Citat:
Ursprungligen postat av
Nyepost
1. Jag menar inte att det finns någon male loneliness empidemic. Det jag menar är att kvinnor väljer något äldre män för att de har hunnit skaffa sig fler resurser. Det är ett bevis för att de bryr sig mindre om mannens personlighet än om hans pengar/egendomar/status.
2. Men du diskuterar på ett diskussionsforum. Om du bara vill skriva skit kan du ju kommentera på Facebook eller nåt. Där kommer du hitta fler likasinnade. Bara ett tips.
3. De lider av en störning anser du men jag tror inte de själva tycker det. Det är väl bara en preferens som folk har svårt att hantera och därför menar är en störning.
Män betalar in mer skatt. Män förväntar sig och hoppas att få sex och uppskattning av kvinnor i gengäld (tror jag) och sen går flera av dem out of their way för att knulla en serievåldtäktsman och mördare i fängelset medan snälla Kalle kanske får ha sex med 1-2 oattraktiva kvinnor i hela sitt liv. Det tycker jag är väldigt kul. Vad tycker du Jenny?
1. Vilket i sin tur tyder på mognad och ansvarskänsla, attraktiva egenskaper för kvinnor. Speciellt när kvinnorna är redo att bilda familj
2. Jag är bland likasinnade här
3. Det är en parafili, precis som pedofili eller hebefili, alltså en störning
Ja män betalar in mer skatt och kvinnor tar mer ansvar för familjen. Ja ok, om män förväntar sig sex och uppskattning för att de betalar skatt så är det ett mansproblem och inte ett kvinnoproblem. Kvinnor är inte skyldiga random män ett skit.
Åja, det finns ingen statistik på hur många kvinnor som knullar mördare och våldtäktsmän som sitter inne. Men det är troligen inte så många och varför i hela fridens namn skulle en snäll kille som Kalle vilja knulla dem ändå? Är inte det att be om problem så är inget det.
Vidare, kvinnor är inte skyldiga snälla Kalle ett skit, liksom snälla Kalle inte är skyldiga dem ett skit. Om snälla Kalle vill gå på soc och inte betala in en krona i skatt (fast det dras skatt från bidragen) så är han fri att göra det. Eller flytta till ett land där skatten är lägre eller obefintlig.