Nu är hon och säljer "dans" (sex) för äckelgubben igen och den stackars lilla ljusa hunden är med. Ser livrädd ut och verkar försöka bita sig loss ur greppet när fanskapet dansar runt.
Samtidigt hör man gubben stånka från sängen 🤮
Vart den andra hunden är vet jag dock inte.. kanske ligger ensam i bilen, i ett kallt garage. Pest eller kolera med den ägarinnan.
Nu är hon och säljer "dans" (sex) för äckelgubben igen och den stackars lilla ljusa hunden är med. Ser livrädd ut och verkar försöka bita sig loss ur greppet när fanskapet dansar runt.
Samtidigt hör man gubben stånka från sängen 🤮
Vart den andra hunden är vet jag dock inte.. kanske ligger ensam i bilen, i ett kallt garage. Pest eller kolera med den ägarinnan.
Källa: hennes egna Facebook
Rätt märkligt alltihop kan jag tycka. Att så hysteriskt bomba ut videos dag ut och dag in. Har människan inget jobb? Vad lever hon av? Vem är gubben som stönar?
Jag killgissar att hon har sjukersättning pga hennes psykiska problem MEN drygar ut kassan med att sälja sig.
Samma snubbe har väl betalat för åtminstone en av hundarna om jag förstått rätt?
Jag tror hon helt enkelt tycker hon är helt underbar och det är en självklarhet att dela med sig av filmer och foton på denna gudinna 🤣