2026-04-25, 13:50
Medlem
Krockerss avatar
Den bild jag har av Bianca Ingrosso är att hon är helt sjukt egocentrisk och besatt av uppmärksamhet och beundran från alla håll och kanter. Hon pratar enbart om sig själv och sina tankar på världen, vem hon har legat med, vilken inredning hon gillar, vilka kläder hon gillar, vad hon tycker om andra personer, osv. osv. "JAG, JAG, JAG" fast i olika skepnader.

En tanke som slår mig är hur det funkar att ha en relation med en sådan person? Hade jag själv haft en sådan partner som dels är så besatt av sig själv och har en så extrem självbild så hade jag som partner känt att det skulle vara svårt att leva upp till. Hur gör man liksom för att behålla personen? En relation förutsätter ju en tvåsamhet, man måste ge och ta, känns som att i en relation med en person som har en personlighet av denna typ så är det en som ger och den andre som tar.

Sen, om personen så besatt av andras beundran, hur blir det då att ha en långsiktig relation? Man smörar ju liksom inte för sin partner livet ut, självklart ska man bemöta varandra med respekt men man behöver ju kunna ställa krav på sin partner, det ska gå från båda håll. Tjejer av typen B.I. är ju liksom så vana att själva bestämma villkoren, hur funkar det att kompromissa med en sådan person?

Kan en sådan person ens ha långsiktiga relationer när man tänker efter?
Citera
2026-04-25, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krockers
Den bild jag har av Bianca Ingrosso är att hon är helt sjukt egocentrisk och besatt av uppmärksamhet och beundran från alla håll och kanter. Hon pratar enbart om sig själv och sina tankar på världen, vem hon har legat med, vilken inredning hon gillar, vilka kläder hon gillar, vad hon tycker om andra personer, osv. osv. "JAG, JAG, JAG" fast i olika skepnader.

En tanke som slår mig är hur det funkar att ha en relation med en sådan person? Hade jag själv haft en sådan partner som dels är så besatt av sig själv och har en så extrem självbild så hade jag som partner känt att det skulle vara svårt att leva upp till. Hur gör man liksom för att behålla personen? En relation förutsätter ju en tvåsamhet, man måste ge och ta, känns som att i en relation med en person som har en personlighet av denna typ så är det en som ger och den andre som tar.

Sen, om personen så besatt av andras beundran, hur blir det då att ha en långsiktig relation? Man smörar ju liksom inte för sin partner livet ut, självklart ska man bemöta varandra med respekt men man behöver ju kunna ställa krav på sin partner, det ska gå från båda håll. Tjejer av typen B.I. är ju liksom så vana att själva bestämma villkoren, hur funkar det att kompromissa med en sådan person?

Kan en sådan person ens ha långsiktiga relationer när man tänker efter?
Det är autism och bipoläritet2 som hon och många facebook, tick tok influenser lider av , så googla ämnena
Citera
2026-04-25, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
Det är autism och bipoläritet2 som hon och många facebook, tick tok influenser lider av , så googla ämnena

Snarare AD(H)D än Autism.
Citera
2026-04-25, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
nej , sedan är ju tex bianca uppväxt i en extremt ytlig och pengafixerad familj utan några som helst filter, så det är ju inte så konstigt
Citera
2026-04-25, 14:13
Medlem
Jag dejtade någon som verkade likna henne väldigt mycket. Det vill säga bipolär, egocentrisk och med väldigt höga tankar om sig själv. Hon var dock yngre och snyggare än BI. Det höll i några veckor, sen var hon otrogen med sin chef
Citera
2026-04-25, 14:21
Moderator
Tystnads avatar
Det kommer aldrig hålla i längden , finns många sådana skilsmässofall
Citera
2026-04-25, 14:33
Medlem
Citat:
nej , sedan är ju tex bianca uppväxt i en extremt ytlig och pengafixerad familj utan några som helst filter, så det är ju inte så konstigt

Hon har ändå inte autism som du hävdade.
Citera
2026-04-25, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
uppblandat med en stor portion ointelligens...
Citera
2026-04-25, 14:57
Medlem
Vill man vara tillsammans med en vuxen kvinna som pratar som en fjortis, funkar det utmärkt.

"Asså, typ bah"?
Citera
2026-04-25, 15:15
Medlem
Gorbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
Vill man vara tillsammans med en vuxen kvinna som pratar som en fjortis, funkar det utmärkt.

"Asså, typ bah"?

Jag tycker det var roligare när hon var yngre och mer ofiltrerat visade sitt rätta jag.

Hon brukade trakassera Pernilla ganska ohämmat, minns tydligt ett tillfälle när Pernilla köpt en ny dyr jacka och Bianca skulle leta upp ruttna sopor från en soptunna hon kladdade ner Pernillas jacka med. Tydligen skulle det vara roligt...

Senaste klippet jag såg med henne skulle hon visa hur hon ville bli hållen då hon hårdknullades bakifrån, och klagade sedan direkt på att "samlagen" bara varade en minut.
Citera
2026-04-25, 15:25
Medlem
Jag gillar henne, vilket är lite konstigt då jag inte gillar plastiga brudar. Allt är omgjort på henne så hon känns inte naturlig. Jag tycker hon är rolig och smart.
Däremot gillar jag inte en av hennes nära vänner som jag dessutom träffat i verkligheten så det blir svårt. Hennes familj, hade jag kommit bra överens med förutom oliver tror jag då han saknar helt utstrålning, helt död energi från den killen.

Jag är fattig och hon rik, för mig är det inga problem men jag tror det kan bli problem för henne. Tjejer vill ju skryta om deras killar till sina väninnor. Jag vill heller inte ha hennes pengar. Är ingen golddigger som skulle utnyttja henne. Hennes lyxlägenhet som hon köpte till henne och hennes framtid man blir lite jobbigt, vet inte om jag vill bo där. Skulle känna att det var hennes lägenhet men kanske gör ett försök för kärleken skull, vill egentligen inte bo i Sthlm heller men jag fattar att det är bäst för oss.

Bästa hade ju varit om hon slutade vara arbetsnarkoman och så fåfäng, vi flyttar utomlands bort från allt och alla, och bara njuter. Tror hon skulle må bra då, vilket hon inte gör nu. Jag har väldigt positiv energi så jag skulle bidra med mycket kärlek.
Citera
2026-04-25, 15:37
Medlem
Europes avatar
Citat:

När jag har kollat på många autistiska kvinnors sociala medier, så slås jag hur få bilder på sig själva många har jämfört med genomsnittliga kvinnor. Istället har de foton på saker, djur, diverse memes och meddelanden. Just de autistiska kvinnorna liknar snarare män än kvinnor (för att nu inte tala om kvinnliga influencers) när det gäller att visa bilder på saker:

https://9gag.com/gag/6764060

Undantaget om de autistiska kvinnornas specialintresse är smink, klädsömnad, cosplay eller liknande, då man ofta utför sådant på en själv. Samt möjligtvis finns det en subgrupp av autistiska kvinnor som är insnöade på woke och gör tiktok-klipp om det.

Bianca Ingrosso har de få gånger jag har sett henne snarare gett intryck av att bara vara en klassisk bimbo.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in