2026-04-18, 14:31
Medlem
Fuzzas avatar
Oh well då får en väl bara vänta på skit, som brukar vara normen på saker som tar en vecka att skicka
Citera
2026-04-18, 14:58
Medlem
Jag tror att det kommer att vara riktigt bra, när man väl får det.
Citera
2026-04-20, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ranagard

fått leverans? du som la en best när den var slut i lager så har svårt att tro att du fått nått.
kollade man på sidan för några veckor sen så fanns det inte ens 100g av denna på deras lager. så antar detta är rester dom har sparat över eller råkat haft kvar när folk inte fått sina beställningar. så tänk dom 50g vi antar dom blåst folk på sista vändan vad dom gör för pengar av att nu sälja av den mängden som dom "sparade in" när det råkade bli slut i lager. 299x50= summan ggr2. uppenbart att detta var deras bonus vinst/scamvinst. smutsiga jc o bamse eke*gr** i gbg som betalar skulder till andra genom att behöva scamma sina kunder som inte har något med deras affärer utöver att göra. smutsigt folk är vad dem är.
Citera
2026-04-20, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwert6666
fått leverans? du som la en best när den var slut i lager så har svårt att tro att du fått nått.
kollade man på sidan för några veckor sen så fanns det inte ens 100g av denna på deras lager. så antar detta är rester dom har sparat över eller råkat haft kvar när folk inte fått sina beställningar. så tänk dom 50g vi antar dom blåst folk på sista vändan vad dom gör för pengar av att nu sälja av den mängden som dom "sparade in" när det råkade bli slut i lager. 299x50= summan ggr2. uppenbart att detta var deras bonus vinst/scamvinst. smutsiga jc o bamse eke*gr** i gbg som betalar skulder till andra genom att behöva scamma sina kunder som inte har något med deras affärer utöver att göra. smutsigt folk är vad dem är.
Mjo, är ytterst suspekta konton som skyddar butiken och deras skumraskbeteende. Antingen så är det butiken själv eller någon som får mycket produkter och därav är partisk. Eller så har man friterat hela skallen med diverse gift så man inte ser problemen och tror i sin förvirring att vanligt folk ska smutskasta en butik utan anledning.

Dom hade inte sålt råttgift såsom PV om det var vettiga människor. Inte heller blåst folk, känner folk som blivit blåsta av butiken i fråga, butiken vill ändå inte åtgärda det trots dom som blev blåsta har gett butiken många chanser att åtgärda det.
Fluorerade ämnen brukar vara extratoxiska och pvs är redan ytterst toxiska för kroppen och hjärnan. Undvik detta ämnet om du bryr dig minsta lilla om din hälsa.

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzza
Allt mitt kommit fram så vet inte helt vad som är problemet med att inte alla får men Scam är det inte
Trollar du?
Det är just så en scam fungerar, vissa lär definitivt få produkter (som är råttgift värt några ören i bulk så det är egentligen inte det viktiga), så att ryktet blir att butiken levererar för att sedan blåsa andra som beställer. Selektiv scam är nog den vanligaste formen när det gäller droger. Och butiken har sålt vissa partier sockerpiller som inte innehöll några bensodiazepiner i(analys kunde inte hitta några bensos, rcbensos ger i regel utslag), utan att åtgärda detta när det uppdagades (offren blev ignorerade) så det går inte att lita på butiken i fråga whatsoever. Pengar är viktigare än din hälsa och att göra det rätta, är nog dags för er naiva att inse. Trodde att missbruk gjorde folk mer suspekta och paranoida än naiva.

Citat:
Nästan inga PVpreparat har varit bra, då pvs rent generellt är smutsiga och har halvdana rus. Inte ens mdpv var bra.
Senast redigerad av R0b0t 2026-04-20 kl. 14:58.
Citera
2026-04-20, 16:32
Medlem
var någonstans skyddar jag butiken i min kommentar? har du vatt på sfi lektionerna på sista tiden? jävla stackare.. typiskt troll och raigebait beteende som inte kan läsa som tror sina antaganden står över alla andra. pajas
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Mjo, är ytterst suspekta konton som skyddar butiken och deras skumraskbeteende. Antingen så är det butiken själv eller någon som får mycket produkter och därav är partisk. Eller så har man friterat hela skallen med diverse gift så man inte ser problemen och tror i sin förvirring att vanligt folk ska smutskasta en butik utan anledning.

Dom hade inte sålt råttgift såsom PV om det var vettiga människor. Inte heller blåst folk, känner folk som blivit blåsta av butiken i fråga, butiken vill ändå inte åtgärda det trots dom som blev blåsta har gett butiken många chanser att åtgärda det.
Fluorerade ämnen brukar vara extratoxiska och pvs är redan ytterst toxiska för kroppen och hjärnan. Undvik detta ämnet om du bryr dig minsta lilla om din hälsa.

Trollar du?
Det är just så en scam fungerar, vissa lär definitivt få produkter (som är råttgift värt några ören i bulk så det är egentligen inte det viktiga), så att ryktet blir att butiken levererar för att sedan blåsa andra som beställer. Selektiv scam är nog den vanligaste formen när det gäller droger. Och butiken har sålt vissa partier sockerpiller som inte innehöll några bensodiazepiner i(analys kunde inte hitta några bensos, rcbensos ger i regel utslag), utan att åtgärda detta när det uppdagades (offren blev ignorerade) så det går inte att lita på butiken i fråga whatsoever. Pengar är viktigare än din hälsa och att göra det rätta, är nog dags för er naiva att inse. Trodde att missbruk gjorde folk mer suspekta och paranoida än naiva.

Nästan inga PVpreparat har varit bra, då pvs rent generellt är smutsiga och har halvdana rus. Inte ens mdpv var bra.
Citera
2026-04-20, 19:20
Medlem
https://mrkoll.se/person/Jonathan-Compton-GOTEBORG/mUxamUxacYfruerAuerAbTAQmcYfrcYfrkyqRaQkyqRaQsqqkc Yfr

https://www.allabolag.se/foretag/jonathan-compton/g%C3%B6teborg/datorer-kringutrustningar/Y2LW5SVUDI5YCUH

https://mrkoll.se/person/Bamse-Erik-Ekengren-Fristadsvagen-102-A-Boras/ulaTuerAdYQapuhQpuhQDYuqmUxacYfrkyqRaQbTAQmkyqRaQu erArahA

konsumentverket och arn + tull och deras blåsningar utanför butiken för att blåsa folk på deras hemsidan för att få dom en chans att betala sina privata skulder är fel. detta är butikens huvud som blåser folk och forsätter med det. offentliga uppgifter är ingen uthängning. då inget namn nämts rakt av här i kommentaren så skall flashbacks admins och moderater inte nyttja detta som ett regelbrott då det är relativt till trådens topic som handlar kring 2'f-pvp och länkar skall inte betraktas som ett regelbrott eller uthängning då det är en offentlighetsprincip och upp till var och en hur en länk skall tolkas.
Citera
2026-04-22, 12:09
Avstängd
Citat:
Jag har inte fått ännu, men hoppas att det är på väg. Jag är supersugen på att dra några rövpannor till helgen.

Har du fått något ännu? Väntar ivrigt
Citera
2026-04-22, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Har du fått något ännu? Väntar ivrigt
Haha nä, jag har inte beställt sedan i januari. Jag har bara skojat lite.
Jag gissar att Ke*ii har haft slut på produkten, sedan dess.
Citera
2026-04-23, 00:11
Avstängd
Citat:
Haha nä, jag har inte beställt sedan i januari. Jag har bara skojat lite.
Jag gissar att Ke*ii har haft slut på produkten, sedan dess.

Haha vad snackar du om? Klart du gett bort mer pengar.
Citera
2026-04-23, 11:21
Medlem
Jag skaffade ett nytt konto bara för att kunna skriva här för jag kommer inte ihåg mitt inlogg på mitt gamla.
Jag tycker det är konstigt att vissa får och andra inte. Jag har beställt 2 gånger det här året och fått båda gångerna. En gång i slutet på februari och en gång nu i början på april. Den första tog en vecka innan det skickades och den nu i april brställde jag på söndagen och det skickades på tisdagen. Rek på båda beställningar.
Men det är sjukt störigt att dom inte svarar på mail och det här problemet med att få göra eget lösenord.
Citera
2026-04-23, 14:03
Medlem
Beställde igår och den blev färdigbehandlad på fm idag, hoppas få den innan helgen 🥳.
Citera
2026-04-23, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Haha vad snackar du om? Klart du gett bort mer pengar.
Okej.🤘
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in