Citat:
Ursprungligen postat av
Dr-Piiip
Vad borde gubben gjort för att frias, skjuta varningsskott? hade det räckt?
eller låsa in sig i källaren
Nån diagnos på gubben? Är det hans naturliga röst vid sos samtalet?
och varför ringde han inte direkt istället för systern?
rekonstruktion vid 16:00
https://www.youtube.com/watch?v=ggR0yAtlBUs
oroande att sönerna var beväpnade men de hade kunnat bryta sig in men valde att ringa på
kan man begära ut ljudet från rättegången eller är den för gammal?
Gubben ville i stunden avliva bröderna! Ett välriktat skott mot var och en av bröderna, inget i larmsamtalet avseende han skjutit dem,, Vilken vaken person som helst hade löst detta enligt följande:Ring 112 , skrik för full hals 2 personer håller på att bryta sig in , skrik att jag har beväpnat mig , jag skjuter om de inte avbryter, detta hade polisen tagit på allvar o kommit omgående! Gubbens larmsamtal var jävligt vagt,, Därefter borde han skrika till bröderna genom den krossade rutan : polisen är på väg! Jag har hagelbössan i näven och om ni inte avbryter skjuter jag skarpt! Om de inte lommade iväg då, så skjuter man ett skott över deras huvuden,vilket helt säkert hade avbrutit angreppet! Därefter hade polis anlänt,, Men Axell han skjuter sönerna till kvinnan han älskar, när polis anländer yrar han om sitt dåliga hjärta, säger inte ett ord om att 2 skottskadade personer ligger i trädgården, i den mörka trädgården finner polisen dem efter en stund,,Hur fan är man funtad om man vill avrätta barnen till den man älskar? Han drog själv igång hela händelseförloppet genom att uppvakta den då upptagna kvinnan, Avslutar det hela med att mörda hennes barn! Var är sympatierna och ånger från Axell över att han handlat så den hsn älskar aldrig mer någonsin kommer kunna känna glädje? Var är sympatierna gemte mannen i familjen vars kvinnan Axell uppvaktade? Och vars barn Axell avrättade?