Citat:
Ursprungligen postat av
The-Servant
Finns krafter som vill tysta Flashback, och dessa postar sådan skit i varenda tråd för att smutskasta forumet.
Nu hamnar vi lite OT
Men det är
Snarare generationsklyftan nya generation på
Flashback är inte vana med det fria ocensurerade här.
Jag har varit med (inte på detta konto dock) sedan sent 90 när fna skickades ut som mail.
För återgå till ämnet lite smidigt och snabbt så kan man ju diskutera vägegenskaperna på en sänkt bil i
Höga farter..
Nu är det inte fråga om grovt brott men möjlighet att
Kolla förflyttning och hur snabbt det skett finnes till viss del på dom flesta smartphones men då skall det nog vara grovt brott om man lägger ner sådant jobb