2026-04-19, 16:25
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlavDJohn
Tror Sallad förlänger med Liverpool till slut. Vad menar ni?

Näpp. Han drar antingen till MLS eller Saudi. Förmodligen Saudi, för han gillar stålar och talar ju arabiska.
Citera
2026-04-20, 14:55
Medlem
Drickbacks avatar
Konate nära förlänga med Liverpool.
Citera
2026-04-20, 18:13
Medlem
Drickbacks avatar
Bournemouth överens med Marco Rose på ett treårskontrakt.

https://www.afcb.co.uk/news/2026/april/20/marco-rose-to-become-head-coach-ahead-of-26-27-season/
Senast redigerad av Drickback 2026-04-20 kl. 18:17.
Citera
2026-04-20, 20:29
Medlem
Vatos.Locoss avatar
John Stones lämnar i sommar. En comeback till Everton eller kanske någon italiensk klubb?
Citera
2026-04-21, 17:12
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Är United fortfarande intresserade utav Carlos Baleba?
Citera
2026-04-21, 18:27
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Liverpool har bestämt sig för att behålla tränaren Arne Slot, 47, nästa säsong, uppger Sky Sports.

Citat:
Liverpools supportrar är nog splittrade kring om han ska stanna eller inte, men enligt vad jag hör kommer han vara Liverpools tränare nästa säsong om de kvalificerar sig för Champions League, vilket de ser ut att göra just nu, säger Carragher.

Intressant. Hur ser en tredje säsong ut när man tidigare visat sitt bästa, och sämsta?
Citera
2026-04-21, 20:10
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Intressant. Hur ser en tredje säsong ut när man tidigare visat sitt bästa, och sämsta?
Jag verkar vara I minoritet, men är han kvar när nästa säsong startar stöttar jag honom. Jag ser hellre att han lyckas än sparkas.När den här säsongen började var de flesta ense om att den här säsongen var en "write off". Något man snabbt glömde. Det ska absolut inte förnekas att prestationerna ofta varit bedrövliga. Fortsätter det likadant ska Slot givetvis inte vara kvar vid årsskiftet. Om man är givmild.

Bortsett från resultat och spelsätt så blir det mest intressant att se hur publiken agerar. Att onlinefans rent generellt beter sig hemskt vet vi redan. Att trakassera Slots barn på sociala medier är löjligt långt över gränsen för vad som är acceptabelt.
Citera
2026-04-21, 20:38
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Jag verkar vara I minoritet, men är han kvar när nästa säsong startar stöttar jag honom. Jag ser hellre att han lyckas än sparkas.När den här säsongen började var de flesta ense om att den här säsongen var en "write off". Något man snabbt glömde. Det ska absolut inte förnekas att prestationerna ofta varit bedrövliga. Fortsätter det likadant ska Slot givetvis inte vara kvar vid årsskiftet. Om man är givmild.

Bortsett från resultat och spelsätt så blir det mest intressant att se hur publiken agerar. Att onlinefans rent generellt beter sig hemskt vet vi redan. Att trakassera Slots barn på sociala medier är löjligt långt över gränsen för vad som är acceptabelt.

Vad hoppas du Slot köper i sommar?
Citera
2026-04-21, 22:06
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Är United fortfarande intresserade utav Carlos Baleba?
Om dom sänker prislappen med ett hundratals miljoner.
Citera
2026-04-21, 22:33
Medlem
Drickbacks avatar
Trafford kan tänka sig lämna City för regelbunden speltid.
Citera
2026-04-22, 09:25
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Trafford kan tänka sig lämna City för regelbunden speltid.

Har du snackat med honom?
Citera
2026-04-22, 10:42
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Har du snackat med honom?

Via brevduva.

Juventus och ett par andra intresserade men dom vill inte matcha ligavinnarnas prislapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in