2026-04-15, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Jag har en hund, och plötsligt tyckte jag att den var så vacker att jag i ett ögonblick kände en sexuell nyfikenhet. Direkt efteråt tänkte jag att det var fel och fick så stark självförakt att jag slog mig själv flera gånger i huvudet.

Sedan började jag fundera. Om man ser på till exempel björnar, lejon, tigrar, leoparder, örnar, hundar, katter och papegojor, så känns deras päls och utseende vackra, nästan mer än människors.

Om man ska vara helt ärlig, och jämföra människor med djur, så kanske människan är det fulaste av alla djur.

Vad tycker ni om att känna sexuell attraktion till djur?

Det faktum att du ens ställer frågan borde vara svaret.

Det är INTE normalt. Du borde söka hjälp. På riktigt. Blir äcklad och rädd för att människor som du rör sig på samma gator som andra normala människor.
Citera
2026-04-15, 14:32
Medlem
Evolutionärt: ja, det är onormalt.

I dagens samhälle med normalisering av alla möjliga märkligheter: fullt normalt.
Citera
2026-04-15, 15:03
Medlem
Näe, inget du kan rå för och vet inte om det är något att söka hjälp för. Men tala aldrig om det för någon. Det är inte normalt.
Citera
2026-04-15, 22:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Ja, det kallas zoofili och är en sexuell störning som definitivt är onormal.
Citera
2026-04-16, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Att känna sexuell attraktion till ett djur är något som är fel. Det är fel för att det inte stämmer med dina gener och instinkter.

Det märkliga är att det är helt ok att begå övergrepp på djur på en mängd olika sätt utan att någon tycker det är perverst, bara om en människa njuter av det är det perverst, annars är det bara vanlig djurhållning. Så vi verkar inte ha dessa åsikter för att värna om djur utan för att skambelägga människor.
Exempel på socialt accepterade ej samtycka övergrepp på djur:
- Mekanisk utvinning av sperma ur handjur.
- Djuren får inte välja själva vilka de ska para sig med, det gör människan, utan deras samtycke.
- Inseminering av hondjur, utan samtycke.
- Vi förändrar deras utseenden och egenskaper genom avel, osamtyckt.
- Vi skiljer dem från deras avkomma när vi tycker det är ekonomiskt fördelaktigt, inte när det är naturligt för djuren.
- Vi dödar dem när vi vill utan samtycke.

Jag kan inte få det till att lagarna kring detta handlar om att värna djuren utan att det är en morallag. Sedan kanske man kan tycka att morallagar behövs, men man kan ju sluta låtsas att det är för djurens skull. De har vi redan så många sätt att plåga på, helt lagligt.
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-04-16 kl. 08:28.
Citera
2026-04-16, 09:27
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Det är dom väl i många fall men detta har absolut inget med sexuell attraktion att göra hos nån med ett standardkopplat proppskåp.

Jag tycker många klassiska bilar t.ex. är vackra så det förslår och vilar hellre ögonen på dem än på många kvinnor men inte får jag stånd, vill runka till dem eller köra ballen i avgasröret för det.

Det hade varit helt stört och det är det också att runka till djur, träd eller brödrostar.

DETTA!!

Vi ska inte underhålla såna sjuka tankar. Om man helt ärligt går och sexualiserar djur har man för mycket fritid. Gå till ett bibliotek, låna intressanta böcker, lyssna på ny musik eller börja knyppla. Eller rensa ogräs och sly.
Idle hands are the tools of the Devil!
Citera
2026-04-16, 10:29
Medlem
Brajias avatar
Skadar du någon? Så till vida du inte faktiskt knullar djur så är det ju ingen djävels angelägenhet annat än din egen.
Citera
2026-04-16, 12:23
Medlem
Jag tycker katter är sexiga men blir inte attraherad av dom för det. Mer att katthonor påminner mig om sexiga kvinnor.
Citera
2026-04-16, 12:29
Avstängd
TS får gå och träffa furries så han får ett socialt accepterat utlopp för sin fetish.

Annars kan han gå och ragga upp ett lejon så löser problemet sig själv. (Fast skulle han lyckas får jag erkänna att jag skulle bli lite imponerad.)
Citera
2026-04-18, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Sedan började jag fundera. Om man ser på till exempel björnar, lejon, tigrar, leoparder, örnar, hundar, katter och papegojor, så känns deras päls och utseende vackra, nästan mer än människors.
men vem I HELVETE tar fram så många exempel på ren impuls?

Det är inte meningen att du ska ha så många djur uppradade mentalt som du jämför människor med, ditt jävla problem börjar ju rätt där
Citera
2026-05-01, 10:55
Medlem
Är det sant att kvinnor kan ligga med deras hundar eller hålla på med hästens kuk?
Citera
2026-05-14, 06:40
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det märkliga är att det är helt ok att begå övergrepp på djur på en mängd olika sätt utan att någon tycker det är perverst, bara om en människa njuter av det är det perverst, annars är det bara vanlig djurhållning. Så vi verkar inte ha dessa åsikter för att värna om djur utan för att skambelägga människor.
Exempel på socialt accepterade ej samtycka övergrepp på djur:
- Mekanisk utvinning av sperma ur handjur.
- Djuren får inte välja själva vilka de ska para sig med, det gör människan, utan deras samtycke.
- Inseminering av hondjur, utan samtycke.
- Vi förändrar deras utseenden och egenskaper genom avel, osamtyckt.
- Vi skiljer dem från deras avkomma när vi tycker det är ekonomiskt fördelaktigt, inte när det är naturligt för djuren.
- Vi dödar dem när vi vill utan samtycke.

Jag kan inte få det till att lagarna kring detta handlar om att värna djuren utan att det är en morallag. Sedan kanske man kan tycka att morallagar behövs, men man kan ju sluta låtsas att det är för djurens skull. De har vi redan så många sätt att plåga på, helt lagligt.
Jag försvarar inte några av dom punkterna, förutom den sista, men hur jag argumenterar för den kan jag se argumenterar för de andra, även fast jag inte gör det.

Jag åt inte kött under en längre tid och jag mådde inte bra av det. Jag började äta kött och väljer mitt liv över djuren på det sättet. Men jag skulle själv säga att jag är medveten om det. Jag är medveten om offringen. Jag skulle säga att jag hedrar det. Jag förvaltar det.

Skillnaden mellan det och att plåga djur för njutning eller utlopp för aggression är att du inte gör det för att undvika naturbunden plåga och död.

Därför blir det också perverst. Du kan få hjälp med dina problem men väljer att ta ut det på försvarslösa djur istället. Det är inte jättesmart om man är någorlunda konsekvensmedveten.

OnT: Vad jag förstår så går kvinnor ofta igång på att se en mans djuriska sida, se djuret inom honom, medan män ofta går igång på de mer ”gudomliga”/övernaturliga/drömska sidorna av en kvinna. Kvinnor drömmer ju ganska ofta om att ha sex med olika typer av djur, även påhittade. Så jag skulle nog säga att det är normalt.
Senast redigerad av jcocker 2026-05-14 kl. 06:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in