2026-04-13, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Exakt men skulle inte förvåna mig om han redan sett om sitt hus vad gäller pengar. Han verkar då älska att slösa hennes eftersom han säkert buffrar sina egna 🤮😵‍💫🤯🤬. Riktigt jävla smörande och lismande stolpskott . Fattar inte varför men ger mig rysningar när han pratar ned den halvt viskande och stönande rösten. Brrrrrr🤯😨😵

Ja ! Ett riktigt creepy äckel!
Citera
2026-04-13, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Exakt och jävligt illa att hon inte vill vara hemma ens en timme i sitt miljonhus om han är där. Släng ut karljäveln fortare än kvickt 🤬🤬🤬 så kan han flytta in till Bianca istället. Match made in heaven 👍😂
Citera
2026-04-13, 20:09
Medlem
Citat:
Exakt och jävligt illa att hon inte vill vara hemma ens en timme i sitt miljonhus om han är där. Släng ut karljäveln fortare än kvickt 🤬🤬🤬 så kan han flytta in till Bianca istället. Match made in heaven 👍😂

Haha nä inte Bianca ! Han kan väl åka hem till sina barn
Citera
2026-04-13, 21:04
Medlem
Citat:

Bra idé. Bianca och Bauer har ju båda som största intresse att klaga på Pernilla och påpeka hur mycket fel hon gör.
Citera
2026-04-13, 21:57
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
En sak till som jag inte kan låta bli att notera, och som garanterat får den bekräftelsehungrige Bauer att koka, är att ”Super Bosse” varken har repostat Bauers hyllningar eller kommenterat hans inlägg. Bosse repostar ju precis allt annars, men när det gäller Bauer är det knäpptyst 🤣
Det säger ju en hel del.
Jag tål verkligen inte karln. Hoppas den där svettiga, viskande, märkligt dansande uppsynen försvinner från tv-rutan och från Pernillas hus en gång för alla.
Citera
2026-04-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
En sak till som jag inte kan låta bli att notera, och som garanterat får den bekräftelsehungrige Bauer att koka, är att ”Super Bosse” varken har repostat Bauers hyllningar eller kommenterat hans inlägg. Bosse repostar ju precis allt annars, men när det gäller Bauer är det knäpptyst 🤣
Det säger ju en hel del.
Jag tål verkligen inte karln. Hoppas den där svettiga, viskande, märkligt dansande uppsynen försvinner från tv-rutan och från Pernillas hus en gång för alla.
Bosse har nog tröttnat ! Han hängde nog med Bauer pga Pernilla
Citera
2026-04-13, 22:43
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Mest troligt är det så. Jag håller verkligen tummarna att hon har gjort slut. Så kan han ta sin fula fåtölj och dra tillbaka till friggeboden i Åkersberga.
Citera
2026-04-13, 23:29
Medlem
Citat:
Mest troligt är det så. Jag håller verkligen tummarna att hon har gjort slut. Så kan han ta sin fula fåtölj och dra tillbaka till friggeboden i Åkersberga.

Haha ja men nu kanske han har råd med en andrahands etta vad tror du 😅
Citera
2026-04-14, 01:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Bi*nc* och Ba*er har ju båda som största intresse att klaga på P*rn*lla och påpeka hur mycket fel hon gör.

Men om hon nu gör en massa fel så måste ju någon säga detta till henne, hur ska hon annars kunna bättra sig?

Svenska kvinnor i hennes ålder får ju tåla kritik som alla andra. Varför ska då PW utgöra något undantag?
Citera
2026-04-14, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men om hon nu gör en massa fel så måste ju någon säga detta till henne, hur ska hon annars kunna bättra sig?

Svenska kvinnor i hennes ålder får ju tåla kritik som alla andra. Varför ska då PW utgöra något undantag?

Vaddå svenska kvinnor i hennes ålder ska tåla kritik?
Citera
2026-04-14, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Man väljer väl själv hur man vill leva eller ?
Varför ska man ta kritik ? Inte så man som vuxen kvinna behöver uppfostras av en narcissist
Citera
2026-04-14, 10:34
Medlem
Citat:

Citat:
Tror det är tyst runt Bauer just pga av Pernillas lojala vänner. Har hon tröttnat så gäller det även dom. Hon har dom i ryggen ständigt. Ingen sviker P så är hon tyst då tror jag att dom fryser ut honom direkt av ren lojalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in