2026-04-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
1. Jag gick på vanlig kommunal skola

2. En man med driv och potential är rena afrodisiakumet för kvinnor

Fan vad fixerad du är vid mördare och våldtäktsmän. Du, vill du drömma och längta efter kåkenkuk så gör det, ingen styr över dina tankar mer än du själv. Ingen skam vännen

TS är satir på en annan tråd
1. Men i de kommunala skolorna hade man särskolor jag tror du kan ha gått där utan att du förstår det själv.

2. Ja det kan jag tänka mig då slipper hon ju själv anstränga sig. För vissa är det dock mördare och sånt spännande. Alla gillar olika.
Jag tror att män i framtiden kanske ändrar strategi. Istället för att skaffa jobb och utbildning kanske de försöker med andra grejer som ger bättre utdelning. Vi får se.
Citera
2026-04-20, 22:32
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
1. Men i de kommunala skolorna hade man särskolor jag tror du kan ha gått där utan att du förstår det själv.

2. Ja det kan jag tänka mig då slipper hon ju själv anstränga sig. För vissa är det dock mördare och sånt spännande. Alla gillar olika.
Jag tror att män i framtiden kanske ändrar strategi. Istället för att skaffa jobb och utbildning kanske de försöker med andra grejer som ger bättre utdelning. Vi får se.

1. Jag tror du är genomkorkad utan att förstå det själv

2. Nja, kvinnor brukar anstränga sig mer för familjen än män

Ja alla gillar olika. Du gillar överspänd kåkenkuk, jag gillar vanlig knegarkuk.

Ja jag tror dig, du och dina likar kommer nog försöka med lite allt möjligt, allt för att hamna på kåken och få massor med mördar-kuk i brunögat
Citera
2026-04-20, 23:15
Medlem
Citat:

Ja alla gillar olika. Du gillar överspänd kåkenkuk, jag gillar vanlig knegarkuk.

Ja jag tror dig, du och dina likar kommer nog försöka med lite allt möjligt, allt för att hamna på kåken och få massor med mördar-kuk i brunögat

1. Jag tror du är genomkorkad utan att förstå det själv.

2. Haha, nej.
Citera
2026-04-21, 04:54
Medlem
Citat:

Angående familjen; har du själv någon familj eller var det något som kom i vägen för att skaffa det?

Herregud Jenny du kan inte vara stolt över det här inlägget.
Citera
2026-04-21, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
MSM gruppen är skyhögt överrepresenterad. Trots påvisad låg anmälningsvilja.

Det som är synd är att det är ett så svårbeforskat ämne. Tror att vi har behov av ett
bättre kunskapsläge .

Kul att se att du debatterar och skriver på en hög och jämn nivå, till skillnad mot din konfrontativa
trådstart för länge sedan.

Vet inte helt vad du syftar på med "MSM gruppen"?
Citera
2026-04-21, 11:52
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vet inte helt vad du syftar på med "MSM gruppen"?

MSM ?

Men who have sex with men (Män som har sex med män), en medicinsk term för sexualpraktik.
Citera
2026-04-21, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Ännu en liten teori från manosfär världen...Att kvinnor badar i attraktiva kukar....för din info nej det gör inte kvinnor, de flesta "kukar" de stöter på är sådana som de inte vill ha, inte känner åtrå till etc..
Även om vissa män nu verkar anse att sex med vem som helst är nån slags vinst och glatt går med på sex med någon de egentligen inte är attraherade av, så kanske inte kvinnor resonerar likadant. nånsin tänkt på den?

Män får också lätt orgasm vid vanligt penetrerande sex, kvinnor däremot har betydligt svårare för det och behöver andra former av stimulans. Den där "obegräsnade tillgången" som du ser framför dig ska gälla kvinnor kanske inte alls är en "tillgång" utan mer ett besvär, nånsin försökt tänka på det från kvinnors perspektiv?

Det är ett lyxproblem att behöva välja bort, betydligt värre att vara den som blir bortvald. Eftersom män är de som regel frågar ut kvinnor så är det män som behöver vänja sig vid att bli bortvalda.

Privilege is invisible to those who have it.

Att gnälla över att vara den som nobbar är bland det roligaste jag har hört.

Åååååh gud vad jobbigt 🤣
Citera
2026-04-21, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
MSM ?

Men who have sex with men (Män som har sex med män), en medicinsk term för sexualpraktik.

Då hänger jag med.
Och hur ser den överrepresentationen ut?
Citera
2026-04-21, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Det är ett lyxproblem att behöva välja bort, betydligt värre att vara den som blir bortvald. Eftersom män är de som regel frågar ut kvinnor så är det män som behöver vänja sig vid att bli bortvalda.

Privilege is invisible to those who have it.

Att gnälla över att vara den som nobbar är bland det roligaste jag har hört.

Åååååh gud vad jobbigt 🤣

De männen som har det problemet är lätträknade.
Citera
2026-04-21, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
De männen som har det problemet är lätträknade.

De flesta män har fått nobben någon gång.
Citera
2026-04-21, 18:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Angående familjen; har du själv någon familj eller var det något som kom i vägen för att skaffa det?

Herregud Jenny du kan inte vara stolt över det här inlägget.

Varför tror du att jag skulle berätta om min familj för en störd jäkel som du?

Stolt och stolt, man får ju anpassa nivån efter den man diskuterar med.
Senast redigerad av Jenny9 2026-04-21 kl. 18:07.
Citera
2026-04-21, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
De flesta män har fått nobben någon gång.

Alternativt så dricker man sin öl i lugn och ro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in