2023-04-02, 16:44
  #20053
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Ja, vad fan tror du? Tuttar liksom.



All PR är bra PR, som man säger!

Och då tänker jag, vem fan bryr sig? Pratar vi om en kioskvältare? No bro.

Du fattar inget, alls.
Citera
2023-04-02, 16:46
  #20054
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Och då tänker jag, vem fan bryr sig? Pratar vi om en kioskvältare? No bro.

Du fattar inget, alls.

Smaken är väl för fan som baken, no? Vad finns att fatta? Du tycker inte att hon är fräsch i BH, är det så jag ska förstå det? Hur påverkar det vad jag tycker?

Hur som, det är bara en parantes. Inte så att jag ligger och saliverar över BB liksom.
Citera
2023-04-02, 16:49
  #20055
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Smaken är väl för fan som baken, no? Vad finns att fatta? Du tycker inte att hon är fräsch i BH, är det så jag ska förstå det? Hur påverkar det vad jag tycker?

Hur som, det är bara en parantes. Inte så att jag ligger och saliverar över BB liksom.

Du tycks inte begripa. När blir någon en hora?

Ur ett filosofiskt perspektiv, svara gärna på den frågan.

Ärthjärna.
Citera
2023-04-02, 17:11
  #20056
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Du tycks inte begripa. När blir någon en hora?
Ur ett filosofiskt perspektiv, svara gärna på den frågan.
Jo men det är ju alla andras fel, inte Blottarbellas fel, att den andra har hårdare lökar.
Hora är väl att ta i, hon säljer sina lökar för uppmärksamhet som AI guru, ung bloggare blev gammal blottare.
__________________
Senast redigerad av becko 2023-04-02 kl. 17:15.
Citera
2023-04-03, 12:51
  #20057
Medlem
Tycker hon ser lite märklig ut, nästan som om hon är sjuk. Lite avsmalnad i ansiktet på ett konstigt sätt och osund hudton. Är det ”ålder” eller något annat? Sen bär hon tyvärr inte riktigt upp den där puffiga gardinluggen riktigt, framhäver snarare hennes mindre smickrande drag, hon får ett lite udda utseende med den tyvärr. Speciellt i kombination med den lite uniformsliknande klädseln med strikt klänning och väska samt barbent mitt i vintern. Ser väldigt malplacerat ut när hon ses på bilder tillsammans med andra personer. Utklädd och kufisk.

Undrar just om det är slut mellan henne och Paul? Han har ju varit borta väldigt länge. De har ju lite precis passerat den kritiska 2-års fasen i ett förhållande. Antingen satsa eller inte känns det som. Och varför ska han simma omkring och fota i Thailand i flera månader? Känns snarare som ett svepskäl för andra aktiviteter. Han känns lite obehaglig och skum.
__________________
Senast redigerad av Galenkattkvinna 2023-04-03 kl. 12:55.
Citera
2023-04-03, 18:29
  #20058
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Tycker hon ser lite märklig ut, nästan som om hon är sjuk. Lite avsmalnad i ansiktet på ett konstigt sätt och osund hudton. Är det ”ålder” eller något annat? Sen bär hon tyvärr inte riktigt upp den där puffiga gardinluggen riktigt, framhäver snarare hennes mindre smickrande drag, hon får ett lite udda utseende med den tyvärr. Speciellt i kombination med den lite uniformsliknande klädseln med strikt klänning och väska samt barbent mitt i vintern. Ser väldigt malplacerat ut när hon ses på bilder tillsammans med andra personer. Utklädd och kufisk.
Undrar just om det är slut mellan henne och Paul? Han har ju varit borta väldigt länge. De har ju lite precis passerat den kritiska 2-års fasen i ett förhållande. Antingen satsa eller inte känns det som. Och varför ska han simma omkring och fota i Thailand i flera månader? Känns snarare som ett svepskäl för andra aktiviteter. Han känns lite obehaglig och skum.
Förutom att falskblondinen får ett lite udda utseende när hon blir gammal, som enligt vissa är trans-aktigt så är det svårt att klä sig om man blandar nazi-freulein med hårdsmink.
Det känns säkert obehagligt och skumt att stjärndykaren simmar och fottar i flera månader, för kvinnor men det är oftast en hämnd som kommer när känslorna svalnar lite.
Hon träffade andra män, som vänner, och det fungerar säkert i en massa förhållanden men inte då mannen har alternativ
Citera
2023-04-04, 00:56
  #20059
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Förutom att falskblondinen får ett lite udda utseende när hon blir gammal, som enligt vissa är trans-aktigt så är det svårt att klä sig om man blandar nazi-freulein med hårdsmink.
Det känns säkert obehagligt och skumt att stjärndykaren simmar och fottar i flera månader, för kvinnor men det är oftast en hämnd som kommer när känslorna svalnar lite.
Hon träffade andra män, som vänner, och det fungerar säkert i en massa förhållanden men inte då mannen har alternativ


"Hon träffade andra män, som vänner, och det fungerar säkert i en massa förhållanden men inte då mannen har alternativ"

Frågan är vilket kön alternativen har.
Citera
2023-04-04, 01:45
  #20060
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"Hon träffade andra män, som vänner, och det fungerar säkert i en massa förhållanden men inte då mannen har alternativ"
Frågan är vilket kön alternativen har.
På avlägset håll, via långa omvägar så har jag hört att Paul är straight. Gissningsvis dykning och fylla med polarna, viket kan leda både till ingenting och vad som helst.
Jag tror han drar sig undan eftersom Belsanbub dejtade och nu tydligen får svårt att lägga om lånen, fastigheten sjunker snabbt i värde så han vill inte gifta sig och riskera bli betalningsansvarig
Sen tycker jag det verkar som att (som sagt) el- och matfattigdomen fått samhället att svänga om, skadeståndsbeloppen ökar och man kan nog inte utesluta att Skatteverket till sist ändå beslutar granska Isabellas deklaration och bolagens redovisning.
https://www.expressen.se/nyheter/ex-bankranaren-anders-adali-ska-betala-over-378-miljoner-i-skadestand/
__________________
Senast redigerad av becko 2023-04-04 kl. 01:53.
Citera
2023-04-04, 16:42
  #20061
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
På avlägset håll, via långa omvägar så har jag hört att Paul är straight. Gissningsvis dykning och fylla med polarna, viket kan leda både till ingenting och vad som helst.
Jag tror han drar sig undan eftersom Belsanbub dejtade och nu tydligen får svårt att lägga om lånen, fastigheten sjunker snabbt i värde så han vill inte gifta sig och riskera bli betalningsansvarig
Sen tycker jag det verkar som att (som sagt) el- och matfattigdomen fått samhället att svänga om, skadeståndsbeloppen ökar och man kan nog inte utesluta att Skatteverket till sist ändå beslutar granska Isabellas deklaration och bolagens redovisning.
https://www.expressen.se/nyheter/ex-bankranaren-anders-adali-ska-betala-over-378-miljoner-i-skadestand/

Vaddå dejtade? Vaddå andra män? Under tiden de varit tillsammans?
Citera
2023-04-06, 03:07
  #20062
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Vaddå dejtade? Vaddå andra män? Under tiden de varit tillsammans?
Ja hon träffade andra män, drack vin och pardejtade med ett hotell/krögarpar och sin tränare.
Inget fel med det, men då får hon tåla att hennes man dyker med polarna Thailand.
Men det finns även män som har många alternativt som klassar ner respektive även om dejterna är med motsatta könet är vänskapliga.
Citera
2023-04-06, 08:34
  #20063
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Ja hon träffade andra män, drack vin och pardejtade med ett hotell/krögarpar och sin tränare.
Inget fel med det, men då får hon tåla att hennes man dyker med polarna Thailand.
Men det finns även män som har många alternativt som klassar ner respektive även om dejterna är med motsatta könet är vänskapliga.

Är det då frågan om en dejt?

"Dejtning är ett sätt för människor att söka efter en partner"

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Dejtning
Citera
2023-04-06, 15:09
  #20064
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Är det då frågan om en dejt?
"Dejtning är ett sätt för människor att söka efter en partner"
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Dejtning
Håller med, hon träffade andra män under vänskapliga former, vilket majoriteten accepterar, men inte alla. Paul kanske träffar kvinnor Thailand under väskapliga dykningar och dubbelmiddagar.
Man kan inte utesluta att Belsan får skylla sig själv och missbedömde och trodde att den gamla mannen skulle acceptera allt.
__________________
Senast redigerad av becko 2023-04-06 kl. 15:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in