2026-04-23, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Den kan vara under 70 i övermorgon, och då börjar du köpa igen. Och den kan vara på 90 om typ 6 veckor, och då har du missat massa köp på vägen?

Det finns en grundtanke där någonstans, men exekveringen känns tveksam i detta fall.

RSI är inte överköpt på varken dagliga eller veckan, så det finns fortfarande uppsida de kommande veckorna. Ingen bearish divergens heller på någon av de relavanta upplösningarna ännu. Om den skall under 70k igen innan den fortsätter uppåt är hyfsat irrelevant på det stora hela.

Som sagt, du är en nolla:
Citat:
I november 2026 så ligger Bitcoin priset på $3-$6 miljoner.
Under 2030 så ligger Bitcoin priset på $8-$10 miljoner

Når vi halvvägs är jag glad ändå.
Citera
2026-04-24, 08:49
Medlem
Nu har 200 veckors glidande medelvärde för bitcoinpriset passerat 60k.

https://www.coinglass.com/pro/i/200WMA

För ett år sedan låg medelvärdet på 46k, vilket ger att det i nuläget stiger med i runda slängar 2,24 procent per månad och 30 procent per år.
Citera
2026-04-24, 16:04
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Blev du irriterad på Lukas17 för att du inte förstod hans poäng? 2 % är en högst blygsam allokering. Du missar helt och hållet poängen när du försöker antyda att Lukas17 skulle tycka att 2 % av 50 miljarder kronor är lite beloppsmässigt. Men du är så korkad så du förstår inte ens att poängen. Det är procentsiffran som är intressant eftersom det är ett mått som tar i beaktning hur rik man är. Men dum som du är så fattade du inte detta.

Och alla sitter nu och skrattar åt dig i den här tråden. Men fortsätt du kasta in allt du har i bitcoin.
Varför citerar du 5år gamla inlägg? Bitcoin idag är helt annorlunda jämfört med vad det var för 5år sen. Mer accepterat idag och för 5år sen var nog 2% rätt vågat även för en multimiljardär. Idag är det annorlunda.
Citera
2026-04-24, 16:11
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Varför citerar du 5år gamla inlägg? Bitcoin idag är helt annorlunda jämfört med vad det var för 5år sen. Mer accepterat idag och för 5år sen var nog 2% rätt vågat även för en multimiljardär. Idag är det annorlunda.
Fullständigt trams.

För 5 år sedan var bitcoin intressant hos gemene man, sedan dess har det förknippats med suspekta figurer långt ut på högerkanten och allehanda brottslighet (med all rätt).
Citera
2026-04-24, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Som sagt, du är en nolla:

Måste dock medge att det är starkt av honom att stanna i tråden efter ett sådant totalt självmål ...

Citat:
I november 2026 så ligger Bitcoin priset på $3-$6 miljoner.
Under 2030 så ligger Bitcoin priset på $8-$10 miljoner

Når vi halvvägs är jag glad ändå.
Citera
2026-04-25, 16:14
Medlem
Jag sitter lugnt i båten och väntar på motståndet och raset efter.
Jag har inte investerat nåt alls sedan vi rasade i vinter och tänker inte görs det nu heller bara för vi ser en liten uppgång.

Sommaren är alltid värdelös i princip och kommer va så även denna sommar.

Tråkigt dock om vi inte skulle gå ner mer än till 60kför då har man ju missat sin stora chans.
Kommer ha is i magen ändå och investera på 50k augusti, ses då.
Citera
2026-04-25, 21:49
Medlem
LokenRots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Här är en duktig analytiker! Vet inte om ni kollat på honom tidigare!

https://www.youtube.com/watch?v=gK96iTR71C4

Ingen som försöker hypa eller liknande. Utan går på analys.

Tja igen

Jag tror han på videon har fel.

Bitcoin bör stiga härifrån. Håll koll på $250K nivån. Vi ska upp dit.

MVH
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Jag har inte investerat nåt alls sedan vi rasade i vinter och tänker inte görs det nu heller bara för vi ser en liten uppgång.

Tråkigt dock om vi inte skulle gå ner mer än till 60kför då har man ju missat sin stora chans.

Tja

Jag är ledsen att säga att jag inte tror att Bitcoin kommer sjunka lägre än 60k som den redan gjort.

Jag sa att vi skulle gå ner till $50k när Bitcoin låg på $121k (2a Augusti 2025) kommentar #26553
men Bitcoin sjönk endast till $60K, tror detta är botten. Nästa target är $250K. Bara bulls härifrån.

Det är nu man ska köpa. det var på 120K+ man skulle spekulera i att priset ska sjunka, nu är det över redan.

Jag säger att Bitcoin går upp hädanefter. $250K ska vi sikta oss in mot.

MVH
Senast redigerad av LokenRot 2026-04-25 kl. 22:22.
Citera
2026-04-26, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51

Det är generellt tveksamt att grunda ett investeringsbeslut på att vi har sett en liten uppgång.

Icke desto mindre kan det som bitcoinlös eller underinvesterad vara värt att överväga att växla till bitcoin på denna prisnivå, då vi har sett en kraftig nedgång och fortfarande ligger fyrtio procent under ATH.

Citera
2026-04-27, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Jag köper emellertid inte på mig mer här ovanför 70k.

Du bettar på att Bitcoin kommer fortsätta tappa snarare än att fungera som en trygg hamn?
Citera
2026-04-28, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foodisgood
Du bettar på att Bitcoin kommer fortsätta tappa snarare än att fungera som en trygg hamn?

Nja, jag har redan mestadels bitcoin i portföljen och kan därför kosta på mig att bara växla till mig mer om kursen ligger nära eller under 200 WMA.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2026-04-28 kl. 07:51.
Citera
2026-04-28, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LokenRot
Tja igen

Jag tror han på videon har fel.

Bitcoin bör stiga härifrån. Håll koll på $250K nivån. Vi ska upp dit.

MVH

Tja

Jag är ledsen att säga att jag inte tror att Bitcoin kommer sjunka lägre än 60k som den redan gjort.

Jag sa att vi skulle gå ner till $50k när Bitcoin låg på $121k (2a Augusti 2025) kommentar #26553
men Bitcoin sjönk endast till $60K, tror detta är botten. Nästa target är $250K. Bara bulls härifrån.

Det är nu man ska köpa. det var på 120K+ man skulle spekulera i att priset ska sjunka, nu är det över redan.

Jag säger att Bitcoin går upp hädanefter. $250K ska vi sikta oss in mot.

MVH
Tjena, du verkar ha lite koll på Bitcoin oaf. Tror du altcoins kommer gå bra, Arb, Link, Sol, Eth?
Citera
2026-04-30, 17:01
Medlem
Monerokungens avatar
Skulle inte krypto vara volatilt?

Händer inte ett P***? Är mer action i stadsobligationer.

Dessutom Björn? Om det händer såhär lite i björn. Lär absolut INGET hända i Bull.

Mina barnbarns barnbarn. Kanske kan gå några kronor vinst på alla miljoner i denna takten!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in