Citat:
Uns indica super mix är den ända enligt mig som faktiskt är så lik riktig cannabis den kan vara. O då har jag rökt riktig cannabis i 18 år princip dagligen.
Tycker det är synd att det är så mycket märkliga uttalanden hit och dit här gällande det ena o det andra. Jag har rökt sedan mer än trettio år och här är min fakta om ämnet! Thc-a är krångligt att diskutera för att det är oftast kemiskt tillverkat och alla andra cannabinoider o terpentiner fattas i slutprodukten förutom några få utvalda tex cbd bla bla bla detta gör att så kallade thc-a produkter som jag har provat fattas en stor del av upplevelsen från naturlig cannabis ört/hasch. Jag köpte en vape från swiz*l* magic någonting ”99 % thc) som kändes fett syntetisk eftersom de riktiga thc-vapes jag tidigare rökt gav mig eufori (eller rättare sagt förnöjsamt mående) när denna 99 procent grej snarare gav mig en känsla av digital och ofullständig kopia av riktigt cannabis. Lämnade prover flera gånger som inte påvisade thc en enda gång under tiden jag puffade på denna vapen. Spola fram i tiden några månader och jag fick en present av min vän, en så kallad indica vape från un och den är definitivt mer lik de äkta thc-vapes jag provat än den tidigare vapen fr swi**l*men det fattas fortfarande den riktiga känslan som bara riktigt cannabis kan ge. Konsensus är alltså vad är ni för hittepårökare som hajpat thc-a? Jag kan ha nytta av sista vajpen jag skrev om hvis det är för att somna typ men mitt missnöje gör att jag är glad att jag kan få riktigt häse från riktiga människor. Legalisera Cannabis!