. DE som har TV4 Play PLUS = Ser hela veckans avsnitt Söndag --> veckan ut!

Hur svårt kan det vara att fatta det? Eller har du gått LHS? 🧐
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in