2026-04-19, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Ja det vet vi. Att judesvinen har infiltrerat, och förstört det svenska Sverige, behöver man bara ha en IQ över 60 för att se.

Sluta trolla sönder tråden ditt klappmongo.
Enligt konspirationsteoretikerna kanske. Men sedan efter vi körde med den fascistiskt rasistiska retoriken sist ledde det till förintelsen, typ bara mänsklighetens mörkaste blodfläck.

Ett tips: sluta hata andra och gör något med ditt egna liv istället. Ni med judepsykos borde få vård då det är paranoida vanföreställningar. Man kan kontrollera symtomen av psykossjukdom via läkemedel t.ex.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-04-19 kl. 11:56.
Citera
2026-04-19, 12:17
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsvartner
Så hon får inte skaffa sina egna livvakter för att vaddå?
Jag blir ibland helt tom i huvvet av kommunisters djävla brist på logik.

Hon får självklart ta emot vilket stöd hon vill men det ska vara öppet varifrån detta stöd kommer så att vi väljare vet vad vi röstar på. Jag vill inte rösta på politiker som tar emot stöd från tex Nordkorea, KKK, Hamas osv.
Citera
2026-04-19, 12:28
Medlem
Förstår inte varför detta ens behöver diskuteras.

Från mitt perspektiv - jag måste kunna få stötta en politiker utan att behöva skylta med mitt namn.

Från hennes - säkerhetsskäl gör att det inte angår någon annan.
Den som inte respekterar det har totalt idiotförklarat sig själv! Garanterat IQ mindre än 70 och vederbörande är förmodligen medveten att hen inte tillhör intelligentian!
Senast redigerad av lont 2026-04-19 kl. 12:35.
Citera
2026-04-19, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Hon får självklart ta emot vilket stöd hon vill men det ska vara öppet varifrån detta stöd kommer så att vi väljare vet vad vi röstar på. Jag vill inte rösta på politiker som tar emot stöd från tex Nordkorea, KKK, Hamas osv.

Så funkar den nya lagen om insyn i finansiering av partierna
Lagen om insyn i finansiering av partier ger allmänheten insyn i hur partier på central nivå finansierar sin politiska verksamhet och hur deras valkandidater finansierar sina personvalskampanjer. Det här innebär den utökade lagen som trädde i kraft 2018:

Skyldighet att redovisa intäkter Partier på regional och lokal nivå och sidoorganisationer till partier måste redovisa sina intäkter. Varje ideell förening inom ett parti eller en sidoorganisation och varje ledamot och ersättare för ledamot ska också redovisa sin verksamhet.
Förbud mot anonyma bidrag Det har införts ett förbud mot att ta emot anonyma bidrag till den del värdet överstiger 0,05 prisbasbelopp (2 275 kr för år 2018).
Intäktsredovisning
En intäktsredovisning ska ges in till Kammarkollegiet och ha kommit in till kollegiet senast den 1 juli året efter det räkenskapsår eller kalenderår som redovisningen avser.
Sanktionssystemet innebär att partierna är skyldiga att redovisa även otillåtna anonyma bidrag.
Offentlig redovisning för allmänheten För att öka transparensen och förenkla för allmänheten ska landsting och kommuner offentliggöra uppgifter om partistöd som de betalar ut genom att publicera informationen på sina webbplatser.
Citera
2026-04-19, 12:58
Medlem
Det är sannolikt inte Israeliska staten som finansierar henne direkt utan det handlar om NGO:s som kanaliserar pengar från Washington DC.
Hon gör ett idogt propandajobb i Sverige.
Citera
2026-04-19, 13:26
Medlem
Grontarskonts avatar
Enskilda politiker som ta mutor hur som helst!

Man blir mörkrädd!

Putin skulle kunna köpa ett helt val och vi skulle inte fatta någonting!

Något måste göras nu!
Citera
2026-04-19, 14:48
Medlem
Voloteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lont

Från mitt perspektiv - jag måste kunna få stötta en politiker utan att behöva skylta med mitt namn.

Den som inte respekterar det har totalt idiotförklarat sig själv! Garanterat IQ mindre än 70 och vederbörande är förmodligen medveten att hen inte tillhör intelligentian!
Då är du okej med att Iran, Ryssland eller Kina ska kunna muta svenska politiker också?
Citera
2026-04-19, 14:50
Medlem
MagdaTobleronesons avatar
Vi socialdemokrater vill tacka KD:s ledning för att ni skänker bort valsegern. Det tyder på att Tidögänget inser på ett medvetet eller omedvetet sätt att det bästa för landet är en socialdemokratisk regering.

Nej, vi har inte skickat några presentkort eller askar med Toblerone till kristdemokraterna, inget annat heller.
Citera
2026-04-19, 14:59
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Mitt fetade. Precis. När vi lyckats nedkämpa de intoleranta så får vi en bättre värld. Vi vet ju vilka de är, de som sprider hat och ondska och motsätter sig demokrati med öppenhet, nämligen:

- de nyttiga idioterna i vänstern
- islamisterna som Hamas, Hizbollah osv.

Skönt att den palestinska frågan i alla fall är död.

Är någon som är en nyttig idiot, så är det ju Alice Alexandra Teodorescu Måwe. En "svensk" politiker som styrs av en främmande makt.

Det blir i det närmaste lyteskomik över ditt inlägg.

Arma Sverige.
Citera
2026-04-19, 15:08
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aromatti
fienden ligger inne i landet. ryssland är ingen fiende.

sverige är ett sjukt jävla land. hela europa ja

de företräder inte sverige. de våra. sjukt

Exakt så. All jävla hysteri om att "ryssen kommer" är ju bara skitsnack.

Det är invandrare som bla Alice Alexandra Teodorescu Måwe, som är Sveriges fiender.

Utan Israels avlönade inom svensk politik, SD och KD sticker ut mest just nu, så hade Sverige varit ett mycket mer svenskt land att leva i.
Citera
2026-04-19, 16:02
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lont

Från en väljares perspektiv är det bra att veta vem som betalar politikern. Enskilda mindre givare behöver kanske inte skylta med namn men väl, organisationer och företag.
Citera
2026-04-19, 18:06
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vi lever i verkligheten inte i en abstrakt nihilistiskt tankeexperiment och då följer social stigma med att öppet stå för vissa åsikter, så som rasism och främlingsfientlighet. Du kanske också tycker att pedofili är okej så länge det finns samtycke. Om ingen tar skada osv osv? Stötta AfS hur mycket du vill men det kan innebära konsekvenser.
Det är hyckleri att tala om risk för påverkan när lagen enbart har någon effekt och mening mot dem som inte har något inflytande. De som har inflytande har inte minst inflytande över hur breda remmar de skär ur andras läder.

Jag ser stora moraliska problem med att politiker kräver stora uppoffringar av andra, men aldrig själva behöver uppoffra något för det de tror på, utan tvärtom kan bevilja sig själva stora ersättningar.

Måwe har ingen aning och bryr sig säkert inte heller, men denna gång tar hon i verkligheten en kula för demokratin och kniper käft.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2026-04-19 kl. 18:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in