Citat:
Ursprungligen postat av
ranagard
Jag tror att det kommer att vara riktigt bra, när man väl får det.
Börjar verkligen misstänka även denna användare faktiskt. Han är för sketch.
Eller så blåser butiken ingen öht men polisen beslagtar och skickar inget brev om det för att dom vet hur snabbt vi på flashback rödar butiker. Så snuten tar några brev och vips så är ryktet förstört för butiken.