2026-04-25, 12:40
Medlem
vilken ort? bor ni i malmö eller liknande ghetto som svenskar så ligger ansvaret 100% på dig.

Ring polisen om 4 månader och tipsa anonymt.

Väldigt trist men svenskar har själv röstat för detta.
Citera
2026-04-25, 12:55
Medlem
Varför inte betala ett annat gäng för att göra sig av med blatte-ungarna?

Världen blir en bättre plats om dessa gängkriminella blattar och negrer försvinner.
Citera
2026-04-25, 13:02
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Kör på honom med bil.
Citera
2026-04-25, 13:15
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
I övrigt dåligt tips "min pappa är starkare än din pappa" plocka ledaren och spöa skiten ur honom .
Sonen vet vem ledaren är, ofta en som håller sig i bakgrunden. Där det kommer ifrån är där man skall slå. Slå ut kanonmaten är verkningslöst.

Enligt någon ovan var ju TS en kvinna, kanske inte så lätt men har sonen ingen pappa?

Har du sett för mycket film?
Du vet väl att det inte fungerar så i verkligheten?

Det räknas inte att du klämde dit din farbror i armbrytning julen 1998.
Citera
2026-04-25, 13:17
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Har du sett för mycket film?
Du vet väl att det inte fungerar så i verkligheten?

Det räknas inte att du klämde dit din farbror i armbrytning julen 1998.
Räknas det jag blivit åtalad och frikänd från mordförsök?
Citera
2026-04-25, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Plocka ungen och ge honom ett kokstryk. Efter kokstryket förklarar du att du inget anmäler om han inte kastar handgranater.

Kan funka, var inte rädd för småglin.
Du lever i en fantasi värld. Barnen har tillgång både till vapen och sprängmedel. Ultra lågt IQ och absolut obefintligt konsekvenstänk.

Så du dödar blatten eller håller dig långt borta. Finns inga kloka mellanting.
problematiskt att ungen hans har hängt med svartingar.
Det låter som en flytt till bättre område i sverige är att föredra.
Citera
2026-04-25, 13:20
Medlem
Fantens avatar
Jag förstår inte riktigt problemet. Alltså, jag förstår att sonen har blivit hotad. Men han har inte bevittnat något brott. Har han inte sett något fuffens, så finns det ju inget att 'skvallra' om. Eller?
Citera
2026-04-25, 13:45
Avstängd
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Ja det hade jag om dom inte lämnade mitt barn ifred.
Jag hade även gett dem stryk om det inte fanns någon annan utväg.

Du och ditt barn blir utsatta enbart pga att du tillåter det.
Väx upp och bli en man

Det blir dina sista ord.. och då är det ingen som försvarar ditt barn efter det..

Idioti att försöka närma sig en beväpnad dåre och försöka prata vett i dessa apor..
Citera
2026-04-25, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligearne85
Hur fan ska man agera?
Mitt råd är att ni flyttar. Är helt seriös när jag skriver detta. Har sett med egna ögon hur det kan sluta i en katastrof.

#flyttaNU
Citera
2026-04-25, 14:04
Medlem
Har du sätt mission impossible där har de använder sådanna trovärdiga masker som ser ut som em helt annan person.
De finns sådana i verkligheten nu. Köp en sån och ett baseboll trä, sen besöker du han som hota sonen och ser till så han "inte kan gå mera".
Låt de gå lite tid så de inte fattar vem de kan ha varit.

Lycka till!
Citera
2026-04-25, 14:08
Medlem
Jobbigt läge. Extremt svårt.

Men är det bara hot och dom inte rört han så är det väl ingen ide att göra det större, släpp det? Jag har blivit hotad massa gånger. Låt dom hota och känna sig tuffa.

Däremot om dom rör din son så är det skillnad anmäl det. Det ska du aldrig släppa. Du ska alltid prova den lagliga vägen först.
Se till att polisen då har namn på vilka dom är ifall dom gör ännu värre senare.
Sonen kommer ju då vara den första målet för denna typ men i dessa lägen så går det inte stoppa, det ska alltid bli konsekvenser för gör ni ingenting så blir det också värre.
Stryk kommer han få det går inte att komma undan men lär han att ta stryk och hur han ska hantera det, visa att det är bättre att gå på då dom istället, istället för att fega ut och bara ta stryket .
Sätt han på privatkurser i boxning för han lär behöva distans när han ska slås mot flera. Ev kravmaga, där lär man också ut självförsvar bland annat mot knivar. Det här skulle du gjort för länge till alla dina barn. Det är skamligt att inte föräldrar se till att barnen kan försvara sig själv.

Polisen kommer inte alltid göra något speciellt vid hot, det är svårt att bevisa osv men allt beror på dom, hur ni som familj ska reagera. Gör dom ingenting så först då rekommendera jag att du leker Rambo, ,du får ta straffet för att skydda din son men du måste ta ut dom. Då handlar det bokstavligen att skydda din familj.

Så här ser dock verkligen ut.
I dessa lägen så gör dom flesta ingenting. Barnen får stryk, ert hem kommer bli utsatt, i vissa fall försöker vissa familjer betala gängen men i dessa lägen så är det absolut det dummaste man kan göra. Man ska aldrig betala någon.
Jag har hört att vissa familjer har blivit tvingade att flytta pga alla hoten.
Citera
2026-04-25, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Låt mig gissa, ditt barn var delaktig och nu försöker ni ”rädda” situationen?

Nej. Inte alls. Som jag skrev innan, så kan jag inte nämna några detaljer här då det skulle vara alltför avslöjande - om fel person läser detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in