2026-04-03, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Har du nån slags målsättning att göra bort dig med varenda inlägg du gör?
Vet du vad fan mytoman ens betyder?
Men ok din dåre, att jag trodde att ATG skulle själva ta smällen som brukligt är i branschen gör mig både till bedragare och dessutom tydligen mytoman också.
Du är verkligen väldigt speciell.
Citera
2026-04-03, 11:09
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Du är inte mer än en skitsnackare.

Tack för ditt oerhört "viktiga" inlägg i tråden...

Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Du är verkligen väldigt speciell.

Nej jag är högst normal, bara i spelforumet som bokstavligen kryllar av idioter, speltorskar och diverse lowlifes betraktas jag som speciell, bedragare och mytoman.
Citera
2026-04-03, 11:10
Medlem
Citat:
Tack för ditt oerhört "viktiga" inlägg i tråden...

Nej jag är högst normal, bara i spelforumet som bokstavligen kryllar av idioter, speltorskar och diverse lowlifes betraktas jag som speciell och till och med bedragare och mytoman.
Mer viktigare tilllägg utav allt du har haft att komma med
Citera
2026-04-03, 11:49
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Mer viktigare tilllägg utav allt du har haft att komma med

Inbilla dig det om det får dig att må bättre...
Citera
2026-04-21, 04:18
Medlem
Citat:
Inbilla dig det om det får dig att må bättre...

Du är väldig underhållande må jag säga. Hur många rätt kontra fel har du haft här i tråden hitintills?
Kan inte minnas ett enda rätt däremot många fel i nästan varje inlägg du gjort.
Är du en sådan där diagnosmänniska som kör rätt in i kacklet och sen bara fortsätter för du vägrar inse att du har gjort bort dig?
Citera
2026-04-21, 13:22
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyor
Du är väldig underhållande må jag säga. Hur många rätt kontra fel har du haft här i tråden hitintills?
Kan inte minnas ett enda rätt däremot många fel i nästan varje inlägg du gjort.
Är du en sådan där diagnosmänniska som kör rätt in i kacklet och sen bara fortsätter för du vägrar inse att du har gjort bort dig?

Ja din jävla idiot, jag måste givetvis vara en diagnosmänniska för att jag trodde att ATG skulle som brukligt är i branschen stå för sina egna fuckups...

Du och andra pappskallar i denna tråd är så jävla blåsta att ni inte ens fattar att mitt antagande var gjord på väldigt goda grunder. Att spelbolag drar sina egna kunder inför rätta är i princip aldrig förekommande men enligt vissa idioter här så har jag kommit med tusen olika antaganden och har haft fel på samtliga.
Citera
2026-04-21, 14:53
Medlem
Citat:
Ja din jävla idiot, jag måste givetvis vara en diagnosmänniska för att jag trodde att ATG skulle som brukligt är i branschen stå för sina egna fuckups...

Du och andra pappskallar i denna tråd är så jävla blåsta att ni inte ens fattar att mitt antagande var gjord på väldigt goda grunder. Att spelbolag drar sina egna kunder inför rätta är i princip aldrig förekommande men enligt vissa idioter här så har jag kommit med tusen olika antaganden och har haft fel på samtliga.
Så det är ATG:s fel att du hade fel. Helt otroligt.

Och hur tusan kan man bli limiterad, om man har sådan järnkoll på branchen?

Alla fel du gör tycker du beror på andra. Väx upp.
Citera
2026-04-21, 15:27
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Så det är ATG:s fel att du hade fel. Helt otroligt.

Och hur tusan kan man bli limiterad, om man har sådan järnkoll på branchen?

Alla fel du gör tycker du beror på andra. Väx upp.

Lär dig förstå skriven text din mupp innan du spottar ur dig det ena dummare inlägget efter det andra...
Var någonstans säger jag något om att det är ATG:s fel att jag hade fel?

Stiffinger, av alla jävla idioter i denna tråd så är du ta mig fan den störste.
Tydligen är det inte bara mina smileys som stör dig utan att jag är limiterad också...
För att må bättre får du väl göra som de andra pappskallarna, nämligen ägna dig åt projektion och inbilla dig att jag minsann också är en speltorsk med diverse diagnoser.

Den här tråden är nog en av de dummaste i forumets historia. Inte ens en gnutta kritik mot den eller de idioter som istället för att blåsa ATG på pengar i all tysthet bara måste berätta om buggen för andra som i sin tur också bara måste sprida detta vidare.
Inte heller någon kritik mot ATG som alltså inte kan stå för sina egna fuckups utan drar sina egna kunder inför rätta.
Nejdå, det som verkligen retar upp den förståndshandikappade pöbeln är att det kommer någon och tror att ATG kommer agera som brukligt är och låta kunderna behålla pengarna.

Komedi på hög nivå förstås och man kan inte låta bli att skratta åt er idioter.
Citera
2026-04-21, 15:35
Medlem
Citat:
Lär dig förstå skriven text din mupp innan du spottar ur dig det ena dummare inlägget efter det andra...
Var någonstans säger jag något om att det är ATG:s fel att jag hade fel?
Här till exempel. Vill du att jag citerar mer där du ger ATG skulden för att du hade tokfel?

Citat:

Citera
2026-04-21, 16:20
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Här till exempel. Vill du att jag citerar mer där du ger ATG skulden för att du hade tokfel?

Det komiska är att du inte ens förstår att jag inte alls ger ATG skulden i inlägget som du citerar...
Jag säger att ATG inte har agerat som spelbolag normalt brukar agera i liknande situationer, det är inte samma sak som att ge dem skulden för något din dåre.
Hur fan kan du ens fungera i ett samhälle när du är så jäkla korkad Stiffinger?
Citera
2026-04-21, 16:23
Medlem
Citat:
Det komiska är att du inte ens förstår att jag inte alls ger ATG skulden i inlägget som du citerar...
Jag säger att ATG inte har agerat som spelbolag normalt brukar agera i liknande situationer, det är inte samma sak som att ge dem skulden för något din dåre.
Hur fan kan du ens fungera i ett samhälle när du är så jäkla korkad Stiffinger?
Du säger ju att det är ATG som var orsaken till att du hade fel. Att de inte agerade som du trodde.
Senast redigerad av Stiffinger 2026-04-21 kl. 16:25.
Citera
2026-04-21, 16:54
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Du säger ju att det är ATG som var orsaken till att du hade fel. Att de inte agerade som du trodde.

Ja men det är ju inte samma sak som att ge dem skulden för något...
Fattar du inte skillnaden på motivering och skuld?
Jag trodde att de skulle agera som brukligt är och det är min MOTIVERING till att jag hade fel, men SKULDEN är förstås min till att jag trodde det.

Fast jag förstår inte varför jag förklarar detta för dig då jag vet att du ändå är för korkad för att förstå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in