2026-04-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pernilla sa i något avsnitt att ingen av dem tar initiativ till att ha sex. Tror att problemet ligger djupare.

Ett steg framåt är om de skulle börja med parterapi. För som det är nu så har de inte någon kommunikation. Men det kräver att båda vill jobba på förhållandet men Pernilla verkar ha checkat ut

Tror det är över faktiskt
Citera
2026-04-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Jo, som någon skrev så pratar hon väldigt öppet om det. Jämför med S Wistam, osv. Tror det nämndes under USA-resan också.

Alltså, rätt normalt för två 60-åringar men eftersom det gjordes en stor grej av det i början blir ju skillnaden större.

Jag vet inte om det är medicinskt utan tänker stressrelaterat. Hon har ingen lust. Vardagen äts upp av alla måsten och så hans kontrollbehov och gnäll på det...

Det är ändå rätt intressant det här för i början var han hyfsat attraktiv men med allt tjafsande har han gått från det till ofräsch "gubbe". Jag förstår henne.

PW ser galet bra ut och hon skulle kanske satsat på någon yngre..? En 40-åring med rätt energi, lust att "leka och skratta" och förmågan att kunna bjuda till utan att kväva allt det hos henne.

CB vill äta kakan = leva lyxliv, och ha den kvar = trycka ner henne så hon blir beroende av honom.

Det är därför de inte är intima - för hon vägrar, tror jag. Hon behöver inte honom och hon kommer aldrig att sätta sig i den positionen igen.

Sluta tramsa, Pernilla har ingen vardag att tala om. De har städ-trädgårds och gud vet all möjlig inhyrd hjälp, samtidigt som sovmornar varvas med alkoholfyllda kvällar på Stockholms finaste restauranger ihop med vänner. Detta bryter hon av med timmar av arbete av kulturell och nöjesmässigt karaktär, ett jobb hon älskar och brinner passionerat för.

Pernilla har ingen stressfylld vardag på samma sätt som en normal människa. Hennes liv är byggt och upplagt för njutning.
Citera
2026-04-12, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Sluta tramsa, Pernilla har ingen vardag att tala om. De har städ-trädgårds och gud vet all möjlig inhyrd hjälp, samtidigt som sovmornar varvas med alkoholfyllda kvällar på Stockholms finaste restauranger ihop med vänner. Detta bryter hon av med otimmar av arbete av kulturell och nöjesmässigt karaktär, ett jobb hon älskar och brinner passionerat för.

Pernilla har ingen stressfylld vardag på samma sätt som en normal människa. Hennes liv är byggt och upplagt för njutning.

Är väl välförtjänt
Citera
2026-04-12, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Sluta tramsa, Pernilla har ingen vardag att tala om. De har städ-trädgårds och gud vet all möjlig inhyrd hjälp, samtidigt som sovmornar varvas med alkoholfyllda kvällar på Stockholms finaste restauranger ihop med vänner. Detta bryter hon av med timmar av arbete av kulturell och nöjesmässigt karaktär, ett jobb hon älskar och brinner passionerat för.

Nu är det här en skvallertråd, så jag tramsar så mycket jag vill.

Vi pratar inte om Kardashians här så nog finns det vardagsmåsten även i PWs och framförallt CBs liv.

Du vet att hon har ångest och t.ex. drar sitt hår? Det tyder på någon form av stress och förmodligen i hennes "vardag".

Och! Innan du kastar dig över mig med nedsättande ord så misstänker jag att du - som jag - egentligen har noll insikt i hur hon egentligen mår.

Jag iaf tror inte på allt jag ser. Lyxliv i all ära men du kan vara tom på insidan ändå.
Citera
2026-04-12, 09:38
Medlem
Citat:

Vi pratar inte om Kardashians här så nog finns det vardagsmåsten även i PWs och framförallt CBs liv.

Du vet att hon har ångest och t.ex. drar sitt hår? Det tyder på någon form av stress och förmodligen i hennes "vardag".

Och! Innan du kastar dig över mig med nedsättande ord så misstänker jag att du - som jag - egentligen har noll insikt i hur hon egentligen mår.

Jag iaf tror inte på allt jag ser. Lyxliv i all ära men du kan vara tom på insidan ändå.

Vart har jag använt mig av nedsättande ord gentemot dig? Jag har likt precis alla i detta forum såklart ingen verklig insikt kring hur Pernilla mår på djupet. Det har jag heller aldrig påstått. Men jag beskrev hur hennes vardag faktiskt ser ut. Glömde dock ta med konstanta utlandsresor till sol och semesterhus. Ha en fin söndag!
Citera
2026-04-12, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Är väl välförtjänt
Välförtjänt! Som hon jobbar
Citera
2026-04-12, 11:16
Medlem
Citat:

Att Pernilla drar i sitt hår hela tiden har hon pratat om i WV. Det är ett ticks som Pernilla haft i många år, långt innan hon träffade Christian.

Vad det beror på vet jag inte, om det är stress, ovana eller ett sätt att hantera ångest osv
Citera
2026-04-12, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Att Pernilla drar i sitt hår hela tiden har hon pratat om i WV. Det är ett ticks som Pernilla haft i många år, långt innan hon träffade Christian.

Vad det beror på vet jag inte, om det är stress, ovana eller ett sätt att hantera ångest osv

Absolut, men tror inte CBs intåg gjort det bättre... Till en början, kanske, men nu när hans tråkiga sidor tar över mer och mer så tror jag det inte är till hennes fördel.
Citera
2026-04-12, 13:08
Medlem
Citat:
Tror det är över faktiskt
Tror jag med. Han kommer att "fade out" i tystnad om han inte redan har gjort det . Tror dom blir särbos långt innan en skilsmässa är aktuell
Citera
2026-04-12, 14:36
Medlem
Nu var det länge sen de sågs. P var hemma vände o drog igen. Fattar inte hur hon orkar ha det här tempot !
Citera
2026-04-12, 14:57
Medlem
Citat:
Nu var det länge sen de sågs. P var hemma vände o drog igen. Fattar inte hur hon orkar ha det här tempot !
Inte en Bauer så långt ögat kan nå.Inte ens ett omnämnande😵‍💫😵🤣. Så här tyst har det väl aldrig varit från hennes sida?
Citera
2026-04-12, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Tror jag med. Han kommer att "fade out" i tystnad om han inte redan har gjort det . Tror dom blir särbos långt innan en skilsmässa är aktuell

Fast med tanke på hennes resande fram och tillbaka så är de ju redan särbos, skulle jag säga.

Shit! Nu är hon på väg till Rom.

OT: Stoooor igenkänning på detta... Gjorde allt jag kunde för att slippa vara hemma med "min" surgubbe: åkte tidigt till jobbet, kom hem sent, började gymma, fikade med kompisar, m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in