2026-04-20, 21:20
Medlem
howdie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RektumHamid
Den enda virriga här är du. Kön är en biologisk kategorisering som baseras på könsorgan. Bara för att en man vill bli kallad för kvinna gör det inte mannen till kvinna. Könsdysfori kallas det och det är nåt helt annat än kön.
Pronomen/genus är andra saker än medfött könsorgan. Du vet inte vad andra har mellan benen, och framförallt inte vad de föddes med där, då blir det alltså virrigt för dig när du inte vet vilket pronomen du ska använda.

Bäst att vara respektfull och använda det pronomen som varje person föredrar, så gör vi i Sverige. 👍
Citera
2026-04-21, 15:17
Medlem
RektumHamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
Pronomen/genus är andra saker än medfött könsorgan. Du vet inte vad andra har mellan benen, och framförallt inte vad de föddes med där, då blir det alltså virrigt för dig när du inte vet vilket pronomen du ska använda.

Bäst att vara respektfull och använda det pronomen som varje person föredrar, så gör vi i Sverige. 👍

Men ditt jävla sär, sluta bråka för bråkandets skull. Jag skrev KÖN och KÖNSORGAN inte pronomen. Bara för att jag tycker att jag är en häst så blir jag inte en häst - jag blir en galenpanna. Precis som du. Tur det bara var ett exempel, du är fortfarande ensam om att vara en fullkomlig jubelidiot!
Citera
2026-04-21, 17:51
Medlem
howdie11s avatar
Citat:
Men ditt jävla sär, sluta bråka för bråkandets skull. Jag skrev KÖN och KÖNSORGAN inte pronomen. Bara för att jag tycker att jag är en häst så blir jag inte en häst - jag blir en galenpanna. Precis som du. Tur det bara var ett exempel, du är fortfarande ensam om att vara en fullkomlig jubelidiot!
Det var du som citerade mig, du bråkar för bråkandets skull. Har jag haft fel i något jag sagt? Nej precis, sluta projicera då din imbecill.

Djurarter och genus är inte heller detsamma, men du är för lågintelligent för att förstå det.
Citera
2026-04-24, 08:39
Medlem
RektumHamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
Det var du som citerade mig, du bråkar för bråkandets skull. Har jag haft fel i något jag sagt? Nej precis, sluta projicera då din imbecill.

Djurarter och genus är inte heller detsamma, men du är för lågintelligent för att förstå det.

Och genus och kön är inte samma. Bara för att en psyksjuk transa med kuk vill kallas kvinna så blir det ingen kvinna. Jävla regnbågsslödder.
Citera
2026-04-24, 12:06
Medlem
howdie11s avatar
Citat:
Och genus och kön är inte samma.
Precis det jag sagt. I engelskan skiljer man också på sex/gender.

Men du är fortsatt förvirrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in