Citat:
Ursprungligen postat av
qwert6666
fått leverans? du som la en best när den var slut i lager så har svårt att tro att du fått nått.
kollade man på sidan för några veckor sen så fanns det inte ens 100g av denna på deras lager. så antar detta är rester dom har sparat över eller råkat haft kvar när folk inte fått sina beställningar. så tänk dom 50g vi antar dom blåst folk på sista vändan vad dom gör för pengar av att nu sälja av den mängden som dom "sparade in" när det råkade bli slut i lager. 299x50= summan ggr2. uppenbart att detta var deras bonus vinst/scamvinst. smutsiga jc o bamse eke*gr** i gbg som betalar skulder till andra genom att behöva scamma sina kunder som inte har något med deras affärer utöver att göra. smutsigt folk är vad dem är.
Mjo, är ytterst suspekta konton som skyddar butiken och deras skumraskbeteende. Antingen så är det butiken själv eller någon som får mycket produkter och därav är partisk. Eller så har man friterat hela skallen med diverse gift så man inte ser problemen och tror i sin förvirring att vanligt folk ska smutskasta en butik utan anledning.
Dom hade inte sålt råttgift såsom PV om det var vettiga människor. Inte heller blåst folk, känner folk som blivit blåsta av butiken i fråga, butiken vill ändå inte åtgärda det trots dom som blev blåsta har gett butiken många chanser att åtgärda det.
Fluorerade ämnen brukar vara extratoxiska och pvs är redan ytterst toxiska för kroppen och hjärnan. Undvik detta ämnet om du bryr dig minsta lilla om din hälsa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fuzza
Allt mitt kommit fram så vet inte helt vad som är problemet med att inte alla får men Scam är det inte
Trollar du?
Det är just så en scam fungerar, vissa lär definitivt få produkter (som är råttgift värt några ören i bulk så det är egentligen inte det viktiga), så att ryktet blir att butiken levererar för att sedan blåsa andra som beställer. Selektiv scam är nog den vanligaste formen när det gäller droger. Och butiken har sålt vissa partier sockerpiller som inte innehöll några bensodiazepiner i(analys kunde inte hitta några bensos, rcbensos ger i regel utslag), utan att åtgärda detta när det uppdagades (offren blev ignorerade) så det går inte att lita på butiken i fråga whatsoever. Pengar är viktigare än din hälsa och att göra det rätta, är nog dags för er naiva att inse. Trodde att missbruk gjorde folk mer suspekta och paranoida än naiva.
Citat:
Ursprungligen postat av
ranagard
Jag tror att det kommer att vara riktigt bra, när man väl får det.
Nästan inga PVpreparat har varit bra, då pvs rent generellt är smutsiga och har halvdana rus. Inte ens mdpv var bra.