2026-04-14, 16:51
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Låter som ytterligare något hon fantiserat/drömt ihop

Terapeuten hade vistats i samma rum som Bella så länge.
Lyssnat på hennes livs historia.
Han kunde inte hindra sig längre! Han bara måste ha henne!

I och för sig finns det många "erotiska" berättelser från IRL som handlar om relationer mellan patienter och deras psykologer. Det är naturligtvis djupt olämpligt. Men sedan beror det väl på om man kör med "egen låda" eller jobbar inom regionen. Eller så klart, att det ens avslöjas.

I regel handlar det om att den kvinnliga patienten blir förälskad. Det är ganska enkla "metoder" som möjliggör detta. Kvinnan blir sedd, bekräftad och förstådd av en man. Mannen stiger i aktning i kvinnans ögon. Kvinnan inser och erkänner att hon behöver den här mannen för att göra framsteg. Hon gör kanske framsteg och står i tacksamhetsskuld. Utöver det har hon öppnat upp sitt innersta själsliv och kanske också inbillat sig att psykologen också måste vara kär i henne. Men naturligtvis är det långt ifrån alla kvinnliga patienter som ens är attraktiva för en presumtiv psykolog, varför det sällan är aktuellt med samlag ens av det skälet. Jag gissar att Isabella inte gick till en psykolog på ett sjukhus, utan till en privat klinik. Psykolog eller terapeut har hon säkert gått till, men knappast legat med.
Citera
2026-04-14, 17:30
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Vem e terapeuten hon knulla

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vi ska inte ta ut för mycket i förskott. BB har en historia av att ha ljugit om terapeuter och terapier. vi minns ju hur hon hittade på att hon fick elchocker samma helg som hon var i Olso för att sälja sitt företag. Det där hon berättade kan mycket väl vara en fantasi hon i efterhand har bestämt sig för att det har hänt.

Inte roligt för familjen!

Den här historian är lika sann som Anna Books historia om att hon har idkat samlag på en kundtoalett på ICA.

Båda kvinnorna är mytomaner och båda är korkade och helt utan konsekvenstänk.

Att Isabella Löwengrip lägger upp detta till allmän beskådan rimmar illa med vett och etikett, som hon påstår sig vara expert på.

WT-bimbo som vanligt!
Senast redigerad av trottwell 2026-04-14 kl. 18:22.
Citera
2026-04-14, 18:04
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Att Isabella är mytoman dök ju upp redan när barnen föddes. Minns hennes förskönade förlossningsberättelser där allt var så fantastiskt och positivt 🤣

Hon har väl aldrig kunnat basunera ut någonting helt mänskligt och totalt sanningsenligt...
Citera
2026-04-18, 12:08
Medlem
Isabella som är moderat vill gärna komma in i politiken och bli minister. Vilken typ av ministerpost skulle kunna passa henne? Kan hon bli en röstmagnet för kvinnor?

https://www.dn.se/sverige/isabella-lowengrip-vill-vinna-valet-for-m-klart-de-ar-glada-att-ha-mig-pa-sin-sida/
Senast redigerad av Tissetiss 2026-04-18 kl. 12:20.
Citera
2026-04-18, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Isabella som är moderat vill gärna komma in i politiken och bli minister. Vilken typ av ministerpost skulle kunna passa henne? Kan hon bli en röstmagnet för kvinnor?

https://www.dn.se/sverige/isabella-lowengrip-vill-vinna-valet-for-m-klart-de-ar-glada-att-ha-mig-pa-sin-sida/

Jag tror att Isabella gravt överskattar sin dragningskraft (men det är ju typiskt för hennes storhetsvansinne och världsfrånvändhet). Vem är det som på allvar ser upp till Isabella och lyssnar på hennes åsikter? Unga kvinnor vet väl knappt vem hon är så att locka förstagångsväljare blir nog omöjligt. Bland äldre kvinnor är det nog extremt få som låter sig påverkas av henne. Många följer ju henne enbart för att se vilka stolligheter hon ska ta sig för härnäst. Hon är en driftkucku, men ser det inte själv, utan ser sig som en ”powerwoman”. Nej, jag tror att hon snarare sänker Moderaterna än att locka väljare till dem.
Citera
2026-04-18, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilythepixie
Jag tror att Isabella gravt överskattar sin dragningskraft (men det är ju typiskt för hennes storhetsvansinne och världsfrånvändhet). Vem är det som på allvar ser upp till Isabella och lyssnar på hennes åsikter? Unga kvinnor vet väl knappt vem hon är så att locka förstagångsväljare blir nog omöjligt. Bland äldre kvinnor är det nog extremt få som låter sig påverkas av henne. Många följer ju henne enbart för att se vilka stolligheter hon ska ta sig för härnäst. Hon är en driftkucku, men ser det inte själv, utan ser sig som en ”powerwoman”. Nej, jag tror att hon snarare sänker Moderaterna än att locka väljare till dem.

Jag tänker att hon är duktig på sitt sätt. Medial och kan prata, visa upp sig på bild och göra reklam.

Men hon har ju ingen vidare utbildning. Hon hoppade av gymnasiet. Jag tänker att det med hennes bakgrund kan bli svårt att begripa sig på komplexibiliteten inom skola, omsorg, sjukvård, energi, övrig infrastruktur, försvar, industri och större företag, exportdrivande näringsliv, arbetsmarknad och jobb, juridik etc
Så någon ministerpost i sikte kan jag inte riktigt se. Ingen röstmagnet för mig i alla fall.

Jag tycker inte vi borde ha ministrar som inte har någon universitetsexamen eller haft en fot i verkligheten.
Senast redigerad av Tissetiss 2026-04-18 kl. 12:52.
Citera
2026-04-18, 14:19
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Nej, Isabella har ingenting som minister att göra. Hon har ingen erfarenhet av livet alls. Hon är så verklighetsfrånvänd. Vet inte hur det fungerar i livet alls för en vanlig människa och har noll förståelse för andra människor på det sättet. Det är mycket möjligt att hon kämpat sig dit där hon befinner sig idag. Men det har inget med det verkliga livet att göra och samtidigt har hon fått en del av sin framgång serverat på ett silverfat. Nej, hon får fortsätta visa upp sig i fula tantunderkläder och ge råd i vett och etikett och få folk att tro att hon är finare än hon egentligen är och fortsätta försöka lura oss att och eventuellt sig själv att det ska bli hon och Paul i framtiden... Men minister blir hon inte.
Citera
2026-04-19, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss

De ministrar som ljugit mest brukar ju vara integrationsminister eller statsminister.

Mytomani borde väl vara meriterande där
Citera
2026-04-19, 08:58
Medlem
Ograsts avatar
Angående hennes berättelse om terapeuten så bryter det dels mot yrkeskårens etiska riktlinjer, skulle det komma fram skulle personen ifråga riskera sitt jobb. Dels så kan det utgöra ett brott, utnyttjande av person i beroendeställning.
Citera
2026-04-19, 12:42
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Isabella om Paul idag tillsammans med en bild på Paul när han bär runt på en surfbräda :

"Omöjligt att se att denna man fyller 60 år nästa år"

Vad vill man egentligen säga med en sån kommentar om sin partner? 🤣 Mer normalt är väl bara att låta sånt vara och hålla sånt utanför... Nu kanske Paul inte lider av någon åldersnoja, men ändå. Det har vi ju sett förut att Isabella vill framställa Paul som yngre än han egentligen är, att han är ungdomlig och äventyrlig och fräsch för sin ålder. Hon är såklart medveten om vad folk tycker om åldersskillnaden. Men en sån kommentar känns ändå... Osmaklig? Vilket hon med sin fina vett och etikett borde veta...
Citera
2026-04-19, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Angående hennes berättelse om terapeuten så bryter det dels mot yrkeskårens etiska riktlinjer, skulle det komma fram skulle personen ifråga riskera sitt jobb. Dels så kan det utgöra ett brott, utnyttjande av person i beroendeställning.

Idag pratade hon om det i podden och sa att det inte var någon riktig psykolog utan nån ”flum-terapeut”. Det skedde inte på mottagningen utan i ett dejtsammanhang sa hon där det mest var sex och inte så mycket dejt. Verkar ha skett mer än en gång. Hennes mamma ringde henne och sa att nu är hennes varumärke förstört och hennes mamma blir sällan arg på saker som skrivs i media sa Isabella.

Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Isabella om Paul idag tillsammans med en bild på Paul när han bär runt på en surfbräda :

"Omöjligt att se att denna man fyller 60 år nästa år"

Vad vill man egentligen säga med en sån kommentar om sin partner? 🤣 Mer normalt är väl bara att låta sånt vara och hålla sånt utanför... Nu kanske Paul inte lider av någon åldersnoja, men ändå. Det har vi ju sett förut att Isabella vill framställa Paul som yngre än han egentligen är, att han är ungdomlig och äventyrlig och fräsch för sin ålder. Hon är såklart medveten om vad folk tycker om åldersskillnaden. Men en sån kommentar känns ändå... Osmaklig? Vilket hon med sin fina vett och etikett borde veta...

Tänkte också på det. Hon vill alltid framhäva att han minsann inte ser gammal ut. Tror kanske hon tycker det är lite jobbigt att han är så gammal. Haha
Citera
2026-04-19, 18:05
Medlem
Jaha så sexet skedde inte inom terapin utan i ett dejtsammanhang. Men ändå sitter hon ju på TV och pratar om det ljudisolerade mottagningsrummet och hur hon går ut och betalar efteråt.

Hon ljuger som en häst travar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in