2026-04-14, 11:42
  #20641
Medlem
Vem e terapeuten hon knulla
Citera
2026-04-14, 12:17
  #20642
Medlem
Vi får väl hoppas att det var någon flummigt oklar coach och ingen riktig terapeut, för isf. ska denna bli av med jobbet omgående.
__________________
Senast redigerad av sodastream71 2026-04-14 kl. 12:36.
Citera
2026-04-14, 13:17
  #20643
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Vem e terapeuten hon knulla
Vi ska inte ta ut för mycket i förskott. BB har en historia av att ha ljugit om terapeuter och terapier. vi minns ju hur hon hittade på att hon fick elchocker samma helg som hon var i Olso för att sälja sitt företag. Det där hon berättade kan mycket väl vara en fantasi hon i efterhand har bestämt sig för att det har hänt.
Citera
2026-04-14, 13:30
  #20644
Medlem
Dharmabums avatar
Jag kan naturligtvis inte veta men det känns mindre sannolikt att hon knullat på golvet i behandlingsrummet med en känd terapeut som därmed riskerar sin karriär, än att hon hittar på detta för att skapa intresse kring sin person. Flirtsituationen hon beskriver känns orealistisk och osexig "Han är jätteframgångsrik, jag blir väldigt impad, jag börjar skryta om hur hälsosamt jag lever, vi knullar". Nylansering av sitt varumärke som hon vill ska ha e touch av sex appeal?
Citera
2026-04-14, 13:45
  #20645
Medlem
Var pratar hon om detta?
Citera
2026-04-14, 13:46
  #20646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodastream71
Vi får väl hoppas att det var någon flummigt oklar coach och ingen riktig terapeut, för isf. ska denna bli av med jobbet omgående.
Jag tvivlar på att någon erkänner händelsen.
Citera
2026-04-14, 15:28
  #20647
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kettlecooked
Varför skulle det vara något fel i att prata om det “mondäna”?

Kan du förklara varför det i sig skulle vara problematiskt att någon ofta berör sådant som mode, estetik eller det du kallar “mondänt”? På vilket sätt blir det automatiskt ett tecken på brist på intellekt eller djup?

Förväntar du dig att en bloggare ska skriva om geopolitik och genetisk ingenjörskonst?
Nej, och det går att skriva djupt om ytliga saker, men inte ens det gör hon. Det finns hur många brudar som helst som gör deep-dives i smink och mode men Bellsan verkar nöja sig med att det som är dyrt är fint och bra. Det är mer det som gör att jag kallar henne ytlig och saknar intellekt.

Och det får hon givetvis göra, det är inte det jag säger.
Citera
2026-04-14, 15:47
  #20648
Medlem
Ograsts avatar
Hennes barn tycker säkert att det är kul att läsa om det här på internet. Moderaten Isabella som gärna vill sitta riksdagen är ett riktigt moraliskt föredöme.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0pBb30/isabella-lowengrip-rakade-ligga-med-min-terapeut
Citera
2026-04-14, 16:00
  #20649
Medlem
Terapeut är ju i sig en oskyddad titel, så det kan ju någon som gått en kurs några veckor kalla sig för. Kvaliteten på "terapin" blir därefter som vi märker.
Men har hon varit hos någon med seriös yrkestitel är det för riktigt jävla illa. Jag vet att hon gick i flera år på ätstörningsklinik och fick terapi.

MEN av det jag känner till om den här donnan sedan tidigare så förvånar det mig inte om allt bara fabricerades ihop i stunden för att verka häftig. Långsiktigt konsekvenstänk har väl aldrig varit hennes starkaste sida.
Citera
2026-04-14, 16:12
  #20650
Medlem
osnutens avatar
Låter som ytterligare något hon fantiserat/drömt ihop

Terapeuten hade vistats i samma rum som Bella så länge.
Lyssnat på hennes livs historia.
Han kunde inte hindra sig längre! Han bara måste ha henne!
__________________
Senast redigerad av osnuten 2026-04-14 kl. 16:14.
Citera
2026-04-14, 16:15
  #20651
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vi ska inte ta ut för mycket i förskott. BB har en historia av att ha ljugit om terapeuter och terapier. vi minns ju hur hon hittade på att hon fick elchocker samma helg som hon var i Olso för att sälja sitt företag. Det där hon berättade kan mycket väl vara en fantasi hon i efterhand har bestämt sig för att det har hänt.

Hon ljuger. 100 %

Tycker snarare att hon tycks "testa ett nytt sätt" att dra uppmärksamheten till sig.
Hon är ju inte direkt känd för att vara sanningsenlig. Hon ljuger obehindrat om precis vad som helst och det här tänker hon väl är tillräckligt smaskigt för att folk ska prata och skriva om henne i mer än en halvtimme 🙄
Isabella Löwengrip Von Mytoman har varit framme igen.
Citera
2026-04-14, 16:39
  #20652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Hon ljuger. 100 %

Tycker snarare att hon tycks "testa ett nytt sätt" att dra uppmärksamheten till sig.
Hon är ju inte direkt känd för att vara sanningsenlig. Hon ljuger obehindrat om precis vad som helst och det här tänker hon väl är tillräckligt smaskigt för att folk ska prata och skriva om henne i mer än en halvtimme 🙄
Isabella Löwengrip Von Mytoman har varit framme igen.


Ja visst tusan är det så? Och hon anpassar alltid sina lögner efter kontexten, så i det här fallet blir hon intervjuad av Julia Frändfors och då måste lögnen vara tillräckligt rafflande och "edgy" för att kunna imponera på hennes gränslösa gelikar och fans.

Dock blir jag inte förvånad om hon måste pudla på det här snart. Tror som sagt inte att t.ex. Mandometerkliniken, där det är välkänt att Bella gick i flera år, är särskilt nöjda med dessa uttalanden oavsett om de är sanna eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in