2026-04-25, 17:32
  #25
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krockers
Den bild jag har av Bianca Ingrosso är att hon är helt sjukt egocentrisk och besatt av uppmärksamhet och beundran från alla håll och kanter. Hon pratar enbart om sig själv och sina tankar på världen, vem hon har legat med, vilken inredning hon gillar, vilka kläder hon gillar, vad hon tycker om andra personer, osv. osv. "JAG, JAG, JAG" fast i olika skepnader.

En tanke som slår mig är hur det funkar att ha en relation med en sådan person? Hade jag själv haft en sådan partner som dels är så besatt av sig själv och har en så extrem självbild så hade jag som partner känt att det skulle vara svårt att leva upp till. Hur gör man liksom för att behålla personen? En relation förutsätter ju en tvåsamhet, man måste ge och ta, känns som att i en relation med en person som har en personlighet av denna typ så är det en som ger och den andre som tar.

Sen, om personen så besatt av andras beundran, hur blir det då att ha en långsiktig relation? Man smörar ju liksom inte för sin partner livet ut, självklart ska man bemöta varandra med respekt men man behöver ju kunna ställa krav på sin partner, det ska gå från båda håll. Tjejer av typen B.I. är ju liksom så vana att själva bestämma villkoren, hur funkar det att kompromissa med en sådan person?

Kan en sådan person ens ha långsiktiga relationer när man tänker efter?
Hon tjänar pengar på sin person, så jag är 100 på att hon har en helt annan sida privat.
Citera
2026-04-25, 17:35
  #26
Medlem
Jag tror ingen orkar
Hon är narcissist
Citera
2026-04-25, 17:51
  #27
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krockers
Den bild jag har av Bianca Ingrosso är att hon är helt sjukt egocentrisk och besatt av uppmärksamhet och beundran från alla håll och kanter. Hon pratar enbart om sig själv och sina tankar på världen, vem hon har legat med, vilken inredning hon gillar, vilka kläder hon gillar, vad hon tycker om andra personer, osv. osv. "JAG, JAG, JAG" fast i olika skepnader.

En tanke som slår mig är hur det funkar att ha en relation med en sådan person? Hade jag själv haft en sådan partner som dels är så besatt av sig själv och har en så extrem självbild så hade jag som partner känt att det skulle vara svårt att leva upp till. Hur gör man liksom för att behålla personen? En relation förutsätter ju en tvåsamhet, man måste ge och ta, känns som att i en relation med en person som har en personlighet av denna typ så är det en som ger och den andre som tar.

Sen, om personen så besatt av andras beundran, hur blir det då att ha en långsiktig relation? Man smörar ju liksom inte för sin partner livet ut, självklart ska man bemöta varandra med respekt men man behöver ju kunna ställa krav på sin partner, det ska gå från båda håll. Tjejer av typen B.I. är ju liksom så vana att själva bestämma villkoren, hur funkar det att kompromissa med en sådan person?

Kan en sådan person ens ha långsiktiga relationer när man tänker efter?

Jag har haft en relation med en sådan person, inkl fokuset på sitt perfekta utseende och de opererade brösten. Inledningsvis otroligt charmig, skitsnygg (typ 9,5 av 10) och en person som alla tyckte om så fort hon kom in i ett rum. Också en väldigt intelligent person och extremt exekutiv/kapabel till typ allt. Visade sig dock ganska snabbt att om hon inte fick konstant uppmärksamhet, ständiga komplimanger och fokus på henne så tröttnade hon snabbt och kunde bli ganska giftig. Såg mönstret i hur hon berättade om tidigare relationer där snubbarna uppenbarligen sagt ifrån och då var de inte roliga längre. Man skulle också konstant gissa vad det var hon ville ha och behövde, för hon ville aldrig fråga om hjälp men ändå bli omhändertagen. Varade några månader och intressant upplevelse på många sätt men vill inte ha något liknande igen.
Citera
2026-04-25, 17:59
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krockers
Den bild jag har av Bianca Ingrosso är att hon är helt sjukt egocentrisk och besatt av uppmärksamhet och beundran från alla håll och kanter. Hon pratar enbart om sig själv och sina tankar på världen, vem hon har legat med, vilken inredning hon gillar, vilka kläder hon gillar, vad hon tycker om andra personer, osv. osv. "JAG, JAG, JAG" fast i olika skepnader.

En tanke som slår mig är hur det funkar att ha en relation med en sådan person? Hade jag själv haft en sådan partner som dels är så besatt av sig själv och har en så extrem självbild så hade jag som partner känt att det skulle vara svårt att leva upp till. Hur gör man liksom för att behålla personen? En relation förutsätter ju en tvåsamhet, man måste ge och ta, känns som att i en relation med en person som har en personlighet av denna typ så är det en som ger och den andre som tar.

Sen, om personen så besatt av andras beundran, hur blir det då att ha en långsiktig relation? Man smörar ju liksom inte för sin partner livet ut, självklart ska man bemöta varandra med respekt men man behöver ju kunna ställa krav på sin partner, det ska gå från båda håll. Tjejer av typen B.I. är ju liksom så vana att själva bestämma villkoren, hur funkar det att kompromissa med en sådan person?

Kan en sådan person ens ha långsiktiga relationer när man tänker efter?
I ditt första stycke låter hon som en narcissist.

Men, döm inte från TV, kan vara en roll hon går in i och spelar, för onekligen har den rollen varit lyckosam vad gäller kändisskap.
Citera
2026-04-25, 18:05
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Hon tjänar pengar på sin person, så jag är 100 på att hon har en helt annan sida privat.

Eller tjänar hon pengar på att vara sig själv.
Citera
2026-04-25, 18:15
  #30
Medlem
Hon har varken adhd eller autism era felknullade töntar. Bianca är rik och bortskämd inget annat. Tror ni hon är ett unikt fall???? Alla rika människor har en period i livet som är så som hon är. Hon har bara fastnat kvar i en ålder, kanske runt 16 i huvet.
Citera
2026-04-25, 18:27
  #31
Medlem
sfrges avatar
Vacker som fan men egentligen en helt oattraktiv kvinna. Om man dejtade henne, vad skulle man prata om?

Högklackade skor? Smink?
Sen kan man ju fundera över vem som skulle få dejta henne? Hon lär ju vara hyfsat kräsen.
Du kan ju inte locka henne med pengar. Det har hon ju redan gott om.
Citera
2026-04-25, 18:51
  #32
Medlem
Hon är som de flesta kvinnor. Jag jag jag är det naturliga tillståndet.

Vänsterextrema är mest kvinnor och alla är egoistiska psykopater.

Enda skillnaden är att du får se mer av Bianca pga tv.
Citera
2026-04-25, 18:54
  #33
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Jag dejtade någon som verkade likna henne väldigt mycket. Det vill säga bipolär, egocentrisk och med väldigt höga tankar om sig själv. Hon var dock yngre och snyggare än BI. Det höll i några veckor, sen var hon otrogen med sin chef
Hette Hon Sara eller?
Citera
2026-04-25, 18:55
  #34
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Hon är som de flesta kvinnor. Jag jag jag är det naturliga tillståndet.

Vänsterextrema är mest kvinnor och alla är egoistiska psykopater.

Enda skillnaden är att du får se mer av Bianca pga tv.
Vänster.. men mer ego centrerade.. höger mer villiga att skjuta den du uppmanar om och sedan går sönder 20.30 år senare,..
Citera
2026-04-25, 19:13
  #35
Medlem
BlyatMans avatar
Hon kommer aldrig hitta en man som är villig att vara med henne för den hon är. Och då menar jag en riktig man, ingen jävla fjolla!
Citera
2026-04-25, 20:25
  #36
Medlem
Wyrdkins avatar
Du har aldrig tänkt på att hennes ego-image är något för kameran?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in