Citat:
Ursprungligen postat av
ShijieMeng69
Du flyttar målposterna hela tiden som det patrask du är.
Jag skulle vilja göra dig uppmärksam på följande:
Först påstod du att Magyar kommer kallas samma sak som det Mattias Karlsson påstods att Orban i svensk MSM kallats i decennier.
Sen förnekade du att öht påstått det.
Sen påstod du att jag feltolkat dig.
Sen påstod du att du bara menade att NÅGON skulle kalla honom det.
Sen påstod du att man inte kallar någon en "diktator" när man säger att denne är "FULLSTÄNDIGT DIKTATORISK".
Sen gav du två länkar som inte visade det du påstod.
Sen gav du sju länkar som inte visade det du påstod.
Och nu påstår du att JAG flyttar målstolpar





DU ÄR PATETISK




