2026-04-22, 11:21
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Vad hoppas du Slot köper i sommar?
Bra spelare som passar in, bidrar positivt och håller sig skadefria. 😉

Finns ett flertal positioner som behöver förstärkas, och fler lär det bli om spelare dessutom säljs. Jag brukar inte hänga upp mig på namn, men visst finns det namn jag blir hypad över. Wirtz till exempel. Kan fortfarande bli en grym värvning, men inte hitills precis.

Pratas ju mycket om spelare hit och dit. Ta Dignande till exempel. Jag har inget emot honom i sig. Men ung, ingen erfarenhet av PL och troligtvis snordyra. Står inte högst upp på min prioriteringslista. Samtidigt påstår jag inte till skillnad från en del andra att jag har bättre koll än klubben. En del transfers blir lyckade, en del inte. Oavsett vem som står för beslutet.
Citera
2026-04-22, 20:24
Medlem
Vatos.Locoss avatar
But, Moretto has added that direct club-to-club talks between Liverpool and Juventus are set to follow shortly.

“He wants to leave Liverpool in a way that both parties are satisfied with his departure," Moretto claimed.

"But between Alisson and Juventus, there is already a basic understanding, there is already a ‘yes’ from the goalkeeper.”

“Juventus is going to try and get him, then we will update you on when there is official talks, and first official contacts between the two clubs directly.”
Citera
2026-04-22, 20:28
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
But, Moretto has added that direct club-to-club talks between Liverpool and Juventus are set to follow shortly.

“He wants to leave Liverpool in a way that both parties are satisfied with his departure," Moretto claimed.

"But between Alisson and Juventus, there is already a basic understanding, there is already a ‘yes’ from the goalkeeper.”

“Juventus is going to try and get him, then we will update you on when there is official talks, and first official contacts between the two clubs directly.”

Juventus vill ha honom från röd prislapp hyllan.
Citera
2026-04-22, 20:41
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlavDJohn
Juventus vill ha honom från röd prislapp hyllan.

Honom eller De Gea lutar det mellan. Synd hade hoppats att De Gea skulle bli lite utav en profil för Viola.
Citera
2026-04-22, 22:31
Medlem
OlavDJohns avatar
Det var en miss av City att inte sälja Savinho när spurs mongo bjöd på honom.
Citera
2026-04-23, 19:56
Medlem
Drickbacks avatar
Vini nära att förlänga med Real Madrid.
Citera
2026-04-23, 19:59
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlavDJohn
Det var en miss av City att inte sälja Savinho när spurs mongo bjöd på honom.

Spurs fick tillbaka för att dom inte släppte Kane till City...
Citera
2026-04-23, 20:39
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Jadon Sancho has given his approval to a return to Borussia Dortmund for a third spell, Florian Plettenberg say.

Låter ganska löjligt '' given his approval'' som allt ligger enbart hos honom och han kan välja och vraka.

Låter lika illa på svenska.

Tredje gången gillt? Gå till Brasilien som tidigare United floppar Depay och Lingard fegis.
Citera
2026-04-25, 20:04
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Låter ganska löjligt '' given his approval'' som allt ligger enbart hos honom och han kan välja och vraka.

Låter lika illa på svenska.

Tredje gången gillt? Gå till Brasilien som tidigare United floppar Depay och Lingard fegis.

Vad tror du om Bernardo Silva till Arsenal?

https://fotbolltransfers.com/nyheter/barcelona-och-arsenal-uppges-visa-intresse-for-bernardo-silva/215392
Citera
2026-04-25, 20:39
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Vad tror du om Bernardo Silva till Arsenal?

https://fotbolltransfers.com/nyheter/barcelona-och-arsenal-uppges-visa-intresse-for-bernardo-silva/215392

Haha man kan ju alltid drömma? Minns fortfarande att det var något fan här inne (inte generalen) som sa att Fabio Vieira var nästa Silva när han kom till Arsenal

Men enligt Generalen så var Silva aldrig världsklass, inte Rodri hellre. Martin var bättre...
Citera
2026-04-26, 17:13
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Real Madrid are planning to bring back Nico Páz as their first signing for 2026, by activating their €9 million buy-back clause. Nico already said yes.

Real behöver mer mittfältare va? Killen kommer knappt få någon speltid där...
Citera
2026-04-26, 17:15
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Real Madrid are planning to bring back Nico Páz as their first signing for 2026, by activating their €9 million buy-back clause. Nico already said yes.

Real behöver mer mittfältare va? Killen kommer knappt få någon speltid där...

Med den prislappen är det en no brainer. Kanske lånas tillbaka en säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in