2026-04-22, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Du har ju redan massa CBD i haschet. Blanda inte i mer. Då kan ruset bli sämre.

Edit: Nää det kan ju inte vara 1hg THCA braj du köp. Det är ju 20kr grammet

Varför inte? på retail sidorna om du köper några kilo kostar det runt 15kr grammet så, och det är priserna dom skyltar med - misstänker att nordicweed förmodligen har ännu bättre priser.
Citera
2026-04-22, 23:14
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipperspelet
THCA: 25%
CBD: 1.36%
CBGA: 1.32%

Det var 420 rea så kostade 1650 danskar
Flyt! Jag missade reorna med 2 dar. 😅 Hur som. Blanda inte i mer cbd

Citat:
Ursprungligen postat av kutis123
Varför inte? på retail sidorna om du köper några kilo kostar det runt 15kr grammet så, och det är priserna dom skyltar med - misstänker att nordicweed förmodligen har ännu bättre priser.
Men han köpte ju bara ett hegge. Aja det var ju rea så det förklarar saken.
Citera
2026-04-23, 20:58
Medlem
Hade möjligheten att dra ett redigt bloss på UN sativa vape igårkvälls, slog till nästan direkt, stegrade i ruset "trappvis" i ca en timme och låg stabilt ca en timme på peak för att sen plana ut vid vilket tillfälle jag gick till sängs och sov som en gris. Vaknade imorse utan "bakfylla" och Pissade nyss positivt för THC, vilket jag jag tog kort på men förstår mig inte på hur att ladda upp. Dessa vejpar, oavsett hybrid, sativa eller indica slår hårt och verkar/känns reko. Enda thca produkten jag fått rätt känsla och resultat av hittills.
Senast redigerad av Herulen89 2026-04-23 kl. 21:07.
Citera
2026-04-23, 21:37
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herulen89
Hade möjligheten att dra ett redigt bloss på UN sativa vape igårkvälls, slog till nästan direkt, stegrade i ruset "trappvis" i ca en timme och låg stabilt ca en timme på peak för att sen plana ut vid vilket tillfälle jag gick till sängs och sov som en gris. Vaknade imorse utan "bakfylla" och Pissade nyss positivt för THC, vilket jag jag tog kort på men förstår mig inte på hur att ladda upp. Dessa vejpar, oavsett hybrid, sativa eller indica slår hårt och verkar/känns reko. Enda thca produkten jag fått rätt känsla och resultat av hittills.
Här kan du ladda upp bilder, sen är det bara att posta länken här.
https://postimages.org/sv/web

Delar för övrigt din upplevelse med Upgrades vape.
Citera
2026-04-24, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Här kan du ladda upp bilder, sen är det bara att posta länken här.
https://postimages.org/sv/web

Delar för övrigt din upplevelse med Upgrades vape.

Tack för länken men jag får inte till det, gammal telefon och en digital analfabet bakom spakarna är nog problemet.
Citera
2026-04-24, 13:02
Medlem
MDMAbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Sämst utav det jag har testat inom THCA. Det säger visserligen inte så fantastiskt mycket men det var inte bra i alla fall.

Japp nu har jag rökt upp halva 5an och kan konstatera att det är den sämsta THCA produkten jag testat än så länge. Behöver röka 3-4 gånger så mycket som "vanligt" för att uppnå rätt bänga.
Citera
2026-04-24, 13:12
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDMAble
Japp nu har jag rökt upp halva 5an och kan konstatera att det är den sämsta THCA produkten jag testat än så länge. Behöver röka 3-4 gånger så mycket som "vanligt" för att uppnå rätt bänga.

Känner du någonting annat? smak, nationalitet?
Känns det inte mer syntetiskt tillverkat? och det faktum att det troligtvis inte legat bakom pungen på en invandrare.
Citera
2026-04-24, 13:46
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herulen89
Tack för länken men jag får inte till det, gammal telefon och en digital analfabet bakom spakarna är nog problemet.
Kommer du in på Flashback så kan du ladda upp bilden.
Citera
2026-04-24, 13:47
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDMAble
Jag måste säga att nästan allt weed jag har testat har varit meh. Hasch har varit klart bättre.
Citera
2026-04-24, 18:52
Medlem
Tja! Någon som prövat cannapuffs monkey vapes som finns på sw!zzle och kan komma med en recension? Tänker främst i jämförelse med magic farmers och ufor!a (där jag föredrog ufor!as). Tack på förhand!
Citera
2026-04-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Badder är det som fungerat och kommer riktigt nära riktigt röka. Köp en riktig vape och rök istället för att kasta bort pengar på trams. Från Kushy var mitt badder uttorkat så där handlar jag inte från igen. Aldrig blivit missnöjd med badder från Swizzle och Tropical Skittles smakar fantastiskt.

Nej, det får bli riktigt röka. Jag tänker inte lägga mer pengar på det här. Synd att det är så svårt att få tag på indica bara.
Citera
2026-04-25, 01:40
Medlem
Tycker det är synd att det är så mycket märkliga uttalanden hit och dit här gällande det ena o det andra. Jag har rökt sedan mer än trettio år och här är min fakta om ämnet! Thc-a är krångligt att diskutera för att det är oftast kemiskt tillverkat och alla andra cannabinoider o terpentiner fattas i slutprodukten förutom några få utvalda tex cbd bla bla bla detta gör att så kallade thc-a produkter som jag har provat fattas en stor del av upplevelsen från naturlig cannabis ört/hasch. Jag köpte en vape från swiz*l* magic någonting ”99 % thc) som kändes fett syntetisk eftersom de riktiga thc-vapes jag tidigare rökt gav mig eufori (eller rättare sagt förnöjsamt mående) när denna 99 procent grej snarare gav mig en känsla av digital och ofullständig kopia av riktigt cannabis. Lämnade prover flera gånger som inte påvisade thc en enda gång under tiden jag puffade på denna vapen. Spola fram i tiden några månader och jag fick en present av min vän, en så kallad indica vape från un och den är definitivt mer lik de äkta thc-vapes jag provat än den tidigare vapen fr swi**l*men det fattas fortfarande den riktiga känslan som bara riktigt cannabis kan ge. Konsensus är alltså vad är ni för hittepårökare som hajpat thc-a? Jag kan ha nytta av sista vajpen jag skrev om hvis det är för att somna typ men mitt missnöje gör att jag är glad att jag kan få riktigt häse från riktiga människor. Legalisera Cannabis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in