Citat:
Ursprungligen postat av
ranagard
Jäkla tråkigt är det. Det är ju inte jättekul att kasta pengar i sjön. Sedan tycker jag att man borde ha bättre kundbemötande. Att inte svara på mail är dåligt.
Men herregud. Varför skickar ni pengar till denna verksamhet om massa personer blir av med sina grejer? Det är 2 personer som gör reklam för shoppen, förmodligen får dom grejer för det. "Inte jättekul att kasta pengar i sjön"? Nehe! Gör inte det då.