2026-04-10, 20:01
Medlem
Elvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Han råkade ut för en skada i Leksand och då är han helt plötsligt skadebenägen. Det var han inte i FBK

Vi har högre krav än så. Linkan är en bra spelare, ingen tvekan men vi kan få bättre för pengarna!

Gidlöf signar! Leksand kan alltså ha landets bästa målvakt i HA, helt otroligt egentligen!
Citera
2026-04-10, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Vi har högre krav än så. Linkan är en bra spelare, ingen tvekan men vi kan få bättre för pengarna!

Gidlöf signar! Leksand kan alltså ha landets bästa målvakt i HA, helt otroligt egentligen!

Högre krav 😂
Med tanke på alla usla och dyra värvningar Leksand gjort så tar ditt uttalande alla pris på dumheter
Linkan har större ambitioner än att harva i ett konkursbo i näst högsta ligan
Linkan är för stor för Leksand och inget annat och förtjänar mer än så
Citera
2026-04-11, 04:21
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Linkan har skrivit på för finska Tappara
Citera
2026-04-13, 12:25
Medlem
Bartman777s avatar
Daniel Muzito Bagenda har skrivit på tre år med SSK!
Han har jag förknippat ordentligt med AIK, det känns udda att han byter till SSK nu.
Citera
2026-04-13, 14:40
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Daniel Muzito Bagenda har skrivit på tre år med SSK!
Han har jag förknippat ordentligt med AIK, det känns udda att han byter till SSK nu.
Bara att gratulera Södertälje till en bra värvning. Jag hade hoppats på att få se "Musse" i IK-dressen igen, men så blev det alltså inte. Han hade det tungt under sin korta sejour i Oskarshamn i SHL. Tyvärr avslutades samarbetet i förtid den gången.

Gillar honom — en spelare med pannben.
Citera
2026-04-13, 17:39
Medlem
Expressen skriver att Djurgården värvar från toppklubben. Liam Pettersson från Lakers till Djurgården. Småland vann tvpucken, Lakers vann både u16 och u18 så Djurgården behöver fixa in nya talanger nu när deras gyllen generation snart lämnar för nhl.
Citera
2026-04-13, 22:58
Medlem
Hugo Petterssom klar för Malmö,
Citera
2026-04-14, 16:03
Medlem
Dichow till Timrå på 2 år

https://www.timraik.se/article/o30atd9-43ei1/view
Citera
2026-04-14, 21:51
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Dichow till Timrå på 2 år

https://www.timraik.se/article/o30atd9-43ei1/view

Gath-effekten.
Citera
2026-04-14, 21:56
Medlem
Elvis avatar
Ahnelöv, Zackrisson tror jag vi kan räkna in. Blir inte förvånad om Fredrik Forsberg konmer, han andas och lever Leksand. Tydligen drar vi också i Tyler Kellerher, vore bra om vi kunde landa honom. Får vi behålla Koblar så har jag svårt att se någon som skulle kunna utmana oss i en lång serie med slutspel!
Citera
2026-04-15, 07:08
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Ahnelöv, Zackrisson tror jag vi kan räkna in. Blir inte förvånad om Fredrik Forsberg konmer, han andas och lever Leksand. Tydligen drar vi också i Tyler Kellerher, vore bra om vi kunde landa honom. Får vi behålla Koblar så har jag svårt att se någon som skulle kunna utmana oss i en lång serie med slutspel!
Vart har du läst att LIF drar i Kelleher?
Citera
2026-04-15, 07:58
Medlem
Elvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Vart har du läst att LIF drar i Kelleher?

Lägger ihop 1+1. Leksand vill gå upp direkt och behöver en trollgubbe. Kelleher bryter med Modo, har inte fungerat i Modo och vill nu till ny toppklubb i HA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in