Citat:
Ursprungligen postat av
Broks
Att det bara är synd om den biologiska pappan köper jag inte riktigt. Vem går och inseminerar en kvinna i ett förhållande med en annan man? I din värld kanske det är normalt, men för mig är det ett märkligt "samlevande" som mamman skulle kalla det. Dom alla inblandade verkar mer se det där med barn som något slags biologiskt och socialt experiment
Sen angående att barnet verkar tycka om Tobias. Jag tolkade det som att hon pratar om att dottern tycker mer om Tobias än den biologiska pappan, men det är lite svårt att läsa när så mycket är maskat.
Men detta är något vi inte vet något om. Fanns verkligen Tobias i bilden från början? Står faktiskt inte mycket om hur detta har gått till i praktiken.
Som jag tolkar det verkar kvinnan vilja "kompensera honom" och låta honom leka pappa för att hon uppenbarligen inte vill ha biologiskt barn med honom.
Varför pappan valt att skaffa barn med kvinnan och hur exakt omständigheterna såg ut då står ju inte. Pappan säger inte mycket om det och Tobias samt kvinnans ord kan man ju inte ta på allvar. Kanske har kvinnan lurat dom alla?