2026-04-12, 21:38
Medlem
Det fungerade för mig, tack för delning.
Jösses vas spännande det var att läsa, förvånande att hon inte har fått mer hjälp.
Gå från att bunkra godis till hundar............
Citera
2026-04-13, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justiceispeace
Se om någon av dessa länkar fungerar? Hittade i en grupp på Facebook. Förundersökning och dom B4353-12.

https://delafil.se/f92b51879f661520/Örebro_TR_B_4353-12_Aktbil_26_-_Förundersökningsprotokoll_(23-18).pdf
https://delafil.se/dd1228fa206c91b4/Örebro_TR_B_4353-12_Aktbil_25_-_Förundersökningsprotokoll_(23-18).pdf
https://delafil.se/78c3b0ceb0c90fbc/Örebro_TR_B_4353-12_Dom_2012-12-04.pdf

Första länken fungerar inte att ladda ner dokumentet. Har du nåt tips på hur man kan göra för att komma åt själva fupen?
Citera
2026-04-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Nu är hon och säljer "dans" (sex) för äckelgubben igen och den stackars lilla ljusa hunden är med. Ser livrädd ut och verkar försöka bita sig loss ur greppet när fanskapet dansar runt.
Samtidigt hör man gubben stånka från sängen 🤮

Vart den andra hunden är vet jag dock inte.. kanske ligger ensam i bilen, i ett kallt garage.
Pest eller kolera med den ägarinnan.

Källa: hennes egna Facebook
Tycker inte heller om den senare videon hon postar från vad som ser ut som ett parkeringshus där hon inte får med sig hundarna för att de står och slickar i sig något på marken. Kan ju vara något som läckt från en bil och betyder i min värld att hon under tiden hos äckelgubben(vem vet hur många timmar) inte har sett till att hundarna haft tillgång till vatten. Att hon inte fått djurförbud är en skam.
Citera
2026-04-13, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobydlikeme
Första länken fungerar inte att ladda ner dokumentet. Har du nåt tips på hur man kan göra för att komma åt själva fupen?

Vad märkligt, jag kan ladda hem alla tre filer via länkarna, har du provat en annan webbläsare?
Citera
2026-04-13, 16:01
Medlem
Citat:
Vad märkligt, jag kan ladda hem alla tre filer via länkarna, har du provat en annan webbläsare?
Det var likadant för mig på mobilen...men på datorn funkade det...
Citera
2026-04-13, 20:28
Medlem
Jag har sett de små pupillerna, men varför så svart runt ögonen?

"Mörka ringar, "svart" runt ögonen är vanliga fysiska tecken på långvarigt missbruk av droger eller alkohol. Dessa förändringar uppstår ofta som ett resultat av sömnbrist, dålig näring, uttorkning och den fysiska stress som substanserna orsakar kroppen. Kokain, metamfetamin eller alkohol. Missbruk får blodkärlen runt ögonen att framträda mörkare".
Citera
2026-04-13, 20:41
Medlem
Siiiiiiigges avatar
Läste förundersökningen nu angående mordförsöket på sin ex-man. Hur i helvete får kärringen gå lös?? Han kunde ju lika gärna dött. Och sen de stackars hundarna. Det är vidrigt. Varenda dag bombarderas ens feed av de gräsliga dans och ”sjung”filmerna. Nu har ju gått från att bara vara från vettet till rent farlig. Hon borde sitta inne på rättspsyk. Är helt säker på att hon läser den här tråden. Det är lite skönt att leva i den tron. Från fejjans lovord från flåsande imbecillgubbar och fejkade konton där hon prisar sig själv till det här där alla föraktar henne. OCH vet sanningen. Inom ett par år kommer hon att vara föremål för Rättegångspodden, En mörk historia eller P3 dokumentär. Eller allihop. Vidrig person. Lyser galenskap ur de där sjuka ögonen. Typ tre meter under ögonbrynen ritade med spritpenna.
Citera
2026-04-13, 21:04
Medlem
Citat:

Såklart. Funkade att byta webbläsare. Tack.

Intressant läsning. Ett riktigt psyko måste jag nog ändå säga....
Citera
2026-04-15, 09:38
Medlem
pixiewings avatar
Nu ska hon till akutpsyk och skriver att hon ska ge nycklar till denna dåre 😬
(FB) Mordförsök Nora (2025-03-25)
Citera
2026-04-15, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Nu ska hon till akutpsyk och skriver att hon ska ge nycklar till denna dåre 😬
(FB) Mordförsök Nora (2025-03-25)
Jag trodde hon saknade nycklar, någon tog ju hennes lägenhets nycklar förut. Men jag kan ha fattat fel, på vad hon skriver
Citera
2026-04-15, 11:11
Medlem
pixiewings avatar
Kanske var hennes andra personlighet som gömde nycklarna?
Citera
2026-04-15, 11:56
Medlem
Hade jag bott i närheten hade jag åkt och kollat om hundarna ligger i bilen på parkeringen. Skulle inte bli förvånad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in