2026-04-15, 12:21
Medlem
Jag har en hund, och plötsligt tyckte jag att den var så vacker att jag i ett ögonblick kände en sexuell nyfikenhet. Direkt efteråt tänkte jag att det var fel och fick så stark självförakt att jag slog mig själv flera gånger i huvudet.

Sedan började jag fundera. Om man ser på till exempel björnar, lejon, tigrar, leoparder, örnar, hundar, katter och papegojor, så känns deras päls och utseende vackra, nästan mer än människors.

Om man ska vara helt ärlig, och jämföra människor med djur, så kanske människan är det fulaste av alla djur.

Vad tycker ni om att känna sexuell attraktion till djur?
Citera
2026-04-15, 12:28
Medlem
Nej, ibland kan jag också bli kåt av att se ett djur, speciellt när man ser dess blottade slida.
Citera
2026-04-15, 12:28
Avstängd
Negreritvs avatar
Tycker att det vore onormalt om man inte blev kåt när man ser ett sto eller en zebra, dom har riktigt sexiga arslen.
Citera
2026-04-15, 12:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Tycker att det vore onormalt om man inte blev kåt när man ser ett sto eller en zebra, dom har riktigt sexiga arslen.

Går mer igång på geten faktiskt, där svansen står upp och getfittan liksom bara välkomnar dig.

Edit. Strutsen har väl rätt snygga ben också?
Senast redigerad av halaltarzan 2026-04-15 kl. 12:39.
Citera
2026-04-15, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Går mer igång på geten faktiskt, där svansen står upp och getfittan liksom bara välkomnar dig.

Edit. Strutsen har väl rätt snygga ben också?

Jag blir märkligt nog sexuellt upphetsad bara av att se rumpan på en hanlejon med man. Kanske är det för att hanlejon är vackrare än honor.

Jag tycker att testiklarna och anus på ett hanlejon ser väldigt lockande ut.
Citera
2026-04-15, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Jag har en hund, och plötsligt tyckte jag att den var så vacker att jag i ett ögonblick kände en sexuell nyfikenhet. Direkt efteråt tänkte jag att det var fel och fick så stark självförakt att jag slog mig själv flera gånger i huvudet.

Sedan började jag fundera. Om man ser på till exempel björnar, lejon, tigrar, leoparder, örnar, hundar, katter och papegojor, så känns deras päls och utseende vackra, nästan mer än människors.

Om man ska vara helt ärlig, och jämföra människor med djur, så kanske människan är det fulaste av alla djur.

Ja, det är onormalt.
Citera
2026-04-15, 12:59
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Är det onormalt att känna sexuell attraktion till djur?

Ja.

Citat:

Sinnessjukt och perverst.
Citera
2026-04-15, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Ja.

Sinnessjukt och perverst.

Självklart skulle jag aldrig känna sexuell upphetsning inför mitt eget husdjur, det vore onormalt. Det jag menar är att jag undrar om det är normalt eller onormalt att onanera medan man tittar på djur som tigrar, lejon eller björnar. Jag är själv heterosexuell, men när jag plötsligt såg dessa djur kände jag att de var vackrare än människor. Det känns som om jag hittills har varit fast i föreställningen att människokroppen är vackrast. Av någon anledning känns det som att djurens kroppar är vackrare än människans.
Citera
2026-04-15, 13:16
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Av någon anledning känns det som att djurens kroppar är vackrare än människans.

Det är dom väl i många fall men detta har absolut inget med sexuell attraktion att göra hos nån med ett standardkopplat proppskåp.

Jag tycker många klassiska bilar t.ex. är vackra så det förslår och vilar hellre ögonen på dem än på många kvinnor men inte får jag stånd, vill runka till dem eller köra ballen i avgasröret för det.

Det hade varit helt stört och det är det också att runka till djur, träd eller brödrostar.
Citera
2026-04-15, 13:25
Medlem
kalkryggars avatar
Att känna sexuell attraktion till ett djur är något som är fel. Det är fel för att det inte stämmer med dina gener och instinkter.

Sexuell attraktion uppstår normalt för de objekt som man kan föröka sig med. Det handlar om biologi. När man då känner det för djur så är det något som är fel som sagt.

Ett mer acceptabelt scenario är en människa som är mycket ensam och isolerad där sexuell frustration uppstår. Det är något man kanske kan förstå. Det är givetvis fortfarande fel men sett till naturen så är det svårt att avgöra om man bör agera på det eller inte. Sett till vår moral, etik och lagar så bör vi absolut inte agera på det.

När jag skriver så här så kommer nästa fråga från vissa som ett brev på posten. Men tråden handlar inte om homos så ta det i trådar avsedda för det. Har talas det om att pippa djur.

Själv har jag aldrig känt det minsta lilla sexuell attraktion till ett djur. Absolut 0%

Men jag kan givetvis tycka att djur är vackra, söta, gulliga och vilja krama och kela med dem. Men det har inget med sexualitet att göra. Det är en mer naturlig kärlek (ofta känslor av omsorg) som leder till det.

Så man får väl vara glad att man inte känner sånt. Tack för det.
Citera
2026-04-15, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Det är dom väl i många fall men detta har absolut inget med sexuell attraktion att göra hos nån med ett standardkopplat proppskåp.

Jag tycker många klassiska bilar t.ex. är vackra så det förslår och vilar hellre ögonen på dem än på många kvinnor men inte får jag stånd, vill runka till dem eller köra ballen i avgasröret för det.

Det hade varit helt stört och det är det också att runka till djur, träd eller brödrostar.

Är det inte kanske bara samhällets stereotyper? Människokroppen är egentligen inget särskilt, eller hur? Den har nästan inget hår alls och kan till och med se ful ut. Men djur har färgglad och vacker päls, och jag tycker att de ser vackra ut. Försök att bryta gamla föreställningar en gång för alla. I en tid där homosexualitet har legaliserats i vissa länder förstår jag inte varför det skulle vara socialt förkastligt att onanera medan man tittar på djur.
Citera
2026-04-15, 13:28
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Är det inte kanske bara samhällets stereotyper?

Nej.

Citat:
Försök att bryta gamla föreställningar en gång för alla. I en tid där homosexualitet har legaliserats i vissa länder förstår jag inte varför det skulle vara socialt förkastligt att onanera medan man tittar på djur.

Du behöver söka hjälp alternativt avlägsna dig från samhället helt. Är det något vi inte behöver är det mer perversiteter och äcklerier.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in