2026-04-25, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
uppblandat med en stor portion ointelligens...

Kreativitet är en form av intelligens.
Citera
2026-04-25, 15:59
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag gillar henne, vilket är lite konstigt då jag inte gillar plastiga brudar. Allt är omgjort på henne så hon känns inte naturlig. Jag tycker hon är rolig och smart.
Däremot gillar jag inte en av hennes nära vänner som jag dessutom träffat i verkligheten så det blir svårt. Hennes familj, hade jag kommit bra överens med förutom oliver tror jag då han saknar helt utstrålning, helt död energi från den killen.

Jag är fattig och hon rik, för mig är det inga problem men jag tror det kan bli problem för henne. Tjejer vill ju skryta om deras killar till sina väninnor. Jag vill heller inte ha hennes pengar. Är ingen golddigger som skulle utnyttja henne. Hennes lyxlägenhet som hon köpte till henne och hennes framtid man blir lite jobbigt, vet inte om jag vill bo där. Skulle känna att det var hennes lägenhet men kanske gör ett försök för kärleken skull, vill egentligen inte bo i Sthlm heller men jag fattar att det är bäst för oss.

Bästa hade ju varit om hon slutade vara arbetsnarkoman och så fåfäng, vi flyttar utomlands bort från allt och alla, och bara njuter. Tror hon skulle må bra då, vilket hon inte gör nu. Jag har väldigt positiv energi så jag skulle bidra med mycket kärlek.
Smart? skojar du?
Citera
2026-04-25, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Smart? skojar du?

Nej, hur många icke smarta personer känner du som har ett företag värderat till en halv miljard?
Citera
2026-04-25, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Nej, hur många icke smarta personer känner du som har ett företag värderat till en halv miljard?

Förmögenheten hon lyckats skapa är i sig ett kvitto på att hon inte är ointelligent. Sedan är det skitsamma om hon skulle presterat dåligt på ett IQ-test eller ett högskoleprov.
Senast redigerad av Medborgarbidrag 2026-04-25 kl. 16:18.
Citera
2026-04-25, 16:15
Medlem
halaltarzans avatar
Innan hon gått in i väggen och behöver någon med båda fötterna på jorden så är det nog tyvärr döfött?
Citera
2026-04-25, 16:18
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
Det är autism och bipoläritet2 som hon och många facebook, tick tok influenser lider av , så googla ämnena

Det blir drama 24/7.
Citera
2026-04-25, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
När jag har kollat på många autistiska kvinnors sociala medier, så slås jag hur få bilder på sig själva många har jämfört med genomsnittliga kvinnor. Istället har de foton på saker, djur, diverse memes och meddelanden. Just de autistiska kvinnorna liknar snarare män än kvinnor (för att nu inte tala om kvinnliga influencers) när det gäller att visa bilder på saker:

https://9gag.com/gag/6764060

Undantaget om de autistiska kvinnornas specialintresse är smink, klädsömnad, cosplay eller liknande, då man ofta utför sådant på en själv. Samt möjligtvis finns det en subgrupp av autistiska kvinnor som är insnöade på woke och gör tiktok-klipp om det.

Bianca Ingrosso har de få gånger jag har sett henne snarare gett intryck av att bara vara en klassisk bimbo.
Ok , jag får ta tillbaka min ytterst amatörmässigt ställda diagnos , Håller med i övrigt!
Citera
2026-04-25, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Precis, förmögenheten hon lyckats skapa är i sig ett kvitto på att hon inte är ointelligent. Sedan är det skitsamma om hon skulle presterat dåligt på ett IQ-test eller ett högskoleprov.

Det är ju det som många missar är att det kan finnas olika typer av intelligens. Dom hör henne pratar och idiotförklara henne. Jag kommer ihåg ett tidigt avsnitt när hon och hennes bror skulle ta körkort på en intensivkurs. Där framkom det tidigt att dom inte är några Einsteins när det kommer till skolan.
Citera
2026-04-25, 16:25
Medlem
Tror det mycket är en roll hon spelar och tror med rätt kille så blir hon grym att vara tillsamans med
Citera
2026-04-25, 16:29
Medlem
Kanske roligt att knulla med,men säkert sjukt jobbig att leva med.
Citera
2026-04-25, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Kulor
Kanske roligt att knulla med,men säkert sjukt jobbig att leva med.
tror också det som hon är nu , men i en framtid tror jag hon blir grym .
Citera
2026-04-25, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Kreativitet är en form av intelligens.
Jag tror inte hon är kreativ, fått allt serverat sedan den dagen ett TV-bolag valde att göra en programserie om hennes mamma och familjen. Med de förutsättningarna som ramlade över henne hade det faktiskt varit omöjligt att misslyckas.

Ryktet säger att Pernilla sagt åt Bianca att hålla sig borta från alla former av idèer och beslut,- "det köper vi av proffs". Sen kan Bianca få stå framför kamerorna och berätta om sitt framgångsrika arbete och lura folk att hon varit delaktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in