Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Jag skulle vilja göra dig uppmärksam på följande:
Först påstod du att Magyar kommer kallas samma sak som det Mattias Karlsson påstods att Orban i svensk MSM kallats i decennier.
Sen förnekade du att öht påstått det.
Sen påstod du att jag feltolkat dig.
Sen påstod du att du bara menade att NÅGON skulle kalla honom det.
Sen påstod du att man inte kallar någon en "diktator" när man säger att denne är "FULLSTÄNDIGT DIKTATORISK".
Sen gav du två länkar som inte visade det du påstod.
Sen gav du sju länkar som inte visade det du påstod.
Och nu påstår du att JAG flyttar målstolpar





DU ÄR PATETISK






Jag vill göra dig uppmärksam på följande:
Du fantiserar ihop något jag aldrig skrivit.
Du bortser från vad Mattias Karlsson skrivit.
Jag bevisar att du har fel oberoende om man går på vad jag skrev ellet vad Mattias Karlsson skrev.
Du förskastar länkar som visar att du är totalt ute och cyklar just för att de visat att du är ute och cyklar.
Du vet inte skillnaden mellan adjektiv och substantiv.
Med tanke på att du inte ens vet skillnaden mellan adjektiv och substantiv så är det knappast oväntat att du i resten av konversationen ständigt gör bort dig efter noter.
Som sagt. Läs om SFI.