Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Nej, biologin bestämmer pronomen. DO är en lobbyorganisation som anser det är diskriminering så fort någon känner sig lite kränkt.
Nej, pronomen har vi hittat på. I Finland har man hittat på könsneutralt pronomen, det är inte någon biologi som bestämt det.
Du är en obildad tönt på Flashback, ditt önsketänkande bestämmer inte vad som är diskriminering.