Citat:
Ursprungligen postat av
Grunkz
Känslan är att förbundet kastar bort det här mästerskapet genom att man lät Hallam fortsätta efter OS. Intresset från NHL-spelarna att ställa upp i det här mästerskapet verkar vara rätt kallt hittills. Ingen stjärna hittills som tackat ja hittills och som därmed kunnat skapa en hype som sprider ringar på vattnet. Det verkar ju inte ha gått något vidare för Hallam att hantera en grupp av NHL-spelare i de tidigare mästerskapen.
Lägg därtill att Hallam inte tål kritik så nu kommer han leka dagisbarn genom hela turneringen och komma sist. Eftersom han har jobb säkrat så bryr han sig förmodligen noll.
Skulle tippa på att man kommit längre i både OS och VM om alla NHL spelare fick sätta ihop sin egen spelidé.