Citat:
Ursprungligen postat av
KallaKarar
Mordbrand och våldtäkter och misshandel av barn och önskan om att alla vita ska dö i blod och lidande är kanske bara en liten puffinuff i din goa värld?
Nu råkar jag veta att det svenska rättssystemet och samhället är korrupt och rasistiskt.
Särskilt när det gäller 'våldtäkter'.
När Soran Ismail anklagades för en helt osannolik våldtäkt firades det reflexmässigt bland svenskar på nätet som okritiskt välkomnade "blattens" fall.
Och trots att vi vet att han var oskyldig har ingen svensk bett om ursäkt, ej heller TV4.
Så det där tar jag med en nypa salt, likaså hårda ord i affekt som är en reaktion på den rasism jag är övertygad om att Tobias växt upp med.
Allt sammantaget verkar han vara något av en trouble maker vilket inte är mer konstigt än att det finns pursvenska trouble makers.
Inom personlighetsforskningen råder det samstämmighet kring att sånt här beteende (det där utöver 'våldtäkt') är en blandning av gener och miljö.
Tobias verkar ha våldspotential och den har uppenbarligen frodats i hans uppväxtmiljö.
Men att du och andra säger åt en person som inte är en aktiv invandrare (även om han rent tekniskt är född utomlands) att "åka hem" bekräftar hans beskrivning av det svenska samhället som rasistiskt.