Citat:
Ursprungligen postat av
tylenol
Att rånmörda någon och inte bry sig om plånboken i bakfickan men istället slumpmässigt ta ett bankomatkort och försöka använda det utan att kunna koden låter konstigt i mina öron. Mycket konstigare än att det handlade om en affärsuppgörelse och att den nu häktade mannen var med som backup eller liknande. Det skulle kunna vara en kombination av en affärsuppgörelse som gick snett med drägg och pundare indragna som muskelkraft som gjorde att det blev kaos av det hela till slut. Den misstänkte gärningsmannen kanske helt enkelt skulle hålla utkik eller liknande men sedan blev indragen i att flytta Gerds kropp.
Härnösand var en del av Mittuniversitetet tidigare. Men den här misstänkte gärningsmannen gick på Komvux enligt vad jag läst.
Min feting. Men nu var det troligtvis så att plånboken låg kvar i byxorna därför att GM inte upptäckte den, inte för att han inte ville ha pengarna.. Jisses..
Citat:
Ursprungligen postat av
Svartheden
Den enklaste lösningen är oftast den bästa. Ägaren till skorna är troligtvis kvinna och inte svensk.
Så inga svenska tjejer åker nånsin till Spanien och ingen svenska har nånsin köpt ett par skor där?