2026-04-21, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Alternativt så dricker man sin öl i lugn och ro.

Ja, en kall öl är fina grejer det.
Citera
2026-04-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Ja, en kall öl är fina grejer det.
Den säger inte nej 🥳
Citera
2026-04-22, 15:02
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Well du....Nato ex
Magdalena kämpade EMOT Nato in i det sista....
Har du redan glömt det ??

Citat:
Och mig veterligen så gjorde hon inget stadsbesök i Iran under sin statsministerperiod.
Och hon stöttade inga "mullor" utan hon gav tvärtom sitt stöd till demonstranterna i Iran.
Det du tänker på är möjligen resor hon gjorde som svensk finansminister i tidigare regeringar.
S-regeringen tecknade miljardavtal med massmördarna i Teheran både under Löfven och Magdalenas tid som statsminister , allt medan de låtsades stödja det förtryckta iranska folket .
Pengar är vad som gör att mullorna sitter kvar , de bryr sig inte om vad någon säger i en intervju i svensk media så länge miljarderna rullar in från samma land .....
Citat:
Och invandringsvågen 2015, var altlså en moderatledd regerings beslut...där altlså en man, Reinfelt satt som satsminister....och inte Magdalena Andersson, hon övertog en regering som redan hade valt att införa begränsningar av invandringen...
" MITT EUROPA BYGGER INGA MURAR" var det någon som sade , eller hur ??
Skyll inte sossarnas öppna-dörrar-politik på någon annan lilla du ......
Magdalena fortsatte glatt med Löfvens politik och alla som påtalade det uppenbart orimliga i att årligen importera 10000-tals arga unga män från rövhålsländer istället för att använda samma mängd pengar till att hjälpa miljoner på plats nere i Afrika och Asien anklagades för nazism , rasism och att vara motståndare till humanitär hjälp .
Citera
2026-04-28, 21:19
Medlem
Citat:
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?
Det handlar då också om att kvinnor vill våldta män när de ska få.ha bättre villkor för de är kvinnor
Citera
2026-04-28, 21:22
Medlem
Citat:
Hur menar du att moderna civilisationer har "kuvat" detta? Verkar ju försigå mer våldtäkter i moderna civilisationer än vad det gör hos hunther gatherers.

Citat:
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?
Det borde då handla om att kvinnor njuter av att de har svårt att våldta en man.
Citera
2026-05-01, 16:40
Medlem
Inte jag
Jag må vara antifeminist, men en del av njutningen är att kvinnan attraheras av mig och tycker jag är snygg
Jag skulle inte få upp den vid våldtäkt
Samma sak gäller att köpa sex
Våldtäkt och att köpa sex ger mig inte den bekräftelse jag söker
Citera
2026-05-03, 08:54
Medlem
bithaxs avatar
När min fru inte vill utan bara skrattar och puttar bort mig så är det i princip omöjligt att genomföra någonting för mig i alla fall. Det måste ju då vara män som hotar kvinnor till den grad att de blir så rädda att de går med på det bara för att slippa ett värre öde då. Och den maktgejen kan jag förstå att det finns psykopater som går igång på. Men det är knappast normalt för män att gå igång på sådant. Särskilt inte på att skada kvinnor. De flesta män vill skydda kvinnor. Det är en djupt rotad instinkt, varför det fungerar dåligt att ha kvinnor i militären. Män kommer alltid att offra sig själva för att skydda kvinnorna, och då får man förband som fungerar ineffektivt.
Senast redigerad av bithax 2026-05-03 kl. 08:56.
Citera
2026-05-03, 10:29
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
När min fru inte vill utan bara skrattar och puttar bort mig så är det i princip omöjligt att genomföra någonting för mig i alla fall. Det måste ju då vara män som hotar kvinnor till den grad att de blir så rädda att de går med på det bara för att slippa ett värre öde då. Och den maktgejen kan jag förstå att det finns psykopater som går igång på. Men det är knappast normalt för män att gå igång på sådant. Särskilt inte på att skada kvinnor. De flesta män vill skydda kvinnor. Det är en djupt rotad instinkt, varför det fungerar dåligt att ha kvinnor i militären. Män kommer alltid att offra sig själva för att skydda kvinnorna, och då får man förband som fungerar ineffektivt.

Du behöver uppdatera din definition av vad en våldtäkt innebär. Du är redan en våldtäktsman.
Citera
2026-05-08, 16:02
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Du behöver uppdatera din definition av vad en våldtäkt innebär. Du är redan en våldtäktsman.
Är.han en våldtäktsman för att han inte sätter på sin fru om hon inte vill???

Ni feminister har verkligen en enastående logik
Citera
2026-05-08, 16:13
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Är.han en våldtäktsman för att han inte sätter på sin fru om hon inte vill???

Ni feminister har verkligen en enastående logik

Alla som haft sex är våldtäktsmän.

Jag är inte feminist.
Citera
2026-05-08, 16:29
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Alla som haft sex är våldtäktsmän.

Jag är inte feminist.
Snyggt trollat
Citera
2026-05-08, 17:03
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Snyggt trollat

Har du missat vår samtyckeslagstftning?

Säkerställer man inte att man har samtycke inför varje nytt moment i akten så gör man sig skyldig till våldtäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in