2026-04-11, 20:01
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
En så ung tjejs kropp är inte redo att bära ett barn.

Sen glömmer du bort att hjärnan inte är färdigutvecklad förrän vid 25.

För några hundra år sedan var man gammal vid 25.
Citera
2026-04-11, 20:02
Medlem
Lösning gott folk
Som jag läste idag reportage från Orbans Ungern
" I Ungern är mammor med tre eller fler barn befriade från personlig inkomstskatt livet ut
Citera
2026-04-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja det blir muslimer eller ingen som torkar dig i röven på hemmet.

Jaha
Citera
2026-04-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Jaha
Glöm inte att visa tacksamhet för att de tar hand om dig när ingen annan vill.
Citera
2026-04-11, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Lösning gott folk
" I Ungern är mammor med tre eller fler barn befriade från personlig inkomstskatt livet ut

Jamen det är bra. Synd att Orban ska suga Putins penis annars har han en del bra grejer.
Citera
2026-04-11, 20:05
Medlem
Citat:
Glöm inte att visa tacksamhet för att de tar hand om dig när ingen annan vill.

Din dröm är att ligga och bli torkad i röven av muslimer? Okej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Lösning gott folk
Orban har väl försökt med liknande under hela sin tid med dåliga resultat har jag för mig. Dessutom är Ungern det land i Europa vars unga i minst utsträckning ser en framtid och i högst utsträckning vill flytta därifrån.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Den sexuella revolutionen har totalt slaktat all form av kärlek och familjebildning.
Det är svårt att göra någonting åt det.
När kulturen för kärlek och familj väl är förstörd så blir det svårt att återbygga.
Folk bor dessutom i små ettor och jobbar helpass 5 - 6 dagar i veckan. Ändå har man svårt att klara sig.

De jag ser som faktiskt buldar familj är invandrarna. De lever ju gratis här i betydligt större bostäder och jobba gör de ofta inte heller.

Svenskarna i Sverige är en slavklass och såna lever bara för att jobba åt invandrarna.

Så är det.
Knullrevolutionen förstörde kvinnor totalt och man började kunna knulla ohämmat när preventivmedel och abort blev populärt.
Jag tror inte särskillt många kvinnor hade velat knulla runt helt oskyddat.
Citera
2026-04-11, 20:07
Medlem
Citat:
Din dröm är att ligga och bli torkad i röven av muslimer? Okej.
Alltså ingen vill väl bli så gammal att man inte kan torka sin egen röv. Men vi ska alla/de flesta den vägen vandra och om jag hamnar där kommer jag inte bry mig om personalens bakgrund utan bara hur de behandlar mig. Lite som nu faktiskt.
Citera
2026-04-11, 20:08
Medlem
Citat:
Jamen det är bra. Synd att Orban ska suga Putins penis annars har han en del bra grejer.
Ja den inhemska politiken är bra
Det borde sv politiker lära sig av
Citera
2026-04-11, 20:09
Medlem
Citat:
Orban har väl försökt med liknande under hela sin tid med dåliga resultat har jag för mig. Dessutom är Ungern det land i Europa vars unga i minst utsträckning ser en framtid och i högst utsträckning vill flytta därifrån.
Jo
Säkert
Mrn när de ska få barn kommer de att upptäcka det bistra livet
Citera
2026-04-11, 20:10
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Jag undrar alltid var alla män är som vill befrukta dessa kvinnor. För enligt min erfarenhet är det inte bara kvinnor som vill göra annat mellan 20 och 35, männen vill också studera (några av dem iallafall), starta en karriär, festa, resa och fixa boende innan de ens tänker på att bli förälder.
De finns bland kvinnornas friend zone.
Det är massor av män som vill bilda familj men som ratar kvinnorna efter att de fullt 35+
Dessa män reser till Östeuropa och träffar en 25årig slovakiska istället för att vänta på att en 42årig Södermalms kvinna ska inse att kärnfamiljen är något viktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in