2026-04-19, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Exakt så. All jävla hysteri om att "ryssen kommer" är ju bara skitsnack.

Det är invandrare som bla Alice Alexandra Teodorescu Måwe, som är Sveriges fiender.

Utan Israels avlönade inom svensk politik, SD och KD sticker ut mest just nu, så hade Sverige varit ett mycket mer svenskt land att leva i.
Hur ärlig är du? Tror du att Sverige varit ett bättre och mer svenskt land utan SD och KD? Och du ser inte ryssland som fiender? Vilka partier skulle gjort landet svenskt?

Det är mycket svårt att förstå om du representerar V, MP eller AFS, för ni har alla samma synpunkter om det mesta. Men eftersom du tydligen ser svenskt som positivt, så tror jag att du representerar de som hatar SD och även Alice mer än vad din nära kollega Nooshi gör, nämligen att du är AFS:are? Svara mig gärna, för jag är nyfiken.
Citera
2026-04-19, 20:14
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Det är hyckleri att tala om risk för påverkan när lagen enbart har någon effekt och mening mot dem som inte har något inflytande. De som har inflytande har inte minst inflytande över hur breda remmar de skär ur andras läder.

Jag ser stora moraliska problem med att politiker kräver stora uppoffringar av andra, men aldrig själva behöver uppoffra något för det de tror på, utan tvärtom kan bevilja sig själva stora ersättningar.

Måwe har ingen aning och bryr sig säkert inte heller, men denna gång tar hon i verkligheten en kula för demokratin och kniper käft.
En kula för demokratin, okej… genom att låta sig bli köpt av en annan nation? Vems ärenden går hon? Hon har inte skrivit ett enda dyft om Israel Palestina när hon arbetade på GP:s ledarsida. Då var hon ju liberal, sen blev hon moderat och nu kristdemokrat med förkärlek för krig och död. Hon tycks springa dit pengarna kommer ifrån. Ingen ryggrad.
Citera
2026-04-19, 20:25
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Varför skrattade hon till i 30 min när han nämnde att de sökte mer donationer?
Vad är det för säkerhet hon betalar för? Har hon dåligt med pengar? Är hon inte EU-parlamentariker?
Har inte de bra betalt?
Citera
2026-04-19, 22:15
Medlem
Voloteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
Varför skrattade hon till i 30 min när han nämnde att de sökte mer donationer?
Vad är det för säkerhet hon betalar för? Har hon dåligt med pengar? Är hon inte EU-parlamentariker?
Har inte de bra betalt?
Dom får redan gott om pengar.
Citera
2026-04-19, 22:22
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Dom får redan gott om pengar.

Kolla här.
ca 06:20 in
När hon skrattar lite.
https://www.svtplay.se/video/eZxgomP/30-minuter/alice-teodorescu-mawe-eu-parlamentariker-kd?video=visa&position=381

Kan vara värt att kolla från början också.

Ibland får man känslan att politiker generellt mest är människor som märkt att de är bra på att bråka och argumentera och sedan gör de allt för att tjäna pengar.
När jag hade lite insyn i den världen så var det så. Man märkte hur giriga folk var.
Det gäller dock även andra yrken. Man märker hur folk är beredda att säga vad som helst om det i slutändan ger dem mer pengar. Pengar före allt.
Citera
2026-04-19, 23:00
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Hon får självklart ta emot vilket stöd hon vill men det ska vara öppet varifrån detta stöd kommer så att vi väljare vet vad vi röstar på. Jag vill inte rösta på politiker som tar emot stöd från tex Nordkorea, KKK, Hamas osv.
Jag tyckte Jesse Ventura hade ett bra förslag för några år sedan. Tvinga politiker att bära kläder som fotbollsspelare och rallyförare så att vi alla ser vilka som sponsrar dem.
Citera
2026-04-19, 23:16
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Är någon som är en nyttig idiot, så är det ju Alice Alexandra Teodorescu Måwe. En "svensk" politiker som styrs av en främmande makt.

Det blir i det närmaste lyteskomik över ditt inlägg.

Arma Sverige.

Du får nog allt leda i bevis för att hon ”styrs av en främmande makt”.

Såg för övrigt veckans Palestina-demonstration igår när jag av misstag råkade korsa Sergels torg. Typ endast 200 personer numera. Viftar med skyltar om Hamas och den iranska mördarregimens skyltar. En patetisk skara mycket vilsna människor. De flesta av dem borde vi deportera! Om det finns några element som är skadliga i vårt kära land så är det dessa.

Skönt att Palestinafrågan är ett minne blott.
Citera
2026-04-19, 23:44
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsvartner
Så hon får inte skaffa sina egna livvakter för att vaddå?
Jag blir ibland helt tom i huvvet av kommunisters djävla brist på logik.

Det är någon annan som betalar för hennes livvakter för att hon känner sig hotad efter att ha hyllat dödandet av tiotusentals kvinnor och barn.

Enligt mig skulle hon utvisas.
Citera
2026-04-20, 00:21
Medlem
Voloteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Det är någon annan som betalar för hennes livvakter för att hon känner sig hotad efter att ha hyllat dödandet av tiotusentals kvinnor och barn.

Enligt mig skulle hon utvisas.
Hon kanske får någon typ av provision? Ju mer hon hyllar dödandet av oskyldiga människor, desto mer cashar hon in.

Det lär väl sluta med att hon får en gratis flytt ner till Tel Aviv med betalt boende när fickorna är välfyllda.
Senast redigerad av Volotea 2026-04-20 kl. 00:58.
Citera
2026-04-20, 01:04
Medlem
asploevets avatar
Luktar zionist luder precis som ebba Busch. Om det ser ut som, talar som, så är det troligen det. SD lurade brallorna av svenska folket, Ebba kroknäsan busch poserade stolt i IDF tröja och Jimmie "Tel aviv" Judesson med följe är ny hemkomna från förnedrings turnen med kippa och kyssa muren.

Svenskarna har varit totalt blåsta i årtionden nu till den grad att gemene man är korkade/duktiga goyims i både ord och handling.

Sverige först var det
Citera
2026-04-20, 01:08
Medlem
BlyatMans avatar
Israel har betalat henne väl, hon är absolut inte Sverige först!
Citera
2026-04-20, 01:24
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asploevet
Luktar zionist luder precis som ebba Busch. Om det ser ut som, talar som, så är det troligen det. SD lurade brallorna av svenska folket, Ebba kroknäsan busch poserade stolt i IDF tröja och Jimmie "Tel aviv" Judesson med följe är ny hemkomna från förnedrings turnen med kippa och kyssa muren.

Svenskarna har varit totalt blåsta i årtionden nu till den grad att gemene man är korkade/duktiga goyims i både ord och handling.

Sverige först var det

Verkligen!

Om man är åt SD-hållet så är AfS det rätta partiet, där man är tydlig med att avsky USA och Israel och istället jobba för Sveriges bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in