2026-04-13, 22:02
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
"Mats Theodor Zidan Mbaze Lundbergh" med de namnen borde han kalla sig Zidan Mbaze - betydligt mer stjärnglans.

Var det via Lilla torg och Bellevue han kom till Malmö?

Lilla Torg och Bellevue är 2 Malmö klubbar.
Citera
2026-04-13, 22:12
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Shit! Är det så? Vad har han trillat dit på? Är det känt?
Birmingham City, Coventry, och Grekerna va? Medfött hjärtfel är ryktet tror jag.
Citera
2026-04-13, 22:15
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Birmingham City, Coventry, och Grekerna va? Medfött hjärtfel är ryktet tror jag.

Bittert. Nån skit som syns på ett EKG, men som kanske aldrig kommer att påverka honom.
Citera
2026-04-13, 22:23
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Skulle Hammarby vinna Allsvenskan?
De kan väl fortfarande vinna.
Citera
2026-04-13, 22:48
Medlem
Keldons avatar
Det är för många lag från Stockholm och Göteborg i Allsvenskan. Borde absolut max vara tre per stad. Lag som borde gå upp är Landskrona, Jönköping Södra, Lunds BK.
Citera
2026-04-13, 23:02
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Det är för många lag från Stockholm och Göteborg i Allsvenskan. Borde absolut max vara tre per stad. Lag som borde gå upp är Landskrona, Jönköping Södra, Lunds BK.
Stockholm har bara tre. Dif, hif och bp.
Citera
2026-04-13, 23:10
Medlem
QuantumQuills avatar
Om Sirius är ett lag för topp 3 så kan jag ta denna förlust. Men är Sirius ett lag som som vanligt hamnar på undre halvan så är denna allsvenska öppen för 4-5 lag i någon sort powerranking just nu.
Citera
2026-04-13, 23:41
Medlem
Kapten Klännings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu

Det kan även vara åldern. Dvs att han vid tester är kanske 2-3 år äldre än passet.

Men jag skulle gissa på hjärtfel också.

Oavsett så är det någonting medicinskt eftersom det gång på gång fallerat på läkarundersökningen. Samt att dem inte går ut med orsaken.
Citera
2026-04-14, 00:14
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Om Sirius är ett lag för topp 3 så kan jag ta denna förlust. Men är Sirius ett lag som som vanligt hamnar på undre halvan så är denna allsvenska öppen för 4-5 lag i någon sort powerranking just nu.
Är för tidigt för fan. Kolla er start förra året o var ni slutade. Ni torskade väl mot de förra året borta också?

Två raka torsk, noll mål framåt o taffligt spel. Då kan man vara orolig.

Hade inte Viktor gjort sig o varit så jävla enbent så hade ni kunnat vänt matchen. Elr kryssat åtm.
Citera
2026-04-14, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Sirius är bra. Jag skulle säga att det är det enda lag som hållit en jämn hög nivå så här långt 2026. Jag skulle placera Hammarby tvåa på den rankingen så inget att oroa sig för än så länge.

Vad man bör oroa sig för om man håller på Bajen är att de alltid ser betydligt blekare ut på bortaplan. Förra året och så här långt i år. Det är inte bra om man vill vinna SM-guld.
Senast redigerad av Svenshult 2026-04-14 kl. 00:35.
Citera
2026-04-14, 08:16
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Vad man bör oroa sig för om man håller på Bajen är att de alltid ser betydligt blekare ut på bortaplan. Förra året och så här långt i år. Det är inte bra om man vill vinna SM-guld.
Belkare än andra lag menar du? För alla lag är blekare på bortaplan än hemmaplan.
Jag har inga stats över tid vad som gäller för Bajen vs andra lag på bortaplan.

*edit*
2023 var Bajen 12:a i bortatabellen men de två senaste åren var vi i topp.
Senast redigerad av QuantumQuill 2026-04-14 kl. 08:19.
Citera
2026-04-14, 09:28
Medlem
Besara är klistret i detta Bajen, Bajen kommer aldrig vinna SM guld om de inte gör det med Besara och tiden börjar rinna ut nu angående Besaras ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in