Resultat: Vem tror du vinner valet?
Viktor Orbán
18,93%
85 röster
Péter Magyar
81,07%
364 röster
2026-04-13, 14:28
  #733
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Nä det verkar som om gränsen till Ungern kommer att stängas än mer, så någon mångkultur blir det inte.
Nä det med mångkultur har du rätt i. Orban ba korrupt idiot men han va en av få statsöverhuvuden som vågade säga ifrån.

Ska bli spännande om dom signar miljardlånet till Ukraina.
2026-04-13, 14:29
  #734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så enligt dig är någon som är "FULLSTÄNDIGT DIKTATORISK" inte en "diktator"?

Clown



Om du bara håller med om delar av inlägget är det DITT ansvar att vara tydlig med exakt vad du avser. Men den enkla sanningen är ju såklart att det lät rimligt i din sorgliga lilla tankevärld att svensk MSM gång på gång kallat Orban diktator. Sen bajsade du på dig när du insåg att du hade fel. Inte sant?



Rapporterar endast om vad en politiker sagt om honom. Alltså inte vad som efterfrågades.



Endast en rubrik som kallar honom diktator inom citationstecken. Alltså inte vad som efterfrågades.



Rapporterar endast om vad andra sagt om honom. Alltså inte vad som efterfrågades.



Är inte svensk MSM. Alltså inte vad som efterfrågades.



Endast en rubrik som kallar honom diktator inom citationstecken. Alltså inte vad som efterfrågades.



Är inte MSM. Alltså inte vad som efterfrågades.



Är inte svensk MSM. Alltså inte vad som efterfrågades.
_____________

Du har alltså fortsatt inte kunnat ge ett enda exempel. Har du en aning om hur patetisk det får dig att framstå?

Herrejävlagud vilken nolla du är

När har någon ens nämnt SVENSK massmedia?

Du flyttar målposterna hela tiden som det patrask du är.

Min poäng är redan bevisad trots att du slingrar dig som att ditt liv berodde på det.
2026-04-13, 14:30
  #735
Avstängd
GustavAnders avatar
Så vi kan slå fast att ett stöd från putin och trump är en dödskyss.

Vi nyktra och bildade visste redan det , det är
stöd från sekter som vanligt folk inte är intresserade av.

Det är tragiskt att dessa sekter kommit till makten, ju förr skiten försvinner desto bättre
för mänskligheten.

Nu blev vi åtminstone av med Orban

,och de som liknar honom
( fico lepen adf )
ser såklart vad som hänt och får anpassa sig.
2026-04-13, 14:36
  #736
Medlem
Grontarskonts avatar
Någon som sett någon kommentar från Don TACO och co samt Putin med sitt anhang?

Verkar rätt tyst från förlorarsidan!
2026-04-13, 14:37
  #737
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
När har någon ens nämnt SVENSK massmedia?

Mattias Karlsson. Och jag gjorde det även innan till dig och du sa ingenting om det. Minns du? Det är helt uppenbart att svensk MSM är kontexten. Trodde du vi pratade om vad de skriver i fucking Mumbai eller Tokyo?

Men den enkla sanningen är att du inte hittar det du söker och därför i panik fått chatgpt att leta upp utländska publikationer, inte sant? PATETISKT

SKÄRP DIG DIN JÄVLA CLOWN. BARA ERKÄNN ATT DU OCH MATTIAS KARLSSON HAR FEL, DET ÄR INTE SÄRSKILT SVÅRT!
2026-04-13, 14:45
  #738
Medlem
Snart kommer ryska förnekarna och hävdar statskupp och falska röster...
2026-04-13, 14:46
  #739
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Självklart kan man lyfta om det nu finns något positivt med Kuba. Varför skulle man inte kunna det?

De har säkert jättegoda bananer och sockerrör. Att tandvården skulle vara bra är möjligt men jag har svårt att tro att den skulle vara allmänt tillhänglig.

Man har lyft fram Orban eftersom han varit ett föredöme på många områden, ja. Förstår att autister som du har svårt att smälta att något inte är ensidigt bra eller dåligt.

Ja men nu är han borta och SD:arna kan hitta någon annan idol att lyfta fram i tid och otid.
2026-04-13, 14:47
  #740
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Du flyttar målposterna hela tiden som det patrask du är.

Jag skulle vilja göra dig uppmärksam på följande:

Först påstod du att Magyar kommer kallas samma sak som det Mattias Karlsson påstods att Orban i svensk MSM kallats i decennier.

Sen förnekade du att öht påstått det.

Sen påstod du att jag feltolkat dig.

Sen påstod du att du bara menade att NÅGON skulle kalla honom det.

Sen påstod du att man inte kallar någon en "diktator" när man säger att denne är "FULLSTÄNDIGT DIKTATORISK".

Sen gav du två länkar som inte visade det du påstod.

Sen gav du sju länkar som inte visade det du påstod.

Och nu påstår du att JAG flyttar målstolpar

DU ÄR PATETISK
2026-04-13, 14:49
  #741
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Så vi kan slå fast att ett stöd från putin och trump är en dödskyss.

Vi nyktra och bildade visste redan det , det är
stöd från sekter som vanligt folk inte är intresserade av.

Det är tragiskt att dessa sekter kommit till makten, ju förr skiten försvinner desto bättre
för mänskligheten.

Nu blev vi åtminstone av med Orban

,och de som liknar honom
( fico lepen adf )
ser såklart vad som hänt och får anpassa sig.

När det gäller Ungern framåt.. vi ska nog inte räkna med att allt blir friktionsfritt bara för att tonen mot EU ändras. Han kan mycket väl hamna i konflikt med Europeiska unionen ganska tidigt, särskilt i frågor som migration. Där finns tydliga skillnader, och om de börjar skava kan det snabbt skapa irritation och ge en helt annan bild av honom än den man kanske hoppas på nu.
2026-04-13, 14:49
  #742
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Och där visade du att du inte ens förstår vad som diskuteras.

Var det jobbigt att svara på frågan?

Kom igen nu, om man kallar någon "FULLSTÄNDIGT DIKTATORISK" så är det väl ganska tydligt att man kallar denne för "Diktator"? Du kan väl ÅTMINSTONE erkänna det???
2026-04-13, 14:50
  #743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Ja men nu är han borta och SD:arna kan hitta någon annan idol att lyfta fram i tid och otid.

Peter Magyar till exempel?
2026-04-13, 14:54
  #744
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Peter Magyar till exempel?

Ja det beror ju på. Om Peter visar sig hata invandrare, EU, feminister och HBTQ så är saken biff.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in