2026-04-10, 12:16
Medlem
vet några som fick i måndags. vanlig post tror dom beställde i slutet av mars och sen har det varit påsk med. men på sidan är den slut i lager. tror inte de blir mer av denna ifrån deras sida. mkt som har tagits i beslag + problem med annat för shoppens del...
Citera
2026-04-10, 17:41
Medlem
Fuzzas avatar
Allt mitt kommit fram så vet inte helt vad som är problemet med att inte alla får men Scam är det inte
Citera
2026-04-10, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzza
Allt mitt kommit fram så vet inte helt vad som är problemet med att inte alla får men Scam är det inte
Även jag har fått allt, så förstår inte riktigt heller varför vissa inte får..
Citera
2026-04-12, 11:32
Medlem
Jäkla tråkigt är det. Det är ju inte jättekul att kasta pengar i sjön. Sedan tycker jag att man borde ha bättre kundbemötande. Att inte svara på mail är dåligt.
Citera
2026-04-12, 17:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ranagard
Jäkla tråkigt är det. Det är ju inte jättekul att kasta pengar i sjön. Sedan tycker jag att man borde ha bättre kundbemötande. Att inte svara på mail är dåligt.

Men herregud. Varför skickar ni pengar till denna verksamhet om massa personer blir av med sina grejer? Det är 2 personer som gör reklam för shoppen, förmodligen får dom grejer för det. "Inte jättekul att kasta pengar i sjön"? Nehe! Gör inte det då.
Citera
2026-04-12, 19:31
Medlem
Jag beställde precis fem gram. Jag har en bra känsla att det kommer fram, denna gång. Jag håller tummarna och hoppas att jag får det innan nästa helg. Man måste ju våga chansa lite, här i livet.
Citera
2026-04-12, 19:45
Medlem
Citat:
Jag beställde precis fem gram. Jag har en bra känsla att det kommer fram, denna gång. Jag håller tummarna och hoppas att jag får det innan nästa helg. Man måste ju våga chansa lite, här i livet.
Du skrev ju precis att du inte gillade att slänga pengarna i sjön. Aja, hoppas du får det denna gång men när de inte svarar på dina e-mail ang förra ordern och du beställer igen så visar du att det är ok att blåsa dig.
Citera
2026-04-13, 09:31
Medlem
Citat:

Hur best du 5g när den är slut i lager?
Citera
2026-04-13, 17:02
Avstängd
Citat:

Du borde fan ha god man så som du slösar pengar.
Citera
2026-04-14, 11:22
Medlem
Nu finns den inne igen 🥳
Citera
2026-04-15, 07:02
Medlem
Jag har inte fått ännu, men hoppas att det är på väg. Jag är supersugen på att dra några rövpannor till helgen.
Citera
2026-04-16, 23:00
Avstängd
Citat:
Jag har inte fått ännu, men hoppas att det är på väg. Jag är supersugen på att dra några rövpannor till helgen.

Det blit en lång helg för dig när det ej kommer något knark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in