2026-04-15, 18:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Westside68
Jockeboi och hans zooflickvän flodhästen har satt sig i en riktig potta nu...
Han startade nått han inte kommer komma ur.

Det är nog fler som kommer att få de djävligt jobbigt så att säga.
Citera
2026-04-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extravaganja
BGB vågar nog inte bjuda in varken Joakim Lundell eller Anjo.
Inte för att jag tror att Joakim Lundell eller Anjo skulle vara intresserad av att sitta där som fån och försöka få en syl i vädret medan BGB skulle ignorera dem, men BGB vågar inte riskera att det blir en shitshow.

Jocke har bjudits in tidigare men inte ens svarat på inbjudan så feg som han är. Anjo grät ju ut hur han ville bli inbjuden och när han väl blir de fegar han ur. De enda aom hade gjort de till en shit show är om de skulle vara där och bete sig som när dom ringde BGB och aldrig lät honom få en syl i vädret. Pinsamt så de sjunger om de.

Hur kommer de sig att du är en sån jocke krigare förresten?
Citera
2026-04-15, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extravaganja
BGB vågar nog inte bjuda in varken Joakim Lundell eller Anjo.
Inte för att jag tror att Joakim Lundell eller Anjo skulle vara intresserad av att sitta där som fån och försöka få en syl i vädret medan BGB skulle ignorera dem, men BGB vågar inte riskera att det blir en shitshow.

Jocke har bjudits in tidigare men inte ens svarat på inbjudan så feg som han är. Anjo grät ju ut hur han ville bli inbjuden och när han väl blir de fegar han ur. De enda aom hade gjort de till en shit show är om de skulle vara där och bete sig som när dom ringde BGB och aldrig lät honom få en syl i vädret. Pinsamt så de sjunger om de.
Citera
2026-04-15, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust

Nu vill jag absolut inte vara stöddig eller på något sätt nervärdera dig.
Men går verkligen hissen upp som den ska på vissa.
Förmodligen har inte vissa saker blivet färdigt utredda ännu.
Tex utav JO.
Varför tror du att dom alla är tysta för ?
Ni Jocke hatare vet ju hur han är postar Maniskt på sin Insta så fort de går emot honom eller hur
Eller ber Anjo som ni påstår.

Men det är total radiotystnad och ingen frågar säg varför de är ju fasen skrattretande
De har samlas info under så lång tid så hälften vore nog.
Ska man få igenom en tex stämning så gäller de att hålla käften.
Tills rävsaxen slår till de kallas tålamod,.
Mer säger jag inte.
Senast redigerad av Skattesskulder 2026-04-15 kl. 19:04.
Citera
2026-04-15, 19:05
Avstängd
Psysations avatar
Intressant att läsa kommentarsfältet på Facebook under expressens artiklar angående Jockibois/Stefan Hallgrens
(Som enligt väldigt säker källa börjar tröttna ordentligt på Jocke) stämning.

Just Facebook-folk brukade kommentera till favör för mytomanen. Nu är det 90% som, likt Stefan Hallgren börjar tröttna rejält på bajsbaronens bästis från Östergötland.
Citera
2026-04-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Nu vill jag absolut inte vara stöddig eller på något sätt nervärdera dig.
Men går verkligen hissen upp som den ska på vissa.
Förmodligen har inte vissa saker blivet färdigt utredda ännu.
Tex utav JO.
Varför tror du att dom alla är tysta för ?
Ni Jocke hatare vet ju hur han är postar Maniskt på sin Insta så fort de går emot honom eller hur
Eller ber Anjo som ni påstår.

Men det är total radiotystnad och ingen frågar säg varför de är ju fasen skrattretande
De har samlas info under så lång tid så hälften vore nog.
Ska man få igenom en tex stämning så gäller de att hålla käften.
Tills rävsaxen slår till de kallas tålamod,.
Mer säger jag inte.

Hahha säg mig varför i hela friden han skulle behöva vara tyst pgr av en JO anmälan? Om han nu har så mycket och säga varför vågar han inte skämma ut bgb då? Jo för när jocke blir rädd så drar han fram stämningar och anmälningar. Den enda rävsaxen är jockes kommande fall.

Han har själv fläkt ut sina papper på internet och pratar gladeligen om sin barndom men så fort någon granskar den ska det anmälas. Undra hur lång tid det tar innan han börjar hota goatbrainkebab som analyserar vad som faktiskt står i papperna vs vad jocke fabricerar ihop och LJUGER om i podden.

Frågan är varför du krigar så mycket för honom? Varför är jockiboi din hjärtefråga här på flashback.

Vad tror du om stämningen om medviktarna? De blir väl kul och se allt som blir offentliga handlingar i slutänden eller hur?
Senast redigerad av Dotrust 2026-04-15 kl. 19:43.
Citera
2026-04-15, 19:42
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Intressant att läsa kommentarsfältet på Facebook under expressens artiklar angående Jockibois/Stefan Hallgrens
(Som enligt väldigt säker källa börjar tröttna ordentligt på Jocke) stämning.

Just Facebook-folk brukade kommentera till favör för mytomanen. Nu är det 90% som, likt Stefan Hallgren börjar tröttna rejält på bajsbaronens bästis från Östergötland.
Hatet öppnade ögonen på Svennen. Finns inte en jävel jag pratat med som talar gott om gamnacken.

Precis som väntat, BGB kraschade hans liv
Citera
2026-04-15, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Tycker den här shorten av Medviktarna förtjänar större spridning.

https://youtube.com/shorts/Myo7wSTqvcY

Varför det? Själv hoppas att Snedviktarna blir av med både sin husbil och YT-kanal. De skulle jag vilja hävda kanske är det ofräschaste paret jag någonsin har sett på Youtube.
Citera
2026-04-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag såg just trailern för Spökjakt på TV4 och fy satan vilken usel skådespelare Jonna är.
Om det ska vara någon behållning av det där så bör de klippa bort hennes uppenbart (dåligt) fejkade reaktioner.

Ja tycker båda är dåliga . Alla vet ju som inte kollar att det är riggat
Citera
2026-04-15, 22:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Evelines75
Ja tycker båda är dåliga . Alla vet ju som inte kollar att det är riggat

Om du kollar skräckfilm för underhållnings skull, tänker du ändå att "det här måste vara på riktigt"?
Det kallas UNDERHÅLLNING! Eller tror du på spöken och blir sur för att du inte får se riktiga?

Och oavsett hur alla lowlifes försöker hata och sprida skit, så är Jocke miljoner ggr mer lyckade än er, han gråter säkert hela vägen till banken trots att det sitter några arbetslösa miffon och hatar dagarna i ända.
Deal with it.
Ok, mods, har jag hatat tillräckligt? OT?
Citera
2026-04-15, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Om du kollar skräckfilm för underhållnings skull, tänker du ändå att "det här måste vara på riktigt"?
Det kallas UNDERHÅLLNING! Eller tror du på spöken och blir sur för att du inte får se riktiga?

Och oavsett hur alla lowlifes försöker hata och sprida skit, så är Jocke miljoner ggr mer lyckade än er, han gråter säkert hela vägen till banken trots att det sitter några arbetslösa miffon och hatar dagarna i ända.
Deal with it.
Ok, mods, har jag hatat tillräckligt? OT?

TROR DU VERKLIGEN DET? Kan inte du ta in att alla inte faller för ”bevisföring” såsom suddiga chattar för >5-10 år sedan?!
VI VET REDAN DET!
Han har vänt och gjort något jävligt bra av att komma från rännstenen.
Att hans efterblivna brorsa och mindre intelligenta fru fick utstå ett litet drev är inte konstigt när han och hon härjade om Samhall och blå kloss osv. Och i nästa andetag visade upp lekamen för betalning. Vilka jurister 😆

Ni överviktiga, vinboxälskande bottenskrap i denna tråden, HÅLL KÄFTEN!
Citera
2026-04-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ggknallin
TROR DU VERKLIGEN DET? Kan inte du ta in att alla inte faller för ”bevisföring” såsom suddiga chattar för >5-10 år sedan?!
VI VET REDAN DET!
Han har vänt och gjort något jävligt bra av att komma från rännstenen.
Att hans efterblivna brorsa och mindre intelligenta fru fick utstå ett litet drev är inte konstigt när han och hon härjade om Samhall och blå kloss osv. Och i nästa andetag visade upp lekamen för betalning. Vilka jurister 😆

Ni överviktiga, vinboxälskande bottenskrap i denna tråden, HÅLL KÄFTEN!

Inte menat mot dig Rimliga utan alla andra vider i tråden, jag är ny på det här 🐻
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in