Citat:
Ursprungligen postat av
Bensinlukt
Du har verkligen svalt Dumpens catchfrase "var glad att det inte var ett barn" med hull och hår.
Vad fan betyder det ens? Gäddan vill lapa flickfitta men istället ska han vara glad att hans liv blir förstört?
Du rapar bara Dumpens plattityder utan att tänka efter, och det bevisar att du är en radiostyrd idiot.
Grattis.
Vad är det som är så konstigt?
Du tror inte de hade mått sämre efteråt om de faktiskt mött ett barn eller någon mamma med småbarn med sig och våldfört sig på dessa? Även om.det i teorin är mycket låg risk för att så skulle vara fallet så hade detta tveklöst förstört deras liv ännu mer när det kommer fram.
Sen tänker du ju inte alls på det eventuella barnet.
Jag tycker inte alla uthängningar är nödvändiga, men de flesta.
Många är på en dålig plats i livet, där dessa extrema grejer blir en utväg och deras psyke inte greppar vad som händer förrän någon annan stoppar dom, dessa tycker jag i fåtal fall att man hängt ut i onödan, där hade en skarp varning och vård hjälpt, medan vissa är fullblodspedos och brinner för det, dessa är bortom räddning.
Det är absolut inget fel i att vuxna män har fantasier vitt och brett, vad folk gör bakom stängda dörrar med andra vuxna skiter jag i, folk har sjuka grejer för sig men det angår ingen annan och skadar ingen, men att blanda in barn, eller låta någon man tror är ett barn blanda in sig själv, så blir det väldigt fel, inte minst att försöka träffa en mamma som är villig att utnyttja sina barn, det är sjukt, även om det bara är en fantasi så är det sjukt.
Det finns oändligt med 18+chattar på nätet där de kan leka av sig, fantisera osv, det är helt okej, men ändå blir det att dom nappar direkt på när en fjortis eller mamma med småbarn skriver. Det är inte bra.