Citat:
Ursprungligen postat av
dinosaurier5
Din fantasi om att alla kvinnor skönhetsoperar sig stämmer helt enkelt inte. För de mesta så inser kvinnorna inte att de är för gamla förrän de kommer upp i 35 års åldern och då har deras karriär stått i fokus och knappt någon man vill ha dem då. De tror att man bara kan trolla fram en snubbe efter karriären vilket inte stämmer utan när deras verklighet kommer ikapp så inser de att det är försent.
Att kvinnor uppfattar mitt inlägg på olika sätt bryr jag mig inte ett dugg om, lättkränktheten och flashback är liksom inte kompatibla. Däremot tycker jag att kvinnorna får skylla sig själva om de vill göra karriär och blir föråldrade och sedan stå där ensamma, dethär ingen annans fel utom de själva.
Att du sedan insinuerar att skönhetsoperationer löser allt är fel, männen ser till förmågan att skaffa barn också hos en kvinna och den är högst begränsad över 30
Vilka fantasier du har. Det är
ytterst få kvinnor som "satsar på karriären". Flertalet kvinnor nöjer sig med en kort till medellång utbildning och en fast tjänst, när de är unga. Och de hinner skaffa både man och barn parallellt med utbildning och jobb! Går alldeles utmärkt!
Om männen är intresserade dvs... Är männen inte redo för barn, så blir det inga barn förens vd 30+.
Det med skönhetsoperationer har du helt missuppfattat vad det handlade om och varför jag påtalade det. Läs om, läs rätt.