2026-05-25, 00:38
Medlem
ZodiacParadices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Vad är det senaste i denna soppa?
Finns inget nytt, misstänkt gärningsman har levt under en sten hela sitt liv vad vi vet.
Citera
2026-05-25, 05:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ZodiacParadice
Finns inget nytt, misstänkt gärningsman har levt under en sten hela sitt liv vad vi vet.
vilken sten då har ju flyttat runt som fan haft flera olika jobb, bara för man inte begått brott vilket är normen lever man inte under en sten
Citera
2026-05-26, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
Med tanke på att den mordmisstänkte är svensk så lär massmedia vara ivriga att hänga ut honom med namn och bild. Kommer det ske redan vid åtal eller väntar man till den fällande domen med att hänga ut honom? Om det varit fråga om en invandrare hade massmedia gjort allt för att mörka identiteten.

Kommer få längre straff också än om en invandrare gjort det
Citera
2026-05-26, 19:45
Medlem
Sam.adamss avatar
Du snackar sån goja. Vad vinner du på att hitta på den typen av påståenden?
Citera
2026-05-27, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madelenfranskogen
Kommer få längre straff också än om en invandrare gjort det
Han kommer få längsta möjliga, livstid.
Citera
2026-05-28, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerofhope
Han kommer få längsta möjliga, livstid.

Synd bara att det inte verkar komma ett erkännande.
Citera
2026-05-28, 11:28
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Synd bara att det inte verkar komma ett erkännande.
Utan ett erkännande känns en fällande dom långt borta. Vi får se om MGM börjar prata i förhören, annars är det nog bara till att släppa honom och räkna fallet som polisiärt uppklarat utan åtal.
Citera
2026-05-28, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Utan ett erkännande känns en fällande dom långt borta. Vi får se om MGM börjar prata i förhören, annars är det nog bara till att släppa honom och räkna fallet som polisiärt uppklarat utan åtal.

Ganska vilt påstående med tanke på att han är misstänkt på sannolika skäl och man har DNA. Nej vi vet inte vad domen blir men vi "vet" ju heller inget åt andra hållet. Somliga här inne har spekulerat så mycket att de trollat bort sig själva, tror jag. Den här snubben sitter rejält i skiten och har väldigt mycket att förklara.
Citera
2026-05-28, 14:22
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hackslash
Ganska vilt påstående med tanke på att han är misstänkt på sannolika skäl och man har DNA. Nej vi vet inte vad domen blir men vi "vet" ju heller inget åt andra hållet. Somliga här inne har spekulerat så mycket att de trollat bort sig själva, tror jag. Den här snubben sitter rejält i skiten och har väldigt mycket att förklara.
Han behöver inte förklara någonting utan det är åklagarens jobb.

Börjar han prata så ökar möjligheterna att få honom fälld avsevärt, så om det blir något åtal eller inte hänger på hur MGM väljer att göra.

Det finns säkert någon mikroskopisk chans att han kan vara oskyldig också, men troligen har han väl gjort det, men jag tror inte det som finns räcker till åtal om MGM inte "samarbetar".

Detta är så klart en spekulation från min sida, men inte värre än vad som förekommit i denna tråd genom tiderna.
Citera
2026-05-28, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackslash

För drygt 2 veckor sedan florerade uppgifter i media att JJ's advokat hade fått uppgift från JJ om hur DNA hade kunnat hamna på Gerds byxben. Det är upp till polis och åklagare att bevisa att det hamnat där i samband med mordet.
Citera
2026-05-30, 20:00
Medlem
du som skrev extremt mycket i denna tråd innan gripandet med många olika nick och många rätt extrema teorier har inte sett dig skriva sen gripandet är du kvar?
Citera
2026-05-30, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Han behöver inte förklara någonting utan det är åklagarens jobb.

Börjar han prata så ökar möjligheterna att få honom fälld avsevärt, så om det blir något åtal eller inte hänger på hur MGM väljer att göra.

Det finns säkert någon mikroskopisk chans att han kan vara oskyldig också, men troligen har han väl gjort det, men jag tror inte det som finns räcker till åtal om MGM inte "samarbetar".

Detta är så klart en spekulation från min sida, men inte värre än vad som förekommit i denna tråd genom tiderna.
Han är körd, de har mer än DnA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in