Citat:
Ursprungligen postat av
krabbsaltarn
Vadå inte kan köra ihjäl sig på Gotland? Det sker ju uppenbarligen med jämna mellanrum...
Vi kan diskutera hur mycket vi vill om hastigheter, direktionen i bilen eller utanför bilen etc. MEN grejen med olyckor är just att det är en jävla olycka. Man vet inte när eller varför, det är ett som kännetecknar en olycka.
Att utgå från att tjejen skulle vara eller gjort det ena och det andra ger liksom ingenting annat än en dålig smak i munnen.
All respekt till de anhöriga i denna svåra tid
Inte heller någon aning om vad det gafflar om.
Man kan dö av att halka på en isfläck. Allt beror på vart man blir träffad och hur.
Hittills finns inget som säger varken bä eller bu om hur det gått till med säkerhet.
Hört massa rykten idag om att hon ska ha varit på en fest och varit jätte påverkad och bara velat hem.
Men det är också bara rykten. Inte från någon som känt henne eller var där den kvällen.
Så lägger verkligen ingen vikt vid det, ville dock oavsett skriva att de ryktet går.