2026-04-16, 22:18
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graventhulmar
Jag spolar alltid förbi den delen. Det är totalt ointressant och förtar bara spänningen som byggs upp inom slottets väggar. Jag skulle nog säga att alla kollar på Förrädarna för det sociala spelets skull; jag kan inte tänka mig att någon bryr sig nämnvärt om deras små samarbetsövningar.
Men ibland är det ju också utslagsgivande med extraröster, dolkar och sköldar samt annat jox där de faktiskt kan avslöja sig genom hur de väljer och agerar. Sen är ju bilfärderna också rätt kul när de snackar och klurar.
Citera
2026-04-16, 22:23
Medlem
Lite dumt av Elaf att ge sig på Johan, som journalist är han bra i såna lägen. Hon skulle nog fortsatt på Monas linje mot Torbjörn. Om man ska gå långt i tävlingen ska man alliera sig med Mona.
Senast redigerad av Medborgarbidrag 2026-04-16 kl. 22:27.
Citera
2026-04-16, 22:27
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graventhulmar
Jag spolar alltid förbi den delen. Det är totalt ointressant och förtar bara spänningen som byggs upp inom slottets väggar. Jag skulle nog säga att alla kollar på Förrädarna för det sociala spelets skull; jag kan inte tänka mig att någon bryr sig nämnvärt om deras små samarbetsövningar.

Helt rätt att göra så, hoppas att de läser här och lyssnar på oss tittare.
Citera
2026-04-16, 22:32
Medlem
Gv1875s avatar
Jag trodde att kyrkoherden var hemlig förrädare, så fel man hade!
Citera
2026-04-16, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CurreKurt
Skönt på sätt och vis att prästjäveln åkte ut.
Den hemliga förrädaren slickade de båda utlänningarna i röven och dödade den svenske prästen.
Vem sympatiserar med utlänningar?
Miriam Bryant?

Jag tyckte att personens hållning när hon tittade på namnkorten var typiskt Miriam Bryant, liksom det mörks håret. Det var extremt uppenbart att det var en kvinna som gick över gården
Citera
2026-04-16, 23:03
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Att det är ett mycket annorlunda program mot de andra tillgängliga?
Ja, det kan funka ibland att vara annorlunda. Sålänge inte målgruppen tycker att uppdragen förstör spänningen.
Citera
2026-04-16, 23:11
Medlem
Nu förstår ni varför Torbjörn blev så förvånad när han såg den hemliga förrädaren. Den hemliga förrädaren är:

Citera
2026-04-16, 23:13
Medlem
Eken92s avatar
Ni alla ser väl att dom valt Lloyd och Harry från Dum dummare som förrädare? Ruggigt vass casting.

Och för att förtydliga, i mitt tycke en riktigt likeable förrädarduo även Torbjörn lär ryka snabbt.

Hatten av för Patrik. Verkar vara en smart jäkel.
Senast redigerad av Eken92 2026-04-16 kl. 23:20.
Citera
2026-04-16, 23:30
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Det är ju ett barnprogram 🤣🤣🤣
Detta är verkligen inte för barn. Har hittade du till denna tråden? Du verkar ha noll insikt.
Citera
2026-04-16, 23:52
Medlem
cute.as.ducks avatar
Insåg nu att den hemliga förrädaren hade hela huvudet täckt, inklusive ögon och hår, när hon tog av sig den gyllene masken framför kameran. Den scenen spelades in endast för tittarna så att vi inte skulle kunna se hennes ögon eller hårfärg.

Tror dock fortfarande att det är Miriam, men det kan också vara Jonna baserat på förrädarens kroppsform.
Senast redigerad av cute.as.duck 2026-04-17 kl. 00:32.
Citera
2026-04-16, 23:56
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cute.as.duck
Insåg nu att den hemliga förrädaren hade hela huvudet täckt, inklusive ögon och hår, när hon tog av sig den gyllene masken framför kameran. Den scenen spelades in endast för tittarna så att vi inte skulle kunna se hennes ögon eller hårfärg.

Tror dock fortfarande att det är Miriam, men något säger mig att det också kan vara Jonna baserat på förrädarens kroppsform.

Har du inte sett Jonnas enorma bröst? Den hemliga förrädaren var så gott som platt på bröstkorgen.
Citera
2026-04-17, 00:15
Medlem
cute.as.ducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Har du inte sett Jonnas enorma bröst? Den hemliga förrädaren var så gott som platt på bröstkorgen.
Sant men om man kollar på scenen där hon går i hallen ser hon lite för överviktig ut för att vara Miriam. Fast det kanske inte ens är samma person utan någon annan, för att vilseleda tittarna. 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in